Inkább a kp érdekelne,mivel sajna pénzügyi problémáim adódtak.emiatt is vagyok kénytelen megválni tőle.
az árát olyan 2.5 körül gondoltam.de ha komoly vevőt találok,biztosan meg fogok tudni egyezni vele.
laci75 ha megkérlek lefényképeznéd a motorod hátulról hogy hogyan van felvágva a sárvédő!én is fel akaram vágni csak nem tom mennyire vágjam föl hogy jól is nézzen ki és a rendszám is elférjen!előre is köszi
Miért is kéne haragudni? Ne viccelj! Az már más dolog hogy félre voltál informálva, és ráadásul a forgalmiban sincs helyesen megadva! Az a 4500-is egy csurig tank benya!
Ja a lényeg:A 2 kiló nagyon karcsu,mert ha úgy döntessz hogy eladod,és netán utána néznek,hát az elég ciki!Szerintem vegyél ujat!Elég jók a hitelek,és mégis csak te indítod be először.Januárban a K6 kb 2.7 lessz és uj!!!
Ne haragudjatok rám amiért esetleg téves adatokat írtam le a motoromró de én is csak azt tudom elmondani amit a Józsi mondott nekem a forgalmiban pedig tényleg 139Kw volt írva, az újban amin a nevemre került már csak 129Kw-van.
Mikor az eredetiség vizsgálatott csinálta egy barátom megkérdeztem.hogy lehetne lebutítani a teljesítményt és azt mondta papirin nincs értelme mert átíráskor az Átíróirodák BM. által megadott adatokat csatolják a tipus mellé.
Lehet,hogy az előző elírás volt de nekem ez nem számít csak az ,hogy a garázsban áll és BUSA.
Én Baján lakom de a motor a szüleim lakásánál van ami tőlünk 13Km de minden este kimegyek megnézni. Mikor megvettem a Józsinál maradt elég sok papírja mivel Ö beszámítatta és nem adta oda vele, a teljesítményét is megmérték mikor a kipuff és az elektronika rákerült de ez még nála van.
Az ünnepek után küldi majd el és ha megjött pontosan le tudomm írni a teljesítményértékeket.
Ha esetleg tudtok eladó Busát ahol lehetséges motorbeszámítás írjatok az öcsém is váltani szeretne.
Neki is 1200 Banditja van 2002-es fejidomos ezüstmetál 23000Km-rel.
Mégegyszer elnézést kérek mindenkitől!! LACI 75
Csá laci!Nincs is ezzel semmi baj egészen addig míg téged öszze nem törnek!Mert akkor kb a felét fizetik ki a valós kárnak amit amúgy is nagyon szerényen számolnak!K5-TK=1.6M
Zmenyusnak igaza van, hogy a fekete busára igaz volt e nem tudom mivel már eladták de ma voltam az öcsémmel egy 2005-ös gépet megnézni éi itt is felmerült az a lehetőség, hogy az eladó sérült elemeket épít rá az övére/ motobontója van nem lessz neki nehéz/ bejelenti a biztosítónál a kárt.
Ha kifizetik a motornak alőélete lessz az ő elmondása szerint és bejegyzésre kerül , hogy sérült volt.
Én ehez nem értek de Ő már nem először csinálja.
Ha nekünk így megfelel akkor az árból 200.000 Ft-ot elenged ami szerintem nem sok.
LACI75
Szia Gyurika.
Igen láttam a Tréderben a motort és a neten is illetve a tulajjal is beszéltem, áz árát illetően ezért a pénzért most csak jóval leharcoltabb gépeket lehet kapni.
A tulaj szerint pénzre volt szüksége és el is akarta adni, ahogy a hirdetése megjelent két nap múlva el is vitték. Ha meglett még volna én is elgondolkodom melyiket vegyem meg de lekéstem.
Az az igazság, hogy a neten és az ujságokban megjelentett hirdetéseket több hétig megjelentetik.
Van még olyan Busa is fent a hirdetések között amit már Júniusban eladtak.
Szia LACI 75
Csá!Gyurika!Szerintem azért mert valamelyik biztosító már egy komolyabb összeget fizetett ki rá! Ílyenkor érdemes komolyabban megnéznni a vázat,meg a futóművet
Nem tudom láttátok e a motor trader mostani számát egy ugyanilyen fekete limited hayabusa van benne 2003 as évjárat és 1.69 M az ára!szervizkönyve sok ekxtrával!legalább is azt irja!de vajon miért ennyi az ára?
Ez a Limited Edition dolog amúgy országonként változik. Az én motorom is az névben. Igazából én a létezését az olasz Suzuki oldalon tudtam meg. Amíg azt nem láttam nem akartam K5-t venni, mert nem tetszettek a Grafikák.
Szóval az olaszoknál a Limited Edition nem csak a fekete fényezést jelentette, hanem egy Yoshimura kipuffogót is. Azt a kicsit amit a gyári tartozékok közül lehet rendelni. Persze ez nem járt itthon a motorhoz. Amit nem bánok, mert nekem az enyém hagyományos ovál dobja jobban tetszik. De ez szubjektum. A lényeg, hogy az azonos nevű modellek országonként is eltérőek lehetnek. Erre jó példa a német oldal is, ott minden évvégén találni gyári új, a német importőr által összeállított, alkalmanként egyedileg fényezett limited edition modelleket. Lehet, hogy ez a feket busa is valami ilyen motor...
Így van! Az enyém is nagyon sok extrával felszerelt moci volt, ezt pártatlan emberkék is tanúsítani tudják, addig amíg én meg nem vettem! Tilás kiiktató, powercommander, full titán Acra rendszer, sport pedálok, vátókar, a motoron található összes csavar anya legyártva aluból és lecserélve, a blockon és a vázon lévő csavarok is cserélve alu csavarokra, a környezetvédelmi cuccos (most nem jut eszembe a neve, ami a kipufogógázhoz adagol levegőt) kiszerelve, a létező összes vas tartó pl ami a tankot tartja amikor felhajtod, legyártva aluból, hirtelen ennyi jutott eszembe. Összesen 23 kiloval volt könnyebb, ez soknak számít! Amúgy vannak még megmaradt cuccaim ha esetleg kell valakinek! Szal nem különbözik semmiben, csak a full fekete fényezésében ez a liitált széria! DE!!!!! Az is tény, hogy például az országban, nem sok található belőle, nem nagyon fog veled szembe jönni! :)
Inkább a kp érdekelne,mivel sajna pénzügyi problémáim adódtak.emiatt is vagyok kénytelen megválni tőle.
az árát olyan 2.5 körül gondoltam.de ha komoly vevőt találok,biztosan meg fogok tudni egyezni vele.
Valóban szép a géped csak az a kérdésem ,hogy kessért akarod eladni vagy esetleg beszámítanál e Banditot is. Illetve mennyit kérsz érte?
LACI 75
laci75 ha megkérlek lefényképeznéd a motorod hátulról hogy hogyan van felvágva a sárvédő!én is fel akaram vágni csak nem tom mennyire vágjam föl hogy jól is nézzen ki és a rendszám is elférjen!előre is köszi
Ha valakit érdekel egy zsir busa,az nézze meg a képet.
edvart@freemail.hu
Mikor az eredetiség vizsgálatott csinálta egy barátom megkérdeztem.hogy lehetne lebutítani a teljesítményt és azt mondta papirin nincs értelme mert átíráskor az Átíróirodák BM. által megadott adatokat csatolják a tipus mellé.
Lehet,hogy az előző elírás volt de nekem ez nem számít csak az ,hogy a garázsban áll és BUSA.
Én Baján lakom de a motor a szüleim lakásánál van ami tőlünk 13Km de minden este kimegyek megnézni. Mikor megvettem a Józsinál maradt elég sok papírja mivel Ö beszámítatta és nem adta oda vele, a teljesítményét is megmérték mikor a kipuff és az elektronika rákerült de ez még nála van.
Az ünnepek után küldi majd el és ha megjött pontosan le tudomm írni a teljesítményértékeket.
Ha esetleg tudtok eladó Busát ahol lehetséges motorbeszámítás írjatok az öcsém is váltani szeretne.
Neki is 1200 Banditja van 2002-es fejidomos ezüstmetál 23000Km-rel.
Mégegyszer elnézést kérek mindenkitől!! LACI 75
Ha kifizetik a motornak alőélete lessz az ő elmondása szerint és bejegyzésre kerül , hogy sérült volt.
Én ehez nem értek de Ő már nem először csinálja.
Ha nekünk így megfelel akkor az árból 200.000 Ft-ot elenged ami szerintem nem sok.
LACI75
Igen láttam a Tréderben a motort és a neten is illetve a tulajjal is beszéltem, áz árát illetően ezért a pénzért most csak jóval leharcoltabb gépeket lehet kapni.
A tulaj szerint pénzre volt szüksége és el is akarta adni, ahogy a hirdetése megjelent két nap múlva el is vitték. Ha meglett még volna én is elgondolkodom melyiket vegyem meg de lekéstem.
Az az igazság, hogy a neten és az ujságokban megjelentett hirdetéseket több hétig megjelentetik.
Van még olyan Busa is fent a hirdetések között amit már Júniusban eladtak.
Szia LACI 75
Nem tudom láttátok e a motor trader mostani számát egy ugyanilyen fekete limited hayabusa van benne 2003 as évjárat és 1.69 M az ára!szervizkönyve sok ekxtrával!legalább is azt irja!de vajon miért ennyi az ára?
Szóval az olaszoknál a Limited Edition nem csak a fekete fényezést jelentette, hanem egy Yoshimura kipuffogót is. Azt a kicsit amit a gyári tartozékok közül lehet rendelni. Persze ez nem járt itthon a motorhoz. Amit nem bánok, mert nekem az enyém hagyományos ovál dobja jobban tetszik. De ez szubjektum. A lényeg, hogy az azonos nevű modellek országonként is eltérőek lehetnek. Erre jó példa a német oldal is, ott minden évvégén találni gyári új, a német importőr által összeállított, alkalmanként egyedileg fényezett limited edition modelleket. Lehet, hogy ez a feket busa is valami ilyen motor...
Amúgy egy személynek még az én magasságommal is oké. De utassal már gáz. Bár a volt barátnőm nem panaszkodott sokat. Kárpótolta a gyorsulás
Igen. Mostmár. Mikor az első Haya-k kijöttek akkor még nem volt szériamotor amelyik tudta volna a 300-at ezért csak később vezették be.