Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elnéztél valamit bátyó!
menj te is túrázni!
Tarka miért ide irtál?
Császtok! Naná, hogy megyünk. Egy Velencei lángost nem akarunk kihagyni. :-))
Busa Túra
Tali 11 Lurdiház Aztán Velence(mert ott van a leg melegebb)Lángos majszolás a parton,utána kanyarshow a kilátóig!A többit ott megdumáljuk!
Mindenkit szeretettel várunk!!!!!!
A tuti résztvévők:
Busati
Bratyója
Csabi
Menyus
Geri
Pisti
És reméljük:Dodo Laci
Hayabusa tulajdonosok figyelmébe!

Érden a Motok Kft-nél a mkp.szervízben busatulajdonosoknak 15% szervízkedvezmény.

A boltban szintén busásoknak 10% ,ruházat és egyébb kiegészítőkre.

tel. 20/9411450
Csa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lehet,hogy én is megyek. Laci75 te nem jössz?
No meg jön a bratyóm, meg a Geri meg a Pisti! Úgyhogy ez már 6 busa!!!
Részletek:
Tali 11 Lurdiház Aztán Velence(mert ott van a leg melegebb)Lángos majszolás a parton,utána kanyarshow a kilátóig!A többit ott megdumáljuk!
Mindenkit szeretettel várunk!!!!!!
A tuti résztvévők 1-el lejebb
Na ha kituningoltátok magatokat,akkor le kéne porolni a bőrrucit mert holnap gurulunk!!!!
1,Ati
2,Csabi
3,Menyus
Ha Én ilyen brutál tunningra adnám a fejem akkor tuti két motort tartanék. Egy uszkve gyári megbízhatót, meg egy turbós felfúrt disznót.
Pont ettől félek én is, hogy nem lesz megbízható, azt meg nem akarnám, úgyhogy maradok a jelenlegi full Bódis rendszer+Power Commander konfigurációnál. Elég ez nekem így is. Aki ettől több erőre vágyik, cseréljen fogaskereket!
Ha meg akarod venni horrror. Nem számoltam még össze.
Hogy mennyibe került? Ha meg akarod venni akkor horrrror. Nekem más úton juttott el hozzám.
Csabi amiket itt leirtál anyagilag még egy busa,vagy rosszul gondolom?
Szia István! Az a baj a motor tuningal, hogy sajnos vagy megálsz egy vezérmű tengelynél vagy végig viszed az egészet. 4 Busám volt már idáig. Magával mint dugókkal nem sokat fogsz elérni sőt igazából semmit. A 2-ik busába csak dugót és hajtókart cseréltem. Az eredmény 1 kuka blokk lett. Besült a főtengely. Mondthatnám azt is hogy U betű lett belőle. A mostani átalakításomnál is parázok egy picit, hogy a hengerfal mennyire fogja kibirni a jóval nagyobb teljesítményt. Beszéltem a kinti céggel ahonnan a tuning okosság bejött és ők mondták , hogy a kipufogót 4:1- be kellene átépítenem mert az a tuti. Sajna nekem 2 dobbal tedszik. Abba nagyon szívesen tudok segíteni, hogy beépítem a cuccokat, de hengerfej átalakítást normálisan Mo-on nem tudok aki meg is tudná csinálni.
Szia Csabi.
Nem új a gépem 3 éves és 8200 Km van benne a kipufogót illetve Akropovic titánium rendszer van rajta.
Javaslatotokra ma megnéztem a légszűrőt de az szinte új a gyertyákat nem szedtem ki mert láttam,hogy az több munkával jár de szerintem azokkal sem lehet baj.
Könnyen indul és alapjáraton is egyenletesen jár, valószínű csak a szinkronizálás marad hátra a segítségedet előre is megköszönöm azthiszem keresni foglak ezügyben.
A műszerfalon lévő műszer szerint is sikerült 11 L -es fogyasztást kihoznom belőle.
Mégegyszer köszönömm a segítségeteket!!!!!!!!!!!!!!!! Laci 75
Nem gyenge... Honnan és mennyiért lehetne gyári méretű, de nagyobb sürítésű dugót szerezni az enyémbe? Meg is tudnád csinálni? Én is ráköltöm az életemet erre a motorra, most pl. egy K6-os gixxer komplett elejét sikerült bele szereznem, hamarosan bele is applikálom. Úgy látom konyítasz valamit a Hayabusához, szerinted egy magasabb sűrítésü dugóhoz szükség van tuning hajtókarra, vagy bírja a gyári is? Tudsz valakit, akinek van tapasztalata egy kissebb módosítást megcsinálni a hengerfejben (csatornák bővítése, stb)? Előre is köszönöm a válaszokat, bocs, hogy így rádtörtem!
Helló István! Políroztam a vázat, lengővillát, oldaldekliket, felső kormánykifli, karok,lábtartók,h. utaskapaszkodót, stb. A motorba bekerült a Yoshimura vezérmű tengelyek, főtengely , hajtókar, dugó, Gyűrű, generátor, levegő szűrő, gyertya,továbbá módosítottam a befecskendező fuvókákat illetve a váltó áttételezést.( NA AZ SZÍVÁS VOLT). Elekronikai modul a tíltások ki iktatására. Az első teleszkópokban cseréltem a belső rugót Bitubóra. A hátsóra sajna még nincsen pénzem. Hátra van még a szelep állítás és az első telóban folyik az olaj. Szimeringeket kell cserélni. Volt egy kis problémám az olaj folyással, de most úgy néz ki, hogy megoldottnak látszik a kérdés. Mivel még nem teljesen tudtam össze hangolni a blokkot így vannak még állitások amit meg kell csinálni. Vagy túl sok a felírt teljesítmény a compúterben vagy kevés. A problémám az , hogy vagy fullad mert nagyon leveszem, vagy folyamatosan kerékre áll még 3.-ban is.
Hello! Mit jelent az, hogy fulltuning, milyen átalakítások vannak rajta?
Szia Laci!

Az elöttem szólóknak igazat adok a fogyasztás tekintetében. Az enyém full motor tuning mellett eszik ha nem rángatom 10 lityi körül. Ha rángatom 20-22 liter. Ha jól olvastam uj a gépezet. Én a helyedben mint ahogy Busati írta egy szinkront megnéznék rajta mert csodákra képes. Gyere be vele hozzám megcsinálom neked. Sport dob van rajta?
Csá!!!Laci:Lehet hogy tudod,a busa kétféle képpen mutatja a fogyasztást KM/L és L/100KM.Alapból km/litert mutat,Úgy tudod át állítani,hogy az alsó gombot km/l álláson nyomva tartod!Ha kiveszed az aksit vissza áll km/L-re
Sziasztok.
Köszönöm az infót meg a jótanácsokat lehet, hogy tényleg át kellene néznem a motort még nem vitt ré a lélek, hogy szétszedjem. Én az 1200-es Banditommal is 160-180 körött motoroztam mivel a barátaimnak sportmotorja van és a fogyasztása így 6-8 L -ig változott.
Mi alföldi gyerekek vagyunk itt nincsenek igazi kanyarok se dombok ha arra vágyunk irány a Mecsek Pécs és környéke na ott ivott a Bandita is a sok váltogatástól.
Igaz vasárnap 200 alatt ritkán volt a mutató de majd kipróbálom szolidabb tempónál is mennyit kíván.
Amúgy mivel még csak most ismerkedem a Busával nagyon tetszik egy állat, motor brutál, futómű feszes stabil, fék egy kicsit kanosabban kell húzni de majd gyúrok rá.
Ja és nekem is 6.5-7et szív 150-160km/h tempónál...10lityit még nem sikerült kifújatni,ahhoz már elmebetegen kéne csavargatni...