Busa Túra
Tali 11 Lurdiház Aztán Velence(mert ott van a leg melegebb)Lángos majszolás a parton,utána kanyarshow a kilátóig!A többit ott megdumáljuk!
Mindenkit szeretettel várunk!!!!!!
A tuti résztvévők:
Busati
Bratyója
Csabi
Menyus
Geri
Pisti
És reméljük:Dodo Laci
Részletek:
Tali 11 Lurdiház Aztán Velence(mert ott van a leg melegebb)Lángos majszolás a parton,utána kanyarshow a kilátóig!A többit ott megdumáljuk!
Mindenkit szeretettel várunk!!!!!!
A tuti résztvévők 1-el lejebb
Pont ettől félek én is, hogy nem lesz megbízható, azt meg nem akarnám, úgyhogy maradok a jelenlegi full Bódis rendszer+Power Commander konfigurációnál. Elég ez nekem így is. Aki ettől több erőre vágyik, cseréljen fogaskereket!
Szia István! Az a baj a motor tuningal, hogy sajnos vagy megálsz egy vezérmű tengelynél vagy végig viszed az egészet. 4 Busám volt már idáig. Magával mint dugókkal nem sokat fogsz elérni sőt igazából semmit. A 2-ik busába csak dugót és hajtókart cseréltem. Az eredmény 1 kuka blokk lett. Besült a főtengely. Mondthatnám azt is hogy U betű lett belőle. A mostani átalakításomnál is parázok egy picit, hogy a hengerfal mennyire fogja kibirni a jóval nagyobb teljesítményt. Beszéltem a kinti céggel ahonnan a tuning okosság bejött és ők mondták , hogy a kipufogót 4:1- be kellene átépítenem mert az a tuti. Sajna nekem 2 dobbal tedszik. Abba nagyon szívesen tudok segíteni, hogy beépítem a cuccokat, de hengerfej átalakítást normálisan Mo-on nem tudok aki meg is tudná csinálni.
Szia Csabi.
Nem új a gépem 3 éves és 8200 Km van benne a kipufogót illetve Akropovic titánium rendszer van rajta.
Javaslatotokra ma megnéztem a légszűrőt de az szinte új a gyertyákat nem szedtem ki mert láttam,hogy az több munkával jár de szerintem azokkal sem lehet baj.
Könnyen indul és alapjáraton is egyenletesen jár, valószínű csak a szinkronizálás marad hátra a segítségedet előre is megköszönöm azthiszem keresni foglak ezügyben.
A műszerfalon lévő műszer szerint is sikerült 11 L -es fogyasztást kihoznom belőle.
Mégegyszer köszönömm a segítségeteket!!!!!!!!!!!!!!!! Laci 75
Nem gyenge... Honnan és mennyiért lehetne gyári méretű, de nagyobb sürítésű dugót szerezni az enyémbe? Meg is tudnád csinálni? Én is ráköltöm az életemet erre a motorra, most pl. egy K6-os gixxer komplett elejét sikerült bele szereznem, hamarosan bele is applikálom. Úgy látom konyítasz valamit a Hayabusához, szerinted egy magasabb sűrítésü dugóhoz szükség van tuning hajtókarra, vagy bírja a gyári is? Tudsz valakit, akinek van tapasztalata egy kissebb módosítást megcsinálni a hengerfejben (csatornák bővítése, stb)? Előre is köszönöm a válaszokat, bocs, hogy így rádtörtem!
Helló István! Políroztam a vázat, lengővillát, oldaldekliket, felső kormánykifli, karok,lábtartók,h. utaskapaszkodót, stb. A motorba bekerült a Yoshimura vezérmű tengelyek, főtengely , hajtókar, dugó, Gyűrű, generátor, levegő szűrő, gyertya,továbbá módosítottam a befecskendező fuvókákat illetve a váltó áttételezést.( NA AZ SZÍVÁS VOLT). Elekronikai modul a tíltások ki iktatására. Az első teleszkópokban cseréltem a belső rugót Bitubóra. A hátsóra sajna még nincsen pénzem. Hátra van még a szelep állítás és az első telóban folyik az olaj. Szimeringeket kell cserélni. Volt egy kis problémám az olaj folyással, de most úgy néz ki, hogy megoldottnak látszik a kérdés. Mivel még nem teljesen tudtam össze hangolni a blokkot így vannak még állitások amit meg kell csinálni. Vagy túl sok a felírt teljesítmény a compúterben vagy kevés. A problémám az , hogy vagy fullad mert nagyon leveszem, vagy folyamatosan kerékre áll még 3.-ban is.
Az elöttem szólóknak igazat adok a fogyasztás tekintetében. Az enyém full motor tuning mellett eszik ha nem rángatom 10 lityi körül. Ha rángatom 20-22 liter. Ha jól olvastam uj a gépezet. Én a helyedben mint ahogy Busati írta egy szinkront megnéznék rajta mert csodákra képes. Gyere be vele hozzám megcsinálom neked. Sport dob van rajta?
Csá!!!Laci:Lehet hogy tudod,a busa kétféle képpen mutatja a fogyasztást KM/L és L/100KM.Alapból km/litert mutat,Úgy tudod át állítani,hogy az alsó gombot km/l álláson nyomva tartod!Ha kiveszed az aksit vissza áll km/L-re
Sziasztok.
Köszönöm az infót meg a jótanácsokat lehet, hogy tényleg át kellene néznem a motort még nem vitt ré a lélek, hogy szétszedjem. Én az 1200-es Banditommal is 160-180 körött motoroztam mivel a barátaimnak sportmotorja van és a fogyasztása így 6-8 L -ig változott.
Mi alföldi gyerekek vagyunk itt nincsenek igazi kanyarok se dombok ha arra vágyunk irány a Mecsek Pécs és környéke na ott ivott a Bandita is a sok váltogatástól.
Igaz vasárnap 200 alatt ritkán volt a mutató de majd kipróbálom szolidabb tempónál is mennyit kíván.
Amúgy mivel még csak most ismerkedem a Busával nagyon tetszik egy állat, motor brutál, futómű feszes stabil, fék egy kicsit kanosabban kell húzni de majd gyúrok rá.
menj te is túrázni!