Én mindig azt mondtam, hogy ha valaki biztonságosan akar motorozni az ne choppert vegyen.
Nem akarom a Harley-t sem bántani - kipróbáltam - de az nem is arra való, hogy 100 felett száguldozzanak vele. (Inkább olyan csajozós-fagyizós, nyugdíjas motor).
Csa Busati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koszonom szepen!Sajna mostanaban nem neztemfel az oldalra,nagy volt a csend!
OK!szerintem majd meghalgatom a tiedet es dontok!remelem a kovetkezo talalkozora eltudok meni!
nezegetem a fenykepeket,de jo nektek motoroztatok
Gondolkozom valami szep festesen is.van mar anyi kepem usa Busarol de nemtudok donteni!
Nem is a gyenge futóművükkel van a gond, hanem a szar fékeikkel, meg a haverjaimnak még az evók vannak, és azok 120-nál úgy elkezdenek vibrálni, meg rezegni, hogy azt 115 felett nem is érdemes használni. Persze a futóművük se tökéletes, mert már gyárilag keresztbeálló futóművel jönnek ki, de az eddig a tempóig nem érezhető, csak 1 fütőmű méréskor áll égnek a haja mindenkinek, hogy a nagy legenda micsoda 1 szar.
Az utzó így télen nem-igen lehet 100-120 fölött, mert fagyási sérüléseket szenvedek.
Nyáron sem lehet 140 fölött sztem, mert a szélvédelem ott már nem elég.
A végét még nem tudtam kipróbálni, így csak hallomásból mondom, hogy 200 nál állítólag még nagyot tol.
Nekem 160 körül volt a vége, de ott már minden bajom van. A sisak le akar cuppanni a fejemről, és érzem annak a veszélyét, hogy a gázba kapaszkodok, és elvesztem a kontrollt. (de lehet hogy ez hülyeség)
Persze ezek a gondolatok 2 hetes használat után születtek . Lehet hogy nyáron, már csak csodálkozni fogok hogy ilyen butaságokat írtam.
Bocsi, hogy beleszólok de ennek a bringának mennyi az utazója, és a végs.e?
1 Gsxr 1000, 200nál adja le a legnagyobb nyomatékot, ahol elvileg kéne használni,
és 290 körül lehet a max.
De én 180 körül szoktam vele kellemesen lazulni, persze többször lecsutkáztam.
Ismerem a csopperes tempót, mikor a HD-s haverjaimmal mentem motorozni,
amit megbántam, és soha többet nem teszem, képesek voltak beállni a Swiftek, Marutik, és Ticók,
mögé 60-al kilómétereken keresztül.
De a max tempójuk se érte el a 120-at.
Szia Boombaba!
Azért van alattad nyomaték rendesen ! Üdv a bordó busás a szentendreiről! A 3 busáról pár üzivel lejjebb van pár kép. A középső képen mind a 3 ott van !
Szasztok "búsak" !
Ma Szentendréről haza felé (a cita után) 3 Busással gyorsulgattunk vagy 3-4 lámpától. Nagyon élveztem, bár valódi esélyem nem volt persze. ( mondjuk szégyenbe sem maradtam )
Jó buli volt. Lehet hogy innen voltak a riderek?
Sziasztok!
Nekem kellene egy kis segítség valami mágus emberkétől mégpedig POWER-COMMANDERREL kapcsolatban!Vettem egy busát és bele van építve,de fogalmam sincs hogy kell programozni és a motorhoz spécin belőni.Ha tudna valaki segíteni magyar nyelvű leírásban,telefonszámban v akármiben azt nagyon megköszönöm nektek!
Szia sakto! A citadellán minden hónap első szombatján motoros tali van. Délután 4-kor indulunk 1 közös gurulásra a többi nem fázós motoros kollégával! Elő a mocikat, és gyertek el minnél többen!! Guruljunk 1 jót!
Szia Busati! Kellene egy kis segítség, ha megoldható lenne: egyik korábbi hozzászólásodban említetted, hogy még viszed a motort Carbonmad-hez. Namármost nekem kellene két oldalra egy-egy vázvédő idom és két deknivédő carbonból , ha megoldható lenne, hogy levenné a mintát a Te motorodról az nagyon jó lenne, mert akkor nekem nem kellene felvinni innen Szabolcsból a motoromat. Tudnál ebben segíteni? Én már konzultáltam ezügyben Carbonmad-del, már csak az kellene, hogy te is igent mondj rá, és szegény Carbonmad családi gondjai megoldódjanak. Akkor sincs harag, ha nemet mondasz! Előre is kösz, és bocs, hogy így rádtörtem!
Üdv minden hayásnak! Árpi! Ma voltam a Janónál, és azt mondta, hogy a két dobot legyártja 50-60 eft közötti áron. De akármilyen elképzelésed van, azt is megcsinálja. Hosszab rövidebb vékonyabb vastagabb, tök mindegy.
Nem akarom a Harley-t sem bántani - kipróbáltam - de az nem is arra való, hogy 100 felett száguldozzanak vele. (Inkább olyan csajozós-fagyizós, nyugdíjas motor).