Valmont! Érdekel a motorod, már ami maradt belőle..! Igazából nekem csak a blokk érdekel a szöcskémbe, de ha jó az ár elhozom a használhatatlan dolgait is.
Sajnos az augusztusi baleset eredménye gazdaségi totálkár lett a biztosító szerint, habár nincs akkora sérülés a motoron, de az alaktrészárak miatt ez jött ki.
Sajnálatos módon így, hogy a biztosító nem állja a teljes költséget, nem tudom megjavíttatni a motort, ezért meg kell válnom tőle.
Úgy gondoltam, hogy jobb lenne, ha valaki közülünk vinné el, mint ha egy kereskedőnek adom oda. Természetesen kaptam rá ajánlatot, de itt a lehetőség, ha valaki közülünk vinné el.
A részletek:
Első tulajdonos, szalonból, 0km-rel vásárolva
Évjárat: 2013 (ABS-es modell)
Szín: sárga (az egyetlen (volt) az országban)
Futott km: 86.000 (minden hatezres szervíz betartva, kizárólag szakszervíz nyúlt hozzá, semmilyen maszek munka/berhelés nem történt rajta)
Jelenlegi állapot:
A balesetben az orra sérült meg, tulajdonképpen az egész elejét kell újraépíteni, ami ép maradt és hibátlanul működik, az a műszerfal. Semmilyen folyadék sem folyt belőle, tehát minden kör (hűtő, olaj, fék) ép maradt. A motor gond nélkül indul, szépen, hibátlanul jár. Cserélni kell: Első felni, első gumi, teleszkópok, fejidom, irányjelzők, lámpa, plexi, jobb oldali oldalidom, fékkar, fék kiegyenlítő tartály. A tank hátulja horpadt, ahogy átcsúsztam rajta, hogy cserélni kell-e, nem tudom. A jobb oldali kipufogó karcos, csak szépséghiba szerintem, nem valószínű, hogy cserés. (gyári kipufogó van rajta). Az első féktárcsa tavaj lett cserélve, az új, hogy a balesetben megsérült-e, vagy rendben van, azt nem tudom. Az első féknyereg, hogy rendben van-e, nem tudom. A hűtőkön lehet, hogy pár lamella elgörbült, de nagyobb sérülés nincs rajta tudtommal. A lánc-szett már csereérett, de ez a balesettől független.
Ha valakit érdekel a következő számon elér: +36 (20) 254-8999
Pl! Nem tudom milyen idős lehetett , de 50-60 évesen lehet kapni "strok"-ot ez egyfajta agyérgörcs, egy pillanat alatt elveszti az eszméletét, és ha nem kerül orvoshoz akkor meghal! Ha pedig éppen egy motorversenyen 130-al ballag akkor csak azt nem tudják, hogy mi lett vele!!
A baleset napjától napi szinten beszéltem a testvérével Karesszal! Sajnos Máltán egy út felújításos szakaszon elvesztette motorja felett az irányítást és egy sziklának csapódott fejjel...! Sérült a kis agya a gerince több helyen eltörött a nyak csigolyája is...! A helyszínen újra élesztették a kórházba meg műtötték, sokáig küzdött, de ma végleg elaludt...
Ma végleg eltávozott közülünk egy motoros barátunk, társunk...! ZooHayabusa (Szilágyi Zoltán ) November 10.én motor balesetet szenvedett Máltán....! Ma végleg feladta a szervezete a küzdelmet...! Nyugodj békében Zoo!
Sajnos az augusztusi baleset eredménye gazdaségi totálkár lett a biztosító szerint, habár nincs akkora sérülés a motoron, de az alaktrészárak miatt ez jött ki.
Sajnálatos módon így, hogy a biztosító nem állja a teljes költséget, nem tudom megjavíttatni a motort, ezért meg kell válnom tőle.
Úgy gondoltam, hogy jobb lenne, ha valaki közülünk vinné el, mint ha egy kereskedőnek adom oda. Természetesen kaptam rá ajánlatot, de itt a lehetőség, ha valaki közülünk vinné el.
A részletek:
Első tulajdonos, szalonból, 0km-rel vásárolva
Évjárat: 2013 (ABS-es modell)
Szín: sárga (az egyetlen (volt) az országban)
Futott km: 86.000 (minden hatezres szervíz betartva, kizárólag szakszervíz nyúlt hozzá, semmilyen maszek munka/berhelés nem történt rajta)
Jelenlegi állapot:
A balesetben az orra sérült meg, tulajdonképpen az egész elejét kell újraépíteni, ami ép maradt és hibátlanul működik, az a műszerfal. Semmilyen folyadék sem folyt belőle, tehát minden kör (hűtő, olaj, fék) ép maradt. A motor gond nélkül indul, szépen, hibátlanul jár. Cserélni kell: Első felni, első gumi, teleszkópok, fejidom, irányjelzők, lámpa, plexi, jobb oldali oldalidom, fékkar, fék kiegyenlítő tartály. A tank hátulja horpadt, ahogy átcsúsztam rajta, hogy cserélni kell-e, nem tudom. A jobb oldali kipufogó karcos, csak szépséghiba szerintem, nem valószínű, hogy cserés. (gyári kipufogó van rajta). Az első féktárcsa tavaj lett cserélve, az új, hogy a balesetben megsérült-e, vagy rendben van, azt nem tudom. Az első féknyereg, hogy rendben van-e, nem tudom. A hűtőkön lehet, hogy pár lamella elgörbült, de nagyobb sérülés nincs rajta tudtommal. A lánc-szett már csereérett, de ez a balesettől független.
Ha valakit érdekel a következő számon elér: +36 (20) 254-8999
Részvétem a családnak!
Nagyon rendes srác volt, többször beszéltünk az évek alatt...
Lehet tudni mi történt vele?