Keresek még pár apróságot Gen 1-hez:
Fejidom, fényszóró, műa. takaróelemek az óracsoport körül + ram air csövek, jobb oldalidom, hasidom.
Színe-állapota szinte mindegy, javítandó/sérült is érdekel.
Atosz Barátom! Ezt meg kell cáfoljam! Ha valaki, te tudod, hogy én és Jani Barátunk évtizedek óta vágott slicket használunk! Mert mikor hideg van értem 15-20 fok körűl akkor olyan gumit rakunk fel! Ha 20-25 fok van, akkor olyat! Persze mindet melegíteni kell picit, és nincs vele gond! Viszont én is sokszor vettem csiliárdokért Új Dunlopp 211 vagy 212 őt soha nem bíet 2000km től többet! Viszont a vágott slick ingyen van!
Hayabusa 1999-2007 évjárathoz való kerékszett eladó, a filmen látható színben és állapotban. Kb 3 évet futott, javítás és sérülésmentes. Azért fényeztettem át, mert a fekete színű motoromhoz akkori eszem szerint jobban illett ez a szín (egyébként a 2005-ös fekete limitált GSX-R1000 kerekének a színe).
Irányár 55 ezer forint, az árban a posta is benne van, külön nem szeretném eladni. A rajtuk lévő gumik Metzeler Sportec M7, az első jó állapotban van, a hátsó kopott, viszont 2007-2008 körüli DOT számmal rendelkeznek, nem árképző tényezők.
Sok éve használok kétkomponenses gumikat, ( Michelin Pilot Power ) Tapad és autópályán is kibír 6000 km-t, szerintem közútra elég. Igaz, a végén már kissé szögletes. De legalább ha új gumit veszel, plussz öröm, hogy megint tud kanyarodni a motorod. A tapadósabb gumik max. 3000 km-t bírnak.
Slicket én is csak júni-júli-ban használtam, de akkor bevált. Kivéve egyszer, amikor októberben raktam fel, próbakörre... El is dobtam. Tanultam is belőle...
Hátul a kétkomponensüek kibirnak 6-8 ezret,huzos használat mellett is.elöl kb. 10-et,Én egyedül a vágott slicket nem ajánlom,mert az bizinyos hőfok alatt nem müködik ,nem tapad,az utcán pedig szinte lehetetlen folyamatosan melegen tartani/ 20 celsius, eső,stb.../plusz ha baleset van,egyből tudják hogy nem utcára valo a gumi,egyből Te vagy a hunyo....
Ki-milyen gumit használ és mennyire válik be? Értem úgy, hogy márka/típus (hátsónál méret is), stb. konkrét tapasztalatok - milyen használat mellett?
Én eddig előre gyári utcai sport-sporttúra (Bridge), hátra vágottat/használt (szintén Bridge) 80-90%-os utcait tettem, ami 1500-2000 km körül elfogyott, de fogott.
Megmondom őszintén, hátra sajnálok kiadni 40-50-60 pénzt. Ha kb 8-10-ért vásárolt haszn. elmegy 2000-et, akkor az 50-ért vett gumi elmegy 10.000-et? Ugyan.
De cáfoljatok meg, hogy hülye vagyok, minden véleményre kíváncsi vagyok.
Üdv!
Tudja valaki hogy van-e eltérés a GEN1-es és a GEN2-es blokk felfogatása között? Mert képek alapjàn a váz nem igazán változott.A többi része mindegy.Csak a felfogatás a lényeg.
Szia!
Igen, már 17-ről 16-ra váltáskor is erősen érezhető volt a változás. Viszont már nem tervezek nagy sebességgel közlekedni, 260-280-300... néha jó volt kipróbálni, de valljuk be, az már beteg dolog közúton. Úgyhogy a nagy sebesség már annyira nem mozgat, helyette inkább kisebb tempónál legyen agresszív(abb).
Nem tudom Te/Ti hogy vagytok vele, de én imádom, amikor kanyarból kifelé rátekersz a gázra és érzed, hogy tekeri a hátulját, csúszik, imbolyog, etc. és kissé keresztben jössz ki a kanyarból.
ÜdvKollega. Szerintem Közutra már a -1 +2 is elég durva,már itt is állandoan elforog a hátso kerék,meg ez fölött már nem megy a géped valojában csak 260-at,persze az ora 320-at mutat.
Sziasztok! 08 előtti busán kinek van nem gyári végáttétele? (Közúti használatra értve ) Én próbáltam 17/40-et, aztán lett 16/45. Most egy kicsit még ennél is tovább mennék
De szép ez a kolbászzsír Busa!Sárgulok az írígységtől.A következő vasam is szigorúan ilyen színű lesz,mert akárki akármit mond,ebben a színben a legszebb.
Fejidom, fényszóró, műa. takaróelemek az óracsoport körül + ram air csövek, jobb oldalidom, hasidom.
Színe-állapota szinte mindegy, javítandó/sérült is érdekel.