Nekem a K8-ason 2x kapcsolt be a 2 év alatt a hűtőventillátor.Egyszer dugóban állva aHungária kötúton 35 fokban,meg egyszer ugyancsak 35 fokban Kunmadarason a versenyen.Az öreget biztosan úgy fejlesztették a japók,hogy mindenki csak,és kizárólag a német autópályán fog vele 300-al menni,a többi meg sofőrhiba.
Nem tudom,hogy milyen állapotban van a hűtőd,de ha össze vannak nyomódva a lamellák,akkor azt ecetezheted......szép átlátszónak kell lennie és jó lesz!- nekem mőködött!
Ha a hűtőt nem is cseréltem ki, de egy ecetes kezelést már kapott.. És a képen talán látszik, hogy már 2 ventilátor pörgeti a levegőt, csak ezt elfelejtettem leírni...
Igazad van az első generációsról én is hallottam ilyet.Meg én a Motul motoccol expert hybrid hűtővizet tettem bele + 300v10w40 Factory line olajat használom.Mondjuk a 7100 is lehet elég lett volna ahogy motorozok
Ez már egy 13 éves motor, túl van 1-2 élményen... Ettől függetlenül az amerikai fórumok tele vannak ilyen túlmelegedési problémákkal. A K8 utáni tényleg jobb ebből a szempontból is, de nekem ez van, ebből kell kihozni, amit lehet.
Szia!Hát csodálkozom azon amit írtál,hogy melegszik a Busa városban.Nekem a 2007-es zzr1400 csinált ilyet.Most ami van második generációs Busám egyáltalán nem melegszik akár mennyit megyek dugóba.Söt én max 150-nel megyek vele és a fogyasztásom is 4,8 liter.Azert csak ennyivel mert túrázni vettem Vasárnaponként 650km motorozok Slovákia stb.
Biztos jó lehetett a Hungaroringes motorozás is, de ahogy hallottam jópár motor nem bírta a "szédületes" tempót, és alakult gőzhajtásúvá. Sajnos az enyém se szereti a városi etapokat, állandóan pánikszerűen figyelem a vízhőfok mutatót... Eddig a következő dolgokat próbáltam megtenni a kicsikém egészségesebbé tételéért. Honda Accord vízgomba, ami alacsonyabb hőfokon kapcsol be. A beszívott levegő hőmérsékletét figyelő szenzor áthelyezése a ram air csőbe, ezáltal a motor melege nem csapja be a szenzort, és nem szegényíti el a keveréket (mivel a meleg levegő kevesebb benzinnel tud csak elkeveredni, és a szegényebb keverék miatt még jobban melegszik a motor), beépítettem egy kapcsolót, ami direktbe kapcsolja a hűtőventillátort (erre azért volt/van szükség, mert hosszabb városi szakaszokon annyi vizet kinyomott magából a kiegyenlítő tartályba, hogy a víz szintje nem érte el a hőgombát, így nem kapcsolt be), aztán vettem egy 1,3 baros hűtősapkát is, hogy a magasabb nyomás miatt később forrjon a víz. Mindezek azonban még mindig nem segítettek, a meleg napokon így is jön a víz a kiegyenlítő tartályból, ha hosszabb ideig kell lámpánál állni, vagy sorba a határon. A legújabb ötlet, hogy a ventilátor hőgombáját áthelyeztem a hűtőből a motorból kijövő vízcsőbe, van erre gyári megoldás is, csak az 100 valahány dolcsi, én egy fél collos réz T idom és egy esztergált közbetét segítségével és némi forrasztással oldottam meg, kb 1000 forint ráfordításával.. Kíváncsi leszek, hogy fog-e javulni a helyzet. Ha nem, akkor következik az egyébként jól működő termosztát kiiktatása, ha az sem segít, akkor hűtőrendszer nyomáspróbázás, és esetleg hengerfej tömítés csere, bár az se túl régen van benne...
Májustól minden hónapban volt valamilyen gurulás,volt egy hónapban több is ezt nem mi szerveztük de nem is ez a lényeg.A lényeg az hogy csak kifogások vannak mindenhonnan,aztán mikor nézik a képeket akkor kérdezik hogy ez mikor volt?Rengeteg gurulás volt,van és lesz is, aki komolyan gondolja az el is jut valamelyikre.Mi is szemerkélő esőben indultunk aztán utána egész nap nem esett,Suzuki rekordkísérlet ugyanez.Lehet hogy van aki egy kis esőtől?Na de ez már csak ilyen,a lényeg az hogy aki eldönti hogy ott lesz az el is jön.Most is voltak mindenhonnan,Kecskemét,Budapest,Győr és még sorolhatnám....
Sziasztok!2008-as Narancs fekete színű busához keresek gyári karcmentes fejidomot és bal oldalidomot.Sajnos a hétvégén álló helyzetben kicsit lejtős úton feldőlt a motor az oldaltámaszról,és enyhe karcok lettek az idomokon,ami már engem idegesít.
Üdv Kollega!Mondtam már hogy májiusba vagy szeptemberbe kell menni,sokkal többen ráérünk / nincs családi program nyaralás stb.../nics hőség,nincs tömeg,lehet MOTOROZNI!!!
Megvan a probléma okozója, az üzemanyag szivattyú nyomásszabályzó szelep rögzítő műanyag bilincse leesett (valószínű rosszul raktam össze pár hónapja, mikor kipucoltam), és falsot szívott a szivattyú, így csak 1-1,5 bar nyomást tudott produkálni... Köszönöm Bartokatosz kollégának az iránymutatást, így ismét tudok végre motorozni.
Nem hittem el, hogy ilyen üzenetet kell írnom, de van-e olyan szerelő valahol mondjuk Magyarország keleti felében, aki elektronikai problémákra tud megoldást egy 1 gen. Hayabusa esetében? Tünetek: 1 nap leforgása alatt először csak 8000 fölé nem akart forogni és viszonylag nehezen indult mind hidegen, mind melegen, most már be se indul... Gyertyák vadi újak, világos őzbarna színűek, üzemanyag nyomás is van, legalábbis kikapcsol pár másodperc után, ha ráadom a gyújtást, kompresszió se mehetett el, kb 7-8 ezer kilométerrel ezelőtt kerültek új dugattyúgyűrűk bele.A Motty AFR-t kiiktatva sem változik a helyzet. Amíg ment, az AFR érték 14 és 13,5 között volt, gázállástól függően. Kezdek kifogyni az ötletekből...
Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán boldog hayabusa tulaj lettem azonban egy dolog aggaszt mégpedig hogy ha rá adom a gyújtást ugye bár minden óra maxolja magát aztán vissza alapra... Na nekem a km/h óra vmiért meg se mozdul :( Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma? Ja és tegnap még működött :| K4-es példány :) Előre is köszönöm a segítséget :)
Próba, cseresznye.
http://youtu.be/ubygQuQXUNY
Tegnapi nap folyamán boldog hayabusa tulaj lettem azonban egy dolog aggaszt mégpedig hogy ha rá adom a gyújtást ugye bár minden óra maxolja magát aztán vissza alapra... Na nekem a km/h óra vmiért meg se mozdul :( Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma? Ja és tegnap még működött :| K4-es példány :) Előre is köszönöm a segítséget :)