igazából a nagy ccm előnye a nyomaték is ami városi "kikezdek a kötsög motorossal" esetben jól jöhet.
engem a soroksári úton kihívott 2 éve egy 20 éves corsa gsi..piros lámpa brumm brumm stb. komolyan mondom azt hittem a röhögéstől leesek a motorról. azért fél gázzal elindultam hogy érezze a törődést
mondjuk volt egy 535d bmw-s koma is aki a lágymányosin próbálkozott felhajtásnál kigyorsítani
na az ilyen apró örömök teszik használhatóvá a 200 pacit és nagy nyomatékot
bőven elég tibi
okosok mindig megmondják hogy ugysem tudjuk kihasználni..
de azért amikor pályán megtéped a bajszát hiányzik hogy nyúljon az arcodon a bőőőőr
most nem de jövőre lehet ha lesz rá zseton
bár engem a 400 méter nem érdekel mint versenyzés, de az autópályán szeretem hasítani a levegőt
igazából felesleges de vmi hajtja az embert előre hogy kevés kevés kevés
Van pár feleslegessé vált Busa k8 alkatrészem ha esetleg érdekel valakit! 8 db dugó,gyűrű, csapszeg, tűgörgő, 4db hajtókar, főtengely, 2db vezérműtengely 1 db hengerfej ami át van alakítva már! Vadi új gyári kormánycsillapító,2db gyári kipufogó leömlővel!
kövér csabinak mókolt volt 4:1ben egrus csinálta de már kevésbé foglalkozik ezzel
inkább a bende sanyit ajánlanám szolnokon aki akra másolt leömlőt csinál neked újat 70-ből.. nagyobb átmérőben minta gyári és elég komoly hanggal és teljesítménynövekedéssel.
Nem kisérletezett valaki, hogy az új generációs vas kipufogó leömlőjéből kivágta a 2 katalizátort és kiváltotta átmenő csővel ?
Azon töprengek mi lenne ha...
Esetleg ilyen mókolt vagy gyári leömlő érdekelhet kis píííízé :)
Lehet valamilyen márkás 4:2 leömlőt kéne inkább keresnem ?
Mert ugye nekem 2 Akra van fent a közdarabbal a gyári leömlő után.
Érdemes futkosnom a köröket ?
Például a tanulóknak!
Lóerő kell?
Miért nem vettél ZZR-t, erősebb mint a busa!
engem a soroksári úton kihívott 2 éve egy 20 éves corsa gsi..piros lámpa brumm brumm stb. komolyan mondom azt hittem a röhögéstől leesek a motorról. azért fél gázzal elindultam hogy érezze a törődést
mondjuk volt egy 535d bmw-s koma is aki a lágymányosin próbálkozott felhajtásnál kigyorsítani
na az ilyen apró örömök teszik használhatóvá a 200 pacit és nagy nyomatékot
inkább a nyomaték ...
okosok mindig megmondják hogy ugysem tudjuk kihasználni..
de azért amikor pályán megtéped a bajszát hiányzik hogy nyúljon az arcodon a bőőőőr
bár engem a 400 méter nem érdekel mint versenyzés, de az autópályán szeretem hasítani a levegőt
igazából felesleges de vmi hajtja az embert előre hogy kevés kevés kevés
2004-es R1 gyári kipufogót is találtam!
kövér csabinak mókolt volt 4:1ben egrus csinálta de már kevésbé foglalkozik ezzel
inkább a bende sanyit ajánlanám szolnokon aki akra másolt leömlőt csinál neked újat 70-ből.. nagyobb átmérőben minta gyári és elég komoly hanggal és teljesítménynövekedéssel.
Nem kisérletezett valaki, hogy az új generációs vas kipufogó leömlőjéből kivágta a 2 katalizátort és kiváltotta átmenő csővel ?
Azon töprengek mi lenne ha...
Esetleg ilyen mókolt vagy gyári leömlő érdekelhet kis píííízé :)
Lehet valamilyen márkás 4:2 leömlőt kéne inkább keresnem ?
Mert ugye nekem 2 Akra van fent a közdarabbal a gyári leömlő után.
Érdemes futkosnom a köröket ?