kb. igen, egy picit még rövidebb lenne az áttételed, mint a gyári, de az nem probléma, kérdés, hogy a lánc nincs-e annyira megnyúlva, hogy kisebb első és hátsó lánckerékkel már ne lehessen megfelelő módon megfeszíteni, mert a lentebb, általad vázolt helyzet esetén azért jó 10 milliméterrel hátrébb kell tenni a tengelyt a villában.
És mi lenne ha hátul meghagynám a 38-ast és előre felraknék egy 16-ost? Ha jól logikázok akkor visszakapnám a gyári áttételt és megsporólnék egy hátsó fogaskereket?! Vagy tévedek?
De ha semmivel nem kerül többe, akkor nem jobb, ha egyből a tutit veszed meg? egyetlen hátránya, hogy a végsebesség csökkenni fog picit, kb 15 km/h-val, ha ez zavar, akkor tényleg inkább a gyári áttételt rakd fel. Viszont szinte sehol nem kell visszakapcsolgatnod, 60 felett mindent megold erőből a gép.
Sziasztok!
Mi a trükkje az első lánckerék leszedésének, és tudna valaki abban segíteni, hogy Budapesten hol tudok venni a Busához 17/40-es lánckereket és melyik márkát érdemes belőle venni is kb mennyibe kerül?
Előre is köszönöm
Akkor megmondom, hogy kb 10.000-es fordulatnál mutat 300-at, mikor is kb 270 a végsebesség.
Mi a trükkje az első lánckerék leszedésének, és tudna valaki abban segíteni, hogy Budapesten hol tudok venni a Busához 17/40-es lánckereket és melyik márkát érdemes belőle venni is kb mennyibe kerül?
Előre is köszönöm