Szia Bubesz, ha nem hallgattad meg az akrapovic-ot, javaslom.
nekem az van es Kabai Andrewnak is
anno en is a yoshi es e kozott vacillaltam de az akra egyertelmu befuto lett.
a masik erv hogy akrat e jelzessel, tuv papirral szallitjak es profi hangtompitoval (ausztria turan nagyon jol johet es fel perc alatt ki es beszereled)
dragabb a yosi es two brothersnel (800 EUR korul hozzak be) de szerintem megeri a felarat
Nyugodtan használhatod lambdaszonda nélkül, fog hibakódot írni, de sokat nem változik a dolog, de bekötve is hagyhatod a szondát, és valahogy rögzítsd a motorhoz, és még véletlenül se érj hozzá, mert elég forró tud ám lenni... 4500-as fordulat felett egyébként sem dolgozik a szonda, tehát szinte teljesen mindegy, hogy benne van-e...
...ez nem valami jól hangzik számomra, én a mély duruzsolós hangot szeretem nem az üvölt mint állatot! lehet hogy mielőtt kifizetem csinálok egy hangpróbat!
Kérdés: ha a lambdaszonda nélküli összekötővel indítom be a motort nem fog hibakódot generálni, vagy valami gubancot csinálni?
nekem 4:1-ben titán volt tőle a k8-on és valóban inkább fazék jellegű volt a hangja, de én is azt jobban szeretem mint a duruzsoló hangot
a mostanim is ilyen, de kipróbáltam a 4:2ben leo-t az nem tetszett..duruzsolt és brutálisan mély volt. jobb szeretem az ércesebb hangot, és a bódis szerintem olyan
háááááát, nekem volt már asszem 3 dobom a Bódistól, de egyik sem az a duruzsolós fajta, inkább rekedt-repedtfazék jellegű a hangja, de nekem meg ez tetszik...
nem akarok nagyon beavatkozni, de nekem 2 ezer forintért rakta át a yoshi leömlőbe a lambdaszondát a kipufogós kolléga. egyébként versenyautókra épít leömlőt, dobot, rendszert, s egy ideje motorokra is.
mellesleg a nevelőapámnál dolgozott avi hegesztőként hosszú évekig és 20 év alatt ő volt a legjobb hegesztője..
ha érdekel megadom a számát, forintokért dolgozik és bicskén..ja s megvárható, ott előtted csinálja, csináljátok
Először nekem is furán mutatott rajta mert a "gyárkéményhez" volt hozzászokva a szemem, de minél többet néztem annál inkább megbarátkoztam vele, mostanra meg már kimondottan tetszik! De izlések és pofonok... Engem inkább a hangja érdekelne már, kíváncsi vagyok milyet fog szólni. Remélem nem üvölteni, hanem mélyen duruzsolni fog.
Mindenképp az a legolcsóbb megoldás, amit leírtam, akkor megmarad a lambda szonda helye is, és végszükség esetén a karimát se nehéz visszahegeszteni. Egy kipufogós szerintem megoldja könnyedén. Én biztos nem a toldó elemek irányába indulnék el.
Gondolom a hayabusához való véglezáró elem az aranyáron lehet a Bodisnál, mert az 1000-es Gixerhez az a kis csődarab amiben a lambda szonda van 50e forintba fájt a kollégámnak! Amúgy mennyibe kerülnek ezek a rövid triovál Bódis dobok újonnan? Nehogy sokat adjak értük! Ma feltettem őket, hogy egyáltalán mennek e a motorhoz és a bal oldali dob összekötője pont hozzáér a gyári y-hoz, csak más szögben áll és vastagabb egy kicsit az y-nál, oda kéne csináltatni egy közdarabot. A jobb oldali már macerásabb mert ott van vagy 15cm híjja és a lambdaszonda is oda csatlakozna! Keresek Budapesten egy kipufogóst hátha tud valami okosat mondani ami olcsó is.
Bár nem én vagyok az illetékes, de szerintem úgy a legegyszerűbb feltenni, hogy a gyári összekötőről szépen leflexeled a karimát, amiben a 3 db csavar van, majd az új dobokról levágod a csövet, úgy hogy csak 10-15 mm maradjon, és feltéve, ha 60 mm-es az átmérője, akkor körben ráhegesztesz egy 20-30 mm-es lemezt, célszerűen, úgy, hogy a varrat befelé essen, majd szépen ráhúzod a megmaradt gyári összekötőre, és 2-2 fület hegesztetsz rá rozsdamentes elektródából, és rugókkal összehúzod. De mondom, ez csak akkor működik, ha 60-as a Bódisból kijövő cső. Drágább, de még elegánsabb megoldás, ha felhívod Bódis Sanyi bácsit, és kérsz tőle két ilyen dobhoz való véglezáró elemet, akkor csak le kell fúrni róla az eredetit, és mehet rá fel az új, amit ugyanúgy csavarral tudsz felfogatni. (esetleg a perforált cső oda lehet hegesztve a dob végéhe, azt is le kell flexelni.
Sziasztok!
Valakinek volt már a Busán Bódis triovál? A rövidebb, ami a Gsxr 1000-hez van, nem cimkés hanem gravírozott és a Gsxr felirat is bele van gravírozva, ráadásul E normás! Tudnék venni 2db-ot használtan, csak mielőtt elkezdeném szétfaragtatni slipon-ról 3 csavarosra, vagy fordítva, jó lenne tudni milyen hangra számítsak! Nem szeretnék túl harsány dobot! Tud valaki ajánlani kipufogóst aki szépen hozzá tudná igazítani a Busához az 1000-es Gsxr-ről?
nekem az van es Kabai Andrewnak is
anno en is a yoshi es e kozott vacillaltam de az akra egyertelmu befuto lett.
a masik erv hogy akrat e jelzessel, tuv papirral szallitjak es profi hangtompitoval (ausztria turan nagyon jol johet es fel perc alatt ki es beszereled)
dragabb a yosi es two brothersnel (800 EUR korul hozzak be) de szerintem megeri a felarat