Először is azt tisztázzuk ki írja és mik az Ő szempontjai. Gondolom Superbike-val kelsz és Motorrevüvel fekszel, ez így rendben is van! Biztosan tapasztaltad,hogy akár egy újságon belül is (Angol-Magyar) tesztelő egy adott modellről más véleménnyel volt, azokról a "megvásárolt" cikkekről már ne is beszéljünk mikor egy gyártó "motiválja" az újságot, profi tesztelőt.
Nosza akkor a tesztelő (mármint én) Túl az XXXXX-en. (ez gondolom meglepett). 14 éves korom óta benzinnel beoltva, a szocialista márkákon (Riga,Simson,MZ,P20,P21,) nevelkedve ma szabad időm jelentős és pénzem nagy részét motorokra és motorozásra költöm. Az elmúlt 13 évben 15-20.000.km/év motoroztam, ennek 75%-át 2 személlyel. Hogy? Ahogyan, ahogy a motorosok nagy része aki megvesz egy olyan terméket mely már az I. fokozatban képes az országúton megengedett sebesség majdnem másfélszeresére. Tehát haladunk nem kamikaze módon, de azért a csigák nem nyalják a port a rendszámról. Autópályák csak muszájból. Pályán ritkán. Horvátország,Ausztria, Olaszország szerpentinjei előnyben. Max napi 7-800 km de igazán 4-500 az ideális. Balatonkör sokszor, csapatban gyakran, de egyedül is előfordul.
No akkor az összehasonlítás.
A ZZR1400 vásárlását az motiválta, hogy 2 éves lett a K1200S és többet volt a szervizben mint otthon, valamit venni kellet. A régi Hayabusát már próbáltan, tetszett is, de már köztudott volt, hogy jön az új. Tetszett a ZZR (vízipók-csodapók) "feje" volt már Kawám 2 db ZX12R így hazahoztam. Bódis Sanyi bácsi aki jó barátom csinált rá egy titán-karbon 4:1 rendszert.
Jöjjenek azok a klasszikus összehasonlítási paraméterek az én olvasatomban melyeket minden újságban hasonlóan írnak.
-Üléspozíció: A Hayabusán nagyságrendileg mélyebben ülök (talán ezért fordul jobban, de erről a későbbiekben) 177cm magasságomhoz mindét motor
kormányállása és lábtartója ideális. Az ülések is rendben vannak. A Haya előnye, hogy külön utasülése vízszintesebb és az asszony nem csúszkál
olyan könnyen a nyakamba.
-Szélvédelem: Szerintem nincs számot tevő különbség, A ZZR-en próbálkoztam egy MRA túraplexivel, 80km után visszavittem a kereskedőnek aki 75%-on
visszavette. Úgy rázta a motor elejét 180-tól, hogy az valami katasztrófa. 2 személlyel 220 nál nem megyünk gyorsabban még autópályán sem.
1 személlyel meg, ha arról van szó mindenki hasal.
-Váltó: Azon kívül, hogy a ZZR 1-be "rakáskor" akkorát szól mint egy ágyúlövés szerintem precíz jól működő váltókról beszélhetek. A végáttételt
egyik motoron sem változtattam, kivéve mikor a ZZR-en /55 gumival jártam a jobb fordulás érdekében (de erről majd később)
-Fékek: Talán egy hangyányival harapósabb, határozottabb nyomáspontú a ZZR első fékje, (időközben a Hayát fémfékcsővel láttam el) de én nem
érkezem a kanyarokba első keréken, mert rám szólnak hátulról.
-Blokk: Combos izomgép mindkettő, "akinek kardja van nem kell mindig csörtetnie" de az egy módfelett jóleső érzés mikor nem kell gépészkedni a váltóval
csak egy laza csuklómozdulat és szárnyal a mutató, Szó-szó ebben jobb a Hayabusa de főképpen azért mert utcai motoros számára ezt a
bitang nyomatékot "kulturáltabban" kezelhetőbben közvetíti.
Futómű: Hát kedves Robotos itt el kell hogy keserítselek, nálam és hangsúlyozom nálam a Sólyom fényévekkel jobb. A ZZR-en állandó küzdelmen volt
a kigyorsításoknál beszitált, kisebb vagyonért vettem rá kormánygátlót, nem sokat javított, a szűk kanyarokban nem jött be. 2 évet
motoroztam vele és mindenki (barátok) arról beszéltek "ez a fater eddig sem ment jól, de most sokat romlott"! A Sólyommal jól érzem magam,
és ha megnézed http://www.sportmotor.hu/motor... című videót láthatod nálam miről szól a motorozás
itt már a Húsos haverom Aki "zöldvérű" és bármikor körbemotorozott jön mögöttem és azt hiszem 2X elismerően hátbavert :))).
Megbízhatóság, karbantartás, ár érték:
A mi csapatunkban (19 motor) Japán motornak még baja nem volt, viszont a BMW, Aprilia, Ducati 1098 "hullanak" mint ősszel a legyek!
Sajnos még egy negatívum a Kawáról. Hatalmas légbeömlőt kapott ami egy jó dolog (arra, hogy valami torlónyomást összeszedjen) viszont
e miatt sokkal több rovar kerül a rendkívül kis felületű légszűrőbe ,ezt egy sportújságiró azon a 200km-en sose tapasztalja, csak Te mikor
3000 km-nél azt veszed észre nem húz a szekér (pontosabban úgy húz mint egy Haya "B"-ben) . Tisztításához a fél motort le kell bontani
az enyémen szerencsétlenül a kormánygátlót is. A Barátom kinek eladtam gondolta megoldja a helyzetet egy sportlégszűrővel, miután ennek még
kisebb a felülete most 1000kilóméterenkét tisztítja.
Árban is a Hayabusa jobb, viszont használtan ma mindkettőtől nehéz szabadulni.
Arról is beszéljünk a HAYABUSA egy legenda egy tradíció, nem véletlen, hogy míg műszaki megoldásaiban 100 helyen megújult külsőben a patinás régi darab vonalait vitték tovább!
Összefoglalva, mindkét motor nagyon jó, de nekem (így papásan) a Hayabusa jobban bejött!
Üdv: Haya15
Ui.:Kedves Robotos az adatlapodból nem sok derül ki Rólad hogy húzod már neki vagy csak még készülsz erre, de ha az utóbbi ne feledd az a jó motoros aki este
otthon megírja az élményeit és nem az akikről szomorúan emlékezünk.
küldött a regisztrációhoz egy aktivációs linket, kóddal, amit nem fogad el...
az emailben amit küldött 3 link van és egyikkel sem tudok mit kezdeni.
regisztráltam már magam pár tucat oldalra, de ilyen hülyének még nem éreztem magam
Először is azt tisztázzuk ki írja és mik az Ő szempontjai. Gondolom Superbike-val kelsz és Motorrevüvel fekszel, ez így rendben is van! Biztosan tapasztaltad,hogy akár egy újságon belül is (Angol-Magyar) tesztelő egy adott modellről más véleménnyel volt, azokról a "megvásárolt" cikkekről már ne is beszéljünk mikor egy gyártó "motiválja" az újságot, profi tesztelőt.
Nosza akkor a tesztelő (mármint én) Túl az XXXXX-en. (ez gondolom meglepett). 14 éves korom óta benzinnel beoltva, a szocialista márkákon (Riga,Simson,MZ,P20,P21,) nevelkedve ma szabad időm jelentős és pénzem nagy részét motorokra és motorozásra költöm. Az elmúlt 13 évben 15-20.000.km/év motoroztam, ennek 75%-át 2 személlyel. Hogy? Ahogyan, ahogy a motorosok nagy része aki megvesz egy olyan terméket mely már az I. fokozatban képes az országúton megengedett sebesség majdnem másfélszeresére. Tehát haladunk nem kamikaze módon, de azért a csigák nem nyalják a port a rendszámról. Autópályák csak muszájból. Pályán ritkán. Horvátország,Ausztria, Olaszország szerpentinjei előnyben. Max napi 7-800 km de igazán 4-500 az ideális. Balatonkör sokszor, csapatban gyakran, de egyedül is előfordul.
No akkor az összehasonlítás.
A ZZR1400 vásárlását az motiválta, hogy 2 éves lett a K1200S és többet volt a szervizben mint otthon, valamit venni kellet. A régi Hayabusát már próbáltan, tetszett is, de már köztudott volt, hogy jön az új. Tetszett a ZZR (vízipók-csodapók) "feje" volt már Kawám 2 db ZX12R így hazahoztam. Bódis Sanyi bácsi aki jó barátom csinált rá egy titán-karbon 4:1 rendszert.
Jöjjenek azok a klasszikus összehasonlítási paraméterek az én olvasatomban melyeket minden újságban hasonlóan írnak.
-Üléspozíció: A Hayabusán nagyságrendileg mélyebben ülök (talán ezért fordul jobban, de erről a későbbiekben) 177cm magasságomhoz mindét motor
kormányállása és lábtartója ideális. Az ülések is rendben vannak. A Haya előnye, hogy külön utasülése vízszintesebb és az asszony nem csúszkál
olyan könnyen a nyakamba.
-Szélvédelem: Szerintem nincs számot tevő különbség, A ZZR-en próbálkoztam egy MRA túraplexivel, 80km után visszavittem a kereskedőnek aki 75%-on
visszavette. Úgy rázta a motor elejét 180-tól, hogy az valami katasztrófa. 2 személlyel 220 nál nem megyünk gyorsabban még autópályán sem.
1 személlyel meg, ha arról van szó mindenki hasal.
-Váltó: Azon kívül, hogy a ZZR 1-be "rakáskor" akkorát szól mint egy ágyúlövés szerintem precíz jól működő váltókról beszélhetek. A végáttételt
egyik motoron sem változtattam, kivéve mikor a ZZR-en /55 gumival jártam a jobb fordulás érdekében (de erről majd később)
-Fékek: Talán egy hangyányival harapósabb, határozottabb nyomáspontú a ZZR első fékje, (időközben a Hayát fémfékcsővel láttam el) de én nem
érkezem a kanyarokba első keréken, mert rám szólnak hátulról.
-Blokk: Combos izomgép mindkettő, "akinek kardja van nem kell mindig csörtetnie" de az egy módfelett jóleső érzés mikor nem kell gépészkedni a váltóval
csak egy laza csuklómozdulat és szárnyal a mutató, Szó-szó ebben jobb a Hayabusa de főképpen azért mert utcai motoros számára ezt a
bitang nyomatékot "kulturáltabban" kezelhetőbben közvetíti.
Futómű: Hát kedves Robotos itt el kell hogy keserítselek, nálam és hangsúlyozom nálam a Sólyom fényévekkel jobb. A ZZR-en állandó küzdelmen volt
a kigyorsításoknál beszitált, kisebb vagyonért vettem rá kormánygátlót, nem sokat javított, a szűk kanyarokban nem jött be. 2 évet
motoroztam vele és mindenki (barátok) arról beszéltek "ez a fater eddig sem ment jól, de most sokat romlott"! A Sólyommal jól érzem magam,
és ha megnézed http://www.sportmotor.hu/motor... című videót láthatod nálam miről szól a motorozás
itt már a Húsos haverom Aki "zöldvérű" és bármikor körbemotorozott jön mögöttem és azt hiszem 2X elismerően hátbavert :))).
Megbízhatóság, karbantartás, ár érték:
A mi csapatunkban (19 motor) Japán motornak még baja nem volt, viszont a BMW, Aprilia, Ducati 1098 "hullanak" mint ősszel a legyek!
Sajnos még egy negatívum a Kawáról. Hatalmas légbeömlőt kapott ami egy jó dolog (arra, hogy valami torlónyomást összeszedjen) viszont
e miatt sokkal több rovar kerül a rendkívül kis felületű légszűrőbe ,ezt egy sportújságiró azon a 200km-en sose tapasztalja, csak Te mikor
3000 km-nél azt veszed észre nem húz a szekér (pontosabban úgy húz mint egy Haya "B"-ben) . Tisztításához a fél motort le kell bontani
az enyémen szerencsétlenül a kormánygátlót is. A Barátom kinek eladtam gondolta megoldja a helyzetet egy sportlégszűrővel, miután ennek még
kisebb a felülete most 1000kilóméterenkét tisztítja.
Árban is a Hayabusa jobb, viszont használtan ma mindkettőtől nehéz szabadulni.
Arról is beszéljünk a HAYABUSA egy legenda egy tradíció, nem véletlen, hogy míg műszaki megoldásaiban 100 helyen megújult külsőben a patinás régi darab vonalait vitték tovább!
Összefoglalva, mindkét motor nagyon jó, de nekem (így papásan) a Hayabusa jobban bejött!
Üdv: Haya15
Ui.:Kedves Robotos az adatlapodból nem sok derül ki Rólad hogy húzod már neki vagy csak még készülsz erre, de ha az utóbbi ne feledd az a jó motoros aki este
otthon megírja az élményeit és nem az akikről szomorúan emlékezünk.