Már is régebben írtam:
- Tolni és jobbra-balra döntögetni lényegesen könnyebb volt, mint a Busa, vagy XX. A 600-ason volt ilyen érzés. Nagyon lent lehet a súlypontja.
- Kényelmesebb volt az üléspozíció a vezetőnek is és utasnak is.
- Jobb volt a fék.
- Jobban világított a lámpa (2-2).
- Magas plexivel jobban tereli a menetszelet. /Magic Racing karbon!/ Ilyen turbulenciamentesen a Busánál nem tudtam semmivel sem megoldani/
- Informatívabb volt a műszerfala.
Köszi a választ!
Én is nézegettem már, hogyan lehetne házilag, de se anyagom, se eszközöm hozzá. Most első lépcsőben hétfőn felpolíroztatom a farokidomot, aztán viszem a fóliáshoz. Ártani nem árt! Legalább a fiam nem karistolja végig a lábával az idomot, mint a múltkor.
Aztán még az is lehet, hogy felfújom a pofámat és csinál(tat)ok egy tartót!
Sima Mio c520-as van rajta. Gyárilag lehet hozzá kapni mindenféle tartót meg könyököt stb.
Én nem cifráztam túl. Kétoldali tépőzár a tartókonzolra és 2 gyors kötöző szalag keresztbe azt csumi.
Haya15!
Mivel volt ZZR1400-ed is, pár mondatban összehasonlítanád a Busával, felhasználás szempontjából?
Én ugyan nem motoroztam vele, de álló helyzetben vizsgálgatva sok előnyét fedeztem fel a Kawának.
Te hogy látod?
zx14