Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez pedig egy 2004-es Hayabusa, 4 az 1-ben yoshimura rendszer volt rajta és chip tuningot rakattak bele hogy 300 fölé is mennyen + ki vették belőle a tiltást hogy 2.-ba meg 3.-ba ne tiltja le.
Szia Maci!
A K8 gyári adata szerint 200-ról-300-ra 10 másodperc
Igen igen
Szeva Maci
Rendicsek
Őőőőő mihez is? Mit hallottál? No ezt majd telcsin!
Jó napot Mindenkinek!
talán onnan, hogy 5 másodperc alatt nem gyorsul még a Hayabusa sem 280-300-ig. ha meg lecseréled csak a kis lánckereket csak 1-el kisebb méretre, máris sokkal jobban gyorsul a motor, a kilométeróra ugyanazt fogja mutatni, csak a motor megy kevesebbet. nem beszélve arról, hogy a gyári óra, mint az a filmen is látható kb 10000-es fordulatnál mutat 300-at. csakhogy a motor ekkor megy kb 275-el. Sőt, még a fordulatszámmérő sem mutat pontosan (kb 11300-nál szabályoz le, pedig a valóságban a megengedett legnagyobb fordulatszám csak 10800 könyv szerint).
Csáááá úgy ahogy
Gratulálok
Csaszti laszti! Kipihented magad?
200-ról hamarabb gyorsul 300-ra mint az enyém 100-ról 200-ra

http://www.sportmotor.hu/motor...
nem értem honnan veszitek az áttételezést rejtély számomra.
Funkcionál, de most nem ülnék rá
Jól van Köszi szépen,csak hiányzik az MZ-je
Hali mi a helyzet?
Hogy van az asszony?
Nagyon látszik ha rendesen szemügyre veszik?
Az enyém gyorsul néha úgy a garázsban hátsó emelőn
Sziasztok!

Keresek idomokat busához. Lehet karcos, sérült, repedt. Lehetőleg K5 piros fekete.
Lehet róla esetleg többet is tudni, hátha hasznosíthatok belőle valamit, mert az én motorom igaz hogy kb. 215 lóerős főtengelyen, le is van áttételezve, de sajnos még a közelében sincs ennek a gyorsulásnak, bár a kilométerórám az gps alapján is pontos nagyjából.
Nagyon kemény
Ha nincs áttételezve akkor 220 lóerős
Nincs áttételezve tuti csak egyéb tuning volt bene koléga.
Ha elöregszik az olaj, attól nem keményebb, hanem puhább szokott lenni. első lépésként cseréld le az olajat 5W-sre, és tekerj vissza mindent a gyári alapbeállításra, a hátsó rugóstagot is. ha ezután túl keménynek érzed, csak a berugózási csillapításon állíts max 1-2 klikket, hogy puhább legyen, az előfeszítéshez ne nyúlj!
A legegyszerűbb dolog, ha fogod magad, és az első villákat a villahídban beejted amennyire csak a kormány engedi. Ez kb 4-5 mm. ki kell csavarozni a villahidakban a rögzítést alul-felül és a teleszkópokat ütközésig feltolni. Ettől sem fog úgy kanyarodni, mint egy gixxer 600-as, de jobb lesz. fakultatív programként még a hátulját is meg lehet emelni, ehhez kb 10 mm-el rövidebb kutyacsontokat kell gyártani a gyári helyett (ami összeköti a rugóstagot a himbával). ez azt hiszem kb 1,5 cm-el emeli meg a hátsó részt, ettől többet már nem érdemes emelni rajta. A villába elvileg 5W-s villaolaj kell, ha keményebbet szeretnél, akkor vegyél egy 5W-st meg egy 10W-st és 1:1 arányban keverd össze. a villákba száranként 480 milliliter olaj kel, de vigyázz, mert ennyi csak akkor jön ki belőlük, ha miután kifolyt az olaj a szárakból, még a patronokból is kipumpálod. A motorral kapcsolatban örülök, hogy ilyen jól megúsztad, el ne felejtsd a szelepeket becsiszoltatni, ha már lenn a hengerfej.