Nem tudom, hogy emlékszel még rá, hogy beszéltük a motoromról, hogy mi lehet a baja.
Szétszedték, a henger és a dugók hibátlanok, alig látszik rajtuk kopás.
A hengerfej volt a hibás, az miatt fogyasztotta az olajat, konkrétan a szelepszár szimering volt elöregedve, és az ott beszivárgó olaj bekokszosította a szelepfészket.
Gépműhelyben csinálják a hengerfejet, még a szelepvezetőket kell megmérni, hogy mennyire vannak megkopva.
Futómű beállítással kapcsolatosan kérném a segítségedet, azt szeretném elérni, hogy a súlypont előre kerüljön, az elején kitekertem a rugó előfeszítést, és a nyomócsillapítást, is hogy puha legyen, mert agyon kemény volt (szerintem ki kel már cseréli a gátlóban az olajat).
A hátuljához még nem nyúltam, azt lehet emelni?
Ha cserélem a gátlókban az olajat, akkor Te milyet ajánlanál?
Én nem pályázok, és lábtartót sem koptatom az utcán, az lenne a fontos, hogy könnyen irányítható legyen a motor, és a gidres gödrös kanyarokban ne pattogjon le az útról.
utánanéztem,nem te voltál gyugyu pajtás,hanem a csákány.sorry..
CSÁKÁNY kolléga!
nagyon el vagy tűnve!biztosan a rendszámfelhajtó projekt foglal el ennyire...
JELENTKEZZ!
COOLRIDER VÉTELEN....
Nem tudom, hogy emlékszel még rá, hogy beszéltük a motoromról, hogy mi lehet a baja.
Szétszedték, a henger és a dugók hibátlanok, alig látszik rajtuk kopás.
A hengerfej volt a hibás, az miatt fogyasztotta az olajat, konkrétan a szelepszár szimering volt elöregedve, és az ott beszivárgó olaj bekokszosította a szelepfészket.
Gépműhelyben csinálják a hengerfejet, még a szelepvezetőket kell megmérni, hogy mennyire vannak megkopva.
Futómű beállítással kapcsolatosan kérném a segítségedet, azt szeretném elérni, hogy a súlypont előre kerüljön, az elején kitekertem a rugó előfeszítést, és a nyomócsillapítást, is hogy puha legyen, mert agyon kemény volt (szerintem ki kel már cseréli a gátlóban az olajat).
A hátuljához még nem nyúltam, azt lehet emelni?
Ha cserélem a gátlókban az olajat, akkor Te milyet ajánlanál?
Én nem pályázok, és lábtartót sem koptatom az utcán, az lenne a fontos, hogy könnyen irányítható legyen a motor, és a gidres gödrös kanyarokban ne pattogjon le az útról.