Egy ilyen vagy ehhez hasonló szerkezet majdnem biztosan szükséges, ha valaki komolyan át akarja építeni a motorját. Azért írtam, hogy majdnem, mivel meg lehet írni a gyári ECU-t is egy interface segítségével, de az olyan szinten bonyolult dolog, hogy jelen pillanatban tudomásom szerint senki nincs, aki ezzel foglalkozna az USA-n kívül. Ehhez mindenképpen szükséges egy fékpad lambda szondával meg egy olyan kezelőszemély, aki totálisan képben van a motor működésével. Szakszerűtlen tekergetés hatására könnyen leolvadhat a dugó, egy túlzásba vitt fordulatszám határ emeléssel kikönyökölhet a hajtókar, a szelep bekopoghat a dugattyúba meg ilyesmik. A MOTTY és a Power Comm. ezekhez képest egy biztonságos szerkezet. A Motty ráadásul még a fékpadozást is megspórolja.
Jó idő volt ma. Én is gurultam egyet és újabb tapasztalatot gyűjtöttem. Nem volt szél és a puig plexi mögött, utas nélkül(!), nem volt turbulencia 200 felett sem, behajolás nélkül. Azt hiszem, hogy vennünk kell a csajomnak is egy mocit, mert a Busa mégiscsak 1személyes.
Köszönöm szépen. Karácsony és a névnapom örömére elővettem a motoromat kicsit és átmozgattam benne a folyadékokat egy kb 30 kilométeres karikával. jól össze is sároztam...
Melyik volt az az oldal, ahova fotót lehetett feltölteni és ilyen régi rajzolt könyvben lehetett megjeleniteni? Valamelyikőtök töltötte fel ide anno...
Motty info engem is érdekel.
Érdemes spórolni, vagy ennek az ára is megy a turbóba?
Boldog névnapot István!
Melyik volt az az oldal, ahova fotót lehetett feltölteni és ilyen régi rajzolt könyvben lehetett megjeleniteni? Valamelyikőtök töltötte fel ide anno...