Gyurjá vazee...arra a 90 LE-re...ne sokat mert még vmi bajod lesz csak egy kicsit csak egy csöppöt.... És hogy stílusos legyél nyugodtan vedd fel a rózsaszin bikinidet!
Ha esetleg valakit érdekel egy igen egyszerű, olcsó tuning akkor tessenek figyelni: a 2004 utáni R1 gázmarkolatát (csak a csövet) kell beépíteni akármelyik generációs Hayabusába, és kb 5-8%-al rövidebb leszz a gázmarkolat útja a teljes gáz eléréséig. Előnyök: nem kell átfogni a gázmarkolaton a teljes gáz eléréséhez, gyorsabban lehet teljes gázt adni-erősebbnek tűnik a motor. Az egész kb 5 ezer forintba kerül újonnan, hátrányokról nem tudok beszámolni. Bátrabbak bepróbálkozhatnak ugyanezen évjatú R6 gázmarkolattal, ami még rövidebb úton jut el a teljes gázállásig, de az állítólag már nagyon agresszívvé teszi a gázreakciót. Nekem R1 cső van beépítve tegnap óta és teljesen elégedett vagyok az eredménnyel, ráadásul csak 2500 pénzbe fájt a cső, mert használtan jutottam hozzá.
Mert akkor én is szemet vetettem anno rá!
Úgy is hallod ha cserélni kell.
Ma cseréljük a láncszettet és a láncról most eszembe jutott a vezérműlánc. Azt mennyinél szokták cserélni?
ha kakilni megy átmatricázom a kékmadarat......
és mivel pep-nél csak keevay matrica van.......
nem áruló...
csak elment pisilni.........
megosztom veletek a 2010-es Busa kémfotóját!
ime:
miért is ne?!
Üdv mindenkinek!
Péntek este valaki Euroringre?