nekem a fordulatszámmérőnre van feltépőzárazva. Egy barátomnak meg fent, a műszerfal felett, de ahhoz kellett egy kis tartó is, és meg kellett fúrni az idomot is. (a képek illusztrációk)
Köszönöm,sikerrel jártam.
Már csak el kell vezetnem a kábeleket,meg valami normális helyet keresni a kijelzőnek...
Kellemes meglepetés volt hogy semmit nem kellett állítani.Csak ötös térképre tettem és ennyi.
Nem gondoltam volna,hogy a kezdet kezdetén elakadok.
A tank alatt jobb oldalt csak az injektor vezetékeit látom,meg a gázbovdeneket.Mondjuk bal oldalt több a csati,de látszatra egyik sem ok...De keresem tovább lelkesen.
Mégegyszer köszi,megbánni biztosan nem fogom hogy anno megvettem.
Nagy szerencsémre elég sokféle gépet kipróbálhattam már,de egyik kicsi,másik kényelmetlen,harmadik erőtlen,esetleg csúnya a jó öreg Busához képest.Persze erősen szubjektív dolog ez,az én esetemben már-már elfogultság.
Nagyon szívesen molyolok rajta,de annyira nem bízom magamban,hogy komolyabb dolgokkal próbálkozzam mint egy olaj-légszűrő-vagy fékbetétcsere.
Tehetnél fel még képet a vasadról,ahogy nézem van rajta látnivaló dögivel...Például az ott egy radiális fék?Yamaha?
Szivesen. Ha esetleg szükséged lenne angol nyelvű repair manualra (javítási segédlet), mert barkácsoló hajlamú vagy, szólj, aztán küldök neked. Vagy akármiben elakadnál, szólj.
Gratula a motorhoz, nem fogod megbánni.
feket663: Hát persze és köszönöm szépen a tanácsod,mindenképpen megfogadom.Így is eléggé gázos már az akksim,tavaly télen 3-4 hetente indítottam el a gépet és nem volt gond,idén kezdett nyögvenyelős lenni...Azóta hetente röffentem a nagy hidegekben,meleg helyen tartom,meg töltöm is.Eddig pöcc-röff,de nem kéne hogy most a Gipro folyamatosan zabálja.
ÖÖÖÖ izé akarom mondani Feket663
Mi van evvel a Hayabusa találkozóval?