Ez nem az én motorom. Én inkább javítanám a fordulékonyságot, meg a hátulját fogom emelni ültetés helyett. Nekem általában nem jön be az amcsi stílus, talán ez a gép a kivétel, de én nem fogom ilyenné csinálni a motoromat.
Szeva, meg BUÉK,
Figyu, mennyire javult az egyenesfutásod, meg az ágaskodásod így hogy toltál bele pár centit? És mennyire tudsz vele kanyarodni vagy lapra tenni?
Katalizátorkiszedés,meg mindenféle ECU,kipufftuning,lamdaszonda,stb.Keresd Menyát!
Nagyon szakértö ebben a témában!Pleknire megmondja mit kell,és mit lehet csinállni a vasaddal!
Én nagyon szerettem a CBR-em hangját, azom Martin dob volt.
Szépen szólt, és elég hangos volt, de a rendőrök nem kötözködtek.(lehet, hogy csak szerencsém volt)
Az a baj, hogy ezek a dobok a busámon nagyon szép mélyhangon dübörögnek, de nem elég hangos .
Észrevettem azt, hogy az autósok kevésbé vesznek észre a busával, mint a CBR-el . Nagyon észrevehető a külömbség ilyen tekintetben....
Ha nem szabad kiszedni a katalizátort, mert nem tesz jót a motornak, akkor hagyom, de ha lehetne valahogy egy kicsit hangosabb annak nagyon örülnék.
A befecskendezést és a gyújtást vezérlő számítógép.
A hanggal kapcsolatban nem tudok segíteni, a biztos a legális megoldás, de az utángyártottban drága, a bizonytalan az olcsó magyar sportdobok, de semmi garancia nincs rá, hogy a rendőrök nem kapnak rá a méregetésre. Ha most vennék motort, biztons, hogy gyári állapotában hagynám(biztos furcsa ezt tőlem hallani, de így van)
Akkor már értem....
De mi az az ECU?
Azt néztem, hogy ha leveszem a dobokat alig lesz hangosabb, érdemes kicserélni az egészet, vagy ne foglalkozzak ezzel?
Igazából az ereje a motornak elég, a fogasztása is tökéletes, cssak azt szeretném, hogy egy kicsit hangosabb legyen...
Én nem tünni el.. csak a háttérben lenni..
Boldog újévet neked.
Mizu? telefon nem folytatódott?
Az eltünt ember!
Figyu, mennyire javult az egyenesfutásod, meg az ágaskodásod így hogy toltál bele pár centit? És mennyire tudsz vele kanyarodni vagy lapra tenni?
Nagyon szakértö ebben a témában!Pleknire megmondja mit kell,és mit lehet csinállni a vasaddal!
Vedd le a leömlökkel(kipufogocsonk) együtt!
Szépen szólt, és elég hangos volt, de a rendőrök nem kötözködtek.(lehet, hogy csak szerencsém volt)
Az a baj, hogy ezek a dobok a busámon nagyon szép mélyhangon dübörögnek, de nem elég hangos
Észrevettem azt, hogy az autósok kevésbé vesznek észre a busával, mint a CBR-el
Ha nem szabad kiszedni a katalizátort, mert nem tesz jót a motornak, akkor hagyom, de ha lehetne valahogy egy kicsit hangosabb annak nagyon örülnék.
A gép továbbra is atom,de ezt már nem tenném be háttérképnek.
A hanggal kapcsolatban nem tudok segíteni, a biztos a legális megoldás, de az utángyártottban drága, a bizonytalan az olcsó magyar sportdobok, de semmi garancia nincs rá, hogy a rendőrök nem kapnak rá a méregetésre. Ha most vennék motort, biztons, hogy gyári állapotában hagynám(biztos furcsa ezt tőlem hallani, de így van)
De mi az az ECU?
Azt néztem, hogy ha leveszem a dobokat alig lesz hangosabb, érdemes kicserélni az egészet, vagy ne foglalkozzak ezzel?
Igazából az ereje a motornak elég, a fogasztása is tökéletes, cssak azt szeretném, hogy egy kicsit hangosabb legyen...
Valaki meg tudná mondani, hogy az első szériás busákon is van "lambda szonda"? (talán igy irják)
Mert az enyémen nem találom....
Egyszer majd én is építek egyet!