Hali mindenkinek.
Jó hír: Anya lecserélte a járókeretet könyökmankóra (1-re)
Én meg azt a keveset amit lábon meg tudok tenni, azt bot nélkül nyomom.
Na pá.
van egy eladó Krauser tartóm Busára, teljesen újszerű állapotban. akit érdekel, jelezzen: hayabusaspeed@freemail.hu-ra mailezzetek!
ára: 70.000,- Ft (a két oldalsó tartó+a top-case együtt)
Ráadásul nagyon,nagyon,nagyon ... kényelmes!Én amiota megvan,tán ha tizszer tettem a lábam a hátsofákpedálra.Csak két ujjal,finoman huzom az elsöfékkart,a többit a motor megoldja!Nagyon jo a gyári hangolása a féknek,ahogyszétosztja a fékeröt elölre-hátulra!
Turázásnál pedig kimondottan hasznos,és kényelmes!Én például,elindulás után felspiccelek a jobblábammal,és csak akkor teszem le,ha megkell állni(vagyakkorse).
elejétöl fogva duálos a fék!
2002-töl volt válltás!
ami válltozott!Injektort kapott,katalizátort,olajhüttö a vizhüttö elé került(elötte a fejidomba volt),hátsolámpa alakja változott,és a lényeg KAPOTT EGY UNDORITTO,LEOLVASHATATLAN MÜSZERFALAT!
És gyengébb lett 10 pacival!Bár szerintem, a 165-öt sose tudta!Mint álltalában a vasak nemtudják a gyárilag megadott loeröket.
Naggyábol ennyi.
Bizony csak így tovább és mielőbbi teljes gyógyulást!
örülök én is innen a távolból neki,csak igy tovább ,gyerünk gyerünk
Hát mit ne mondjak az olajat fújkálja kifelé nekem is...néha kékes füst meg ilyenek...36000Km után...
Minnél hamarabb gyogyuljatok meg!
Csak igy tovább!
Vigyi magatokra!
Jó hír: Anya lecserélte a járókeretet könyökmankóra (1-re)
Én meg azt a keveset amit lábon meg tudok tenni, azt bot nélkül nyomom.
Na pá.
van egy eladó Krauser tartóm Busára, teljesen újszerű állapotban. akit érdekel, jelezzen: hayabusaspeed@freemail.hu-ra mailezzetek!
ára: 70.000,- Ft (a két oldalsó tartó+a top-case együtt)
dobozok nincsenek hozzá, sorry...
Tény hogy a fenttartása olcsobb és a féke nagyon jóóóó
de akkor is I LOVE BUSA
Hagy zabálja a gumit,meg az olajat
egyébként nagyapo!Majd szerpentinen,vagy pályán megbeszéljük!Kapsz mondjuk 5 perc egérutat!
És FOJIK!
töled külön jolesik!Márcsak Menya barátom elismerö szavait várom!
befigyelt 6 pontocska a kapoloklistába!
Ráadásul nagyon,nagyon,nagyon ... kényelmes!Én amiota megvan,tán ha tizszer tettem a lábam a hátsofákpedálra.Csak két ujjal,finoman huzom az elsöfékkart,a többit a motor megoldja!Nagyon jo a gyári hangolása a féknek,ahogyszétosztja a fékeröt elölre-hátulra!
Turázásnál pedig kimondottan hasznos,és kényelmes!Én például,elindulás után felspiccelek a jobblábammal,és csak akkor teszem le,ha megkell állni(vagyakkorse).
Pedig nagyon jo,csak megkell szokni!Joérzée,hogy kanyarivenis "nyugodtan" fékezhetsz.
2002-töl volt válltás!
ami válltozott!Injektort kapott,katalizátort,olajhüttö a vizhüttö elé került(elötte a fejidomba volt),hátsolámpa alakja változott,és a lényeg KAPOTT EGY UNDORITTO,LEOLVASHATATLAN MÜSZERFALAT!
És gyengébb lett 10 pacival!Bár szerintem, a 165-öt sose tudta!Mint álltalában a vasak nemtudják a gyárilag megadott loeröket.
Naggyábol ennyi.