GSX-R 600 K6-K7 széria vásárlásán gondolkodom.
Sportdobot azonban mindenképp szeretnék rá tenni, ha esetleg gyárival venném a mocit.
Én kifejezetten a klasszikus hátsó lábtartó alatt elvezetett megoldást favorizálom, ennél a típusnál kicsit macerás lehet, de neten látom sokan megoldották.
Ennél a típusnál a gyári dob egybe van a katalizátorral, így feltevődik a kérdés, hogy mit lehet tudni a katalizátor eltávolításával kapcsolatban?
Szabad, nem szabad, illetve ha igen, milyen feltételek mellett?
Sziasztok, a motorom vásárlásakor kaptam egy tankbőrt is hozzá, ám ezt csak most próbáltam fel és most vettem észre, hogy az egyik oldaláról hiányzik a kis rögzítő pánt. Tudja valaki, hogy hol tudnék beszerezni egy ilyet? Köszi!
Találtam egy gyöngyszemet... Élmény beszámoló a hatszázról.
"Megnéztem egyet, volt próbakör, de iszonyat gyenge... Alkalmatlan az általam kitalált feladatra, két személy, csomagok, egyfolytában zongorázni kell a váltón, mert 8000 alatt kb. mint az Etz 250-esem."
Sziasztok!
Van egy 2003-as 600-as gixxxer palyamotorom. A gyári dob lekerult rola es a labtartó alatt van egy nyitott utangyartott, rövid dob, mint a K6/K7-en. Hallottam, hogy ez visszavehet a teljesitmenyebol? Igaz ez? Egyaltalan erdemes vele foglalkozni? Kis palyakon (pl: Kakucs) nagyon nyomatekos, az euroring célegyenesben 165, a hungaroring celegyeneseben 235-re gyorsul. Ha nem muszaj nem foglalkoznek vele, de hatha van itt valami műszaki szaki, aki tudna ebben segiteni.
Elore is koszi!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 600-as GSX-R SRAD-om amin az üresjelző folyamatosa világít menet közben. Ha lehajtom az oldaltámaszt akkor a motor leáll és a lámpa is kialszik.
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj?
Szia. Én megjártam ugyanezt, 3x volt tekerve, 4. alkalommal kapott egy bontott generátort fesszabbal együtt, plusz a kábelköteget is cserélték. Többet nem romlott el.
Sziasztok adott egy k2 600-as gixer, 2.-ra ég le a generátorom, elözö ujra tekerésnél töltéssel nem volt baj, de nagyon melegedet a fesszabb és a vezeték is, kb 500 km mentem vele, szerencsémre pont hazaértem és az utcasarkon állt már meg... most megint garanciába ujra tekerik a generátort, de valaki talált már rá megoldást h ne égjen meg minden egyes alkalommal? Most jelenleg tekerés alatt áll a tekercs és kap egy uj fesszabot is.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Tudna valaki linket küldeni, hogy honnét tudok magyar kézikönyvet letölteni ? GSX-R 750 k8-L0-hoz kellene!Köszi előre is!
Sziasztok!
Hátra szeretnék 2 vel nagyobb fogaskereket rakni, így 17/47 lesz az áttételem.
Elég a gyári 116 szemes lánc vagy kell hosszabb?
Másik mitől lehet hogy össze vissza nyúlt a láncom?
Új volt szinte amikor vettem a motort, most 6000 km után teljesen szar valahol olyan feszses átfordítani is nehéz valahol meg teljesen laza.
Lehet az előző tulaj eladás elött valami leggagyibbat rakott rá.....
Üdv!
Attól függ melyik évjáraté.
De ebben megtalálsz mindent.
GSX-R 600 K6-K7 széria vásárlásán gondolkodom.
Sportdobot azonban mindenképp szeretnék rá tenni, ha esetleg gyárival venném a mocit.
Én kifejezetten a klasszikus hátsó lábtartó alatt elvezetett megoldást favorizálom, ennél a típusnál kicsit macerás lehet, de neten látom sokan megoldották.
Ennél a típusnál a gyári dob egybe van a katalizátorral, így feltevődik a kérdés, hogy mit lehet tudni a katalizátor eltávolításával kapcsolatban?
Szabad, nem szabad, illetve ha igen, milyen feltételek mellett?
1998-as SRAD hoz keres kormány-lengéscsillapító konzolt. Hol lehet ilyet beszerezni?
Köszi,
Máté
"Megnéztem egyet, volt próbakör, de iszonyat gyenge... Alkalmatlan az általam kitalált feladatra, két személy, csomagok, egyfolytában zongorázni kell a váltón, mert 8000 alatt kb. mint az Etz 250-esem."
Van egy 2003-as 600-as gixxxer palyamotorom. A gyári dob lekerult rola es a labtartó alatt van egy nyitott utangyartott, rövid dob, mint a K6/K7-en. Hallottam, hogy ez visszavehet a teljesitmenyebol? Igaz ez? Egyaltalan erdemes vele foglalkozni? Kis palyakon (pl: Kakucs) nagyon nyomatekos, az euroring célegyenesben 165, a hungaroring celegyeneseben 235-re gyorsul. Ha nem muszaj nem foglalkoznek vele, de hatha van itt valami műszaki szaki, aki tudna ebben segiteni.
Elore is koszi!
Nincs valakinek pár fölösleges kuplung fémlamellája?
Kuplung szerszámot csinálnék belőle. (K6 hoz)
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 600-as GSX-R SRAD-om amin az üresjelző folyamatosa világít menet közben. Ha lehajtom az oldaltámaszt akkor a motor leáll és a lámpa is kialszik.
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj?
Köszi
Botond
https://www.facebook.com/event...
-GSXR600 1999 SRAD 600cc
Elektronikai probléma volt, csatlakozók a generátor felől összeégtek.
Akku csere, feszültségszabályozó csere megvolt, csatlakozók cserélve.
Generátorból fordulatra (~5000) 65V váltóáram mérve mindhárom póluson, alapjáraton töltés van 13.5V -fordulatra emelkedik.
Amint fogyasztó kerül 55W H4 a töltés leesik 12.5-6V-ra,
Akku új Yuasa 8Ah.
Ha egy nagyobb akkut teszek rá (mert csak ez van másik motorból kéznél) Yuasa 12Ah akkor fogyasztóval fordulatra is jó a töltés.
Ez mi?
Hátra szeretnék 2 vel nagyobb fogaskereket rakni, így 17/47 lesz az áttételem.
Elég a gyári 116 szemes lánc vagy kell hosszabb?
Másik mitől lehet hogy össze vissza nyúlt a láncom?
Új volt szinte amikor vettem a motort, most 6000 km után teljesen szar valahol olyan feszses átfordítani is nehéz valahol meg teljesen laza.
Lehet az előző tulaj eladás elött valami leggagyibbat rakott rá.....
Üdv!