Én is szerepelek a videoban aztán kaptam is utána egy feljelentést rendszámtábla világítás illetve eu csomag hiánya miatt, mekkora köcsögök ezek a rendőrők!
ddt500: most kicsit megnyugtattál és akkor most utána állítsak vagy ne? Amúgy szerintem nem lenne jó feszíteni rajta mert akkor ugye valahol túl feszes lenne és az meg - ahogy Zoli32 is mondta - nyírja az első fogaskeréknél a csapágyat is, de így meg van ahol kicsit laza! WÁÁÁÁÁ! Sok ez így egy napra
Ez alap dolog. 1000km-es szervizen elő van írva a lánc állítása mert minden új lánc megnyúlik az első pár száz km-en. Ja és a szakaszos nyúlásról annyit, hogy én még csak olyat láttam.
Mert mindig mondják:" Ha szakaszosan nyúlik" vaze máshogy nem is tud az én tapasztalataim szerint.
46the doctor: Elvileg extra erős 100 LE feletti lánc, amúgy nem szoktam kerózni...
Zoli32: Nem lett túlhúzva szerintem, amikor felraktuk a lánc holtjátéka 25-30 mm volt a villánál középen. Úgy tudom annyinak kell lenni! Az nem lehet, hogy az új láncok az elején nyúlnak még az első 400-500 km-ben? Lehet hülyeség de már ilyenről is hallottam!
A did zvm-x az erőseebb kivitel.380-alatt max ha túlfeszítették akkor nyúlik meg.
Ez viszont a kislánckerék felöl a csapágyat és a szimeringet is kinyírhatja.
Mekkora a lánc erőssége? Mert ha 100 Le-ig van az erőssége, akkor talán azért nyúlhat....bár nem hinném, hogy ez a probléma...
Egykerózni szoktál? Mert attól is nyúlhat....
Én ezért is vettem 130Le feletti erősségűt, picivel még szélesebb is, mint a gyári, de én +3 fogat is rakatok hátra és szeretek néha kerekezni is...
Sziasztok!
Nem olyan rég vettem új láncszettet (did525zvm-x lánc, gyári áttételű JT fogaskerekek) a motoromra (Gsxr 600 K4), azóta 380 km-t tettem bele, és kicsit szakaszosan nyúlik! Ez természetes? A lánckeréknek nincs ovalitása, így arra gondoltam, hogy a lánccal lesz a baj! Amúgy motorszerelő rakta fel a láncot szakszerűen!
Első tapasztalatok? Hogy viselkedik a moci a pályán?
Mert mindig mondják:" Ha szakaszosan nyúlik" vaze máshogy nem is tud az én tapasztalataim szerint.
Zoli32: Nem lett túlhúzva szerintem, amikor felraktuk a lánc holtjátéka 25-30 mm volt a villánál középen. Úgy tudom annyinak kell lenni! Az nem lehet, hogy az új láncok az elején nyúlnak még az első 400-500 km-ben? Lehet hülyeség de már ilyenről is hallottam!
Ez viszont a kislánckerék felöl a csapágyat és a szimeringet is kinyírhatja.
Mekkora a lánc erőssége? Mert ha 100 Le-ig van az erőssége, akkor talán azért nyúlhat....bár nem hinném, hogy ez a probléma...
Egykerózni szoktál? Mert attól is nyúlhat....
Én ezért is vettem 130Le feletti erősségűt, picivel még szélesebb is, mint a gyári, de én +3 fogat is rakatok hátra és szeretek néha kerekezni is...
Nem olyan rég vettem új láncszettet (did525zvm-x lánc, gyári áttételű JT fogaskerekek) a motoromra (Gsxr 600 K4), azóta 380 km-t tettem bele, és kicsit szakaszosan nyúlik! Ez természetes? A lánckeréknek nincs ovalitása, így arra gondoltam, hogy a lánccal lesz a baj! Amúgy motorszerelő rakta fel a láncot szakszerűen!