Akkor ha jól értem, a házi barkács megoldás, hogy azt az egy vezetéket a gyári kötegben elvág->majd ellenállás beiktat.
Azért holnap megnézem a motoron is.
Várom az élménybeszámolót!
oszt" vigyázz, el ne ragadjon.
Szét kell húzni azt a fehér csatlakozót, ami a váz bal oldalán megy és a fekete dobozból ugyanilyen kettő áll ki, igy lehet beiktatni a gyári közé. Mint egy adaptert.
Svero!
Ott voltam a Tomiboynálszerdán amikor is kölcsönadta nekem a szerkezetet hogy próbáljam ki.
Mielőtt elvittem, kimérte és tényleg csak a kék vezetéken volt 2k.
Ma beraktam a sárkányba és meglátjuk hogy holnap tüzet okádik-e.
Na ezaz, te 2K-t mértél, más meg 15K-s ellenállásról beszél.
Most hogy álljak neki legyártani? Pedig azt az 5-6 ft-ot nem is sajnálnám, csak félek, hogy szétb***ok valamit a motoron.
A segítségeteket szeretném kérni az ügyben,hogy egy gsx-r 600-as srad-nál mire kell odafigyelni vásárláskor? Meg,hogy milyen típushibái vannak, ha van neki.
Előre is köszi.
Én vettem olyan kis vackot. Aztán ki is mértem. A 3 kábelből 2 simán átmenő, a lila a lényeg. 2k-s ellenállás van ott rajta. Ez kerül 15e ft-be...
gsxr600/750 és sv1000-hez jó ez.
torro köszi szépen a tartalmas hozzászólást Én nem járnék pályára csak haverokkal utcán na meg túrázni. Oda meg böség szerintem az SV Ha meg néha szeretnék állatkodni ezzzel is lehet. Ez lesz az elsö komoly motorom remélem nem vágom nagy fába a felyszémet Azt mondták nem sokkal erösebb mint a 650 és árban sem több sokkal,na meg jó tanuló motor, úgyhogy ezt választottam . Kicsit bika lesz elsöre biztos de én elövigyázatos ember vagyok nem észnélkül csavarom a gázt szal remélem nem lesz gond. A Feeling meg majd úgy is elvarázsol szerintem
Mivel nem válaszolt senki így én elmondanám a véleményem. Nekem TL1000S-em volt a mostani ZX-6R előtt, szóval ha nem is SV vs gixxer de vmi hasonló tapasztalatról be tudok számolni.
Gyorsulás: kipörgetve a 6R megeszi a TL-t. Az biztos, h a kis haccázas nem rúg akkorát lent, de face to face küzdelemben merem állítani a 6R odaveri a TL/SV-t legyen szó álló helyzetből való gyorsulásról vagy akár 6ból nyomatékgyorsulva. Feltételezve, h mind2 széria, ui a Suzuki V2-i elég hosszú végáttételt kaptak. A nyomatékgyorsuláshoz hozzátenném, h a TL/SV páros 200 felett már kezd pihegni míg a kis haccázas akkor van igazán elemében 10000 felett. Szal én úgy gondolom, kábé 200ig lenne maximum fej-fej melletti küzdelem de fölötte a haccáz mindenképpen meglépne.
Végsebesség: legyen elég annyi, h a TL-emmel óra szerint 265 körül volt a legtöbb de leáttételezve szal csalt az óra sokat. Az SV is 250 körül óra szerint bekakukkol(tesztelőismerőseim szerint). A 636ommal 245öt mentem a mellettünk lévő kis egyenesben egy 95kilós emberrel a hátam mögött szal két személlyel...minden különösebb nehézség nélkül. 1 személlyel 275 volt csontszéria állapotban.
Kezelhetőség: ég és föld. A telitankolva 188 kilós ZX röhögve megeszi kanyargós részen a cca 30 kilóval nehezebb ezres V2-t ugyanolyan kaliberű pilótákat feltételezve.
Fék: 1értelműen gixxer...ugyanaz a Tokico van rajta, mint a 636-on. Persze utcára elegendő az SV is...legalábbis nekem átlagjancsinak a TL-é is megfelelt.
Ahol sztem a haccázas hátrányban van igazán, az az utcai használhatóság. Ha a V2-t úgy emberesebben pörgeti az ember mondjuk 7-8000ig, akkor a haccázast már rendesen énekeltetni kell. A V2 kényelmesebb, stresszmentesebb használatot tesz lehetővé. Gyönyörű a hangja és sokkal-sokkal messzebbről tudni fogják, ha egy teszemazt Yoshi dobos SV-vel gurulsz az autók között mintha egy S4-gyel tennéd ugyanezt. Mert dübög, dörömböl mint az állat. Az ezres V2 előnye még a 2személyes használat ahol a nagy nyomaték még kontrasztosabbá teszi érzésre a két motor közötti jellegkülönbséget. A fogyasztása egyértelműen a haccázasnak kevesebb, minél jobban hajtod mind2 motort annál nagyobb az S4 előnye ezen a téren.
Szóval sztem ha utcán szeretsz nyomatékból hajózni és ritkán nyomatod haverokkal a szerpentinen/pályán és sokat mész két személlyel neadjisten hosszabb túrákra akkor az SV-t javaslom.
Amennyiben viszont szeretsz időnként pályázni, szereted a racereplika-fílinget annak minden előnyével és hátrányával együtt, szeretnél jól megtanulni kanyarodni egy adott esetben megbocsátóbb motorral ami azért húzva nagyon komolyan tud menni akkor a haccáz. Sztem a haccázas motorok varázsa épp a kettősségükben rejlik, h ha akarod letépi a karod de csak ha akarod mert általában kiszámítható. Egy ezres az más, pláne a V2...pályán, szerpentinen kanyarban játszani gázzal az íven...na az minimum izgalmas tud lenni.
Azért holnap megnézem a motoron is.
Várom az élménybeszámolót!
oszt" vigyázz, el ne ragadjon.