Szia KisPuding!
Te meg mi a náthás, varacskos, hátbavert, csapágygolyókkal tuningolt, csipkézett faszról beszélsz?
Olvass vissza 2-4 napot! találsz itt tőlem szépeket!
Szia!
Már semmit sem veszek, de van mindkét fajta, viszont ezek a varázsszavak egy utcai motoros számára semmit sem számítanak hidd el....még a keverékek sem, mert utcai körülményekhez, és a sok utcai gyökér motoroshoz ezek túl vannak méretezve
Én egy 7614 essel szinte grammra ugyanannyit megyek, mint egy 6614 -el, vagy egy 7704 -el tehát részemről a keverékek típusait is magasról leszarom...
Ami fontos lehet számodra : a gumi futófelületének a gyári szereléstől eltérő profilja, ezt nagyon fog tetszeni. A kanyarban csak élvezni kell a döntést, és nem kell a motorral szkanderezni, hogy íven maradjon.
A másik a gumi gyors melegedése : elég egy pár kilómétert lenyomnod tempósabban, és máris mehet a móka
Amire figyelj, hogy a vásárlandó gumi közepén legalább 3,5-4 mm legyen, mert csak így fogsz tudni utcán legalább 4000 -et elmenni 7 literes átlagfogyasztással (tapasztalat).
Az összes többi csak sallang, ja és a nyomás legyen 2-2,2 bar elöl hátul, nekem bejött
Te meg mi a náthás, varacskos, hátbavert, csapágygolyókkal tuningolt, csipkézett faszról beszélsz?
Olvass vissza 2-4 napot! találsz itt tőlem szépeket!