Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jobbikos lett...
fázsnyeg doki, mekkora kampánymenedzser lettél
Tutismester!
Tegyél le erről a félkörívű hereszaggatóról.....ez is tesztelve lett....és a Vinxxgriptől olyan messze áll, mint a GSX-R a Babettától.....
Ez igazából csak a kigyorsítás alatt történő hátraeséstől óv meg és ennyi......az összes féktávot az utasod a tenyerén fogja hordozni, mivel az a vékony lófasz, amit a kezében fog, az szó szerint szétvágja a kezét és kiszorítja belőle a vért, kivéve ha csak a boltba ugratok le.....

Ez a kütyü konkrétan a heréidet veszi célba, egy esetleges tankracsúszásnál..... Valamint kényelmetlen az utasnak a fogás rajta....

Azért gondolom nem kell megerősítenem, hogy a 2 kapaszkodó nem egy kategória minőségben és használhatóságában sem.....

Ez a másik kapaszkodó ez nem ad stabilitást és biztonságérzetet az utasodnak, mert nem jó a fogási pozíció.....

És azt sem kell vitatni, hogy nem véletlenül kapta meg a Vinxxgrip a TÜV engedélyt sem...

TÜV vizsgálat:

A Vinxxgrip utaskapaszkodók az EC (európai közösség) által az alábbiak szerint szabályozott teszteken mentek keresztül.

1., A törvény az utaskapaszkodókon "2000N" függőleges terhelést ír elő.

2., A törvény +150N / -150N terhelést ír elő 100.000-es periódusra a markolatokat illetően. (továbbá az esetleges repedések vizsgálatát melyek a kapaszkodót vagy a tankot magát érinthetik)

A tesztek eredménye minden esetben pozitív volt, így a kapaszkodók elnyerték a TÜV minősítést.
He! Körbekérdeztem, de nem tudok sajnos olyan DVD-t
akinek van utaskapaszkodója, az megadhatná a pontos méreteket vagy ideadhatná mintadarabnak pár napra, gyártás szempontjából...a duo drive lenne a megfelelő, azt 1 tömbből ki lehetne esztergálni...
A képek a minőségről és a strapabíróságról, valamint az utas és pilóta kényelméről, biztonságáról magukért beszélnek.......

Egyébként mindent megtaláltok a termékről a http://www.vinxxgrip.hu weboldalon, valamint tőlem is érdeklődhettek és megadom a barátom elérhetőségét, vagy esetleg találkát is megbeszélhetünk.
Ennyi pénzért szereti mindenki látni és kézzel fogni a terméket, mielőtt megveszi!
És ami a legjobb, hogy 10 perc a fel szerelés és azután 10 másodperc lekapni és visszarakni is.....mert csak egy adapter marad a tankon....
Már régóta nézegetem én is mert mindig van kit benzintyúknak felültetni, csak hát valóban kell hozzá guba és így télvíz végén szerviz előtt igen fájó dolog a pénz...
Én nem mondható olcsónak, mert cakk-pakk dobozban 44.900Ft.....tehát össze kell dobni rá a gubát....
Viszont csak egyszer kell megvenni és az utasod többé nem fog félni és sikítozni, amikor nyelezed a VAS-at.....
Valamint te is sokkal magabiztosabban irányítod a gépet, mivel a kialakítás rákényszeríti az utast a motorral való dőlésre és ő sem érzi azt, hogy a semmiben csücsül a semmibe kapaszkodva.....

Én tutira venni fogok, mert qurva jó dolog, ha nem magányos motoros vagy.....
Na még egy kérdés,miért nem tudom összeszedni a gondolataimat!
Szóval, bőrkesztyűt kilehet mosni?
Doki, ez mennyibe fáj?
Engem is érdekelne majd Gyulával még megbeszéljük amúgy mennyibe kerül?
Tesókám, engem érdekel!
Na fijam, há' rászoktam a bejáratós tempóra! Villanófényt belőttem 6 000 rpm-re, 110-nél nem mentem gyorsabban egyszeri kivételnél. Na így már gondolom érthetőbb...
Meg majd rakatok ki a Gixxerre egy "Érj haza!" matricát is
Na apukám, akkor te FULL lejtős vidéken laksz, visszafelé jövet meg feltolod.....
Hogy a picsbe mérted le a 4,9-es fogyasztást? és hová lett az a 0,1....hááát az egy pöffentés fele se...
Ha valakit esetleg érdekel utaskapaszkodó, akkor szóljon, mert az egyik legjobb barátom ennek a cuccosnak a beszerzője, forgalmazója....

Az eddig legjobban bevált utaskapaszkodó.....tényleg faín...kipróbált, stabil, minőségi cuccos, amibe még a tököd sem akad fent, ha mégis gebasz van....
Ha valakit esetleg érdekel, akkor tudok bővebb infót adni róla és igény esetén felpattintunk egyet a gixeremre és meg lehet nézni a 20.-ai fórumtalikor...
Ha ti nem is, de az asszony, vagy az aktuális utasotok örülni fog neki...
Nálam is az alja 4.9, teteje 7 liter
Mondjuk én ebben a hidegben sok melegítéssel 6,9-el járok.
Nagymamás módon.
A Gixerek is szomjasak, amikor van egy jó buli....
Persze C módban 3000-es fordulaton

Próbáld ki idén A-ban full nyélen. Bekapja a 8-9 et egyből
Fogyasztáshoz annyit,hogy nekem a legkevesebb 5 liter Szlovák túrán menetben település 60 főút 110 előzések finom gázadásokkal. Top 10 liter versenypályán átlag utcán 7 liter
Hát lesz az majd másképp is....én kb 180km-re lakok pesttől és kezdetben kicsivel több ment el 1 tanknál oda vissza.....
Egyszer viszont amikor haza indultam, akkor itt pösten telenyomtam és végig úgy mentem haza egy vasárnapi napon, hogy átlagban kint 130-140-el mentem, bent 50-60 és amikor előztem, akkor vissza kettőt nyelezés, majd megint visszaálltam mindig 130-140-re......tehát csak az előzéseknél téptem oda addig, amíg az előzést befejeztem......
No ekkor a lakóhelyem előtt 20km-el tankolni kellett....

Úgyhogy csukló és fordulatszám függő az a 6-7literes fogyasztás...
Én 6 literrel eljárkálok szóval én nem panaszkodok hogy sokat eszik
Ennyit eszik ez a gixxer hogy gondot okozzon a fogyija?
A wartburgom evett 5 litert 50 Km en és vidult a fejem hogy mentem vele ennyit.
Nem most vót az igaz.
Most is megvolt egy teletankom 4e ből.