Egyébként tökre nem ilyennek képzeltelek el, inkább olyan JAB-osabbnak . Egyébként mivel foglalkozol, ha nem titok? Csak, hogy olyan sok motorod van az újságokban.....
Dominó! Menj már be 1 suzuki márkakerbe ott bizti tudsz rendelni mint bármely más alkatrészt. POHI!!! Na valami hasonló képet szeretnék betenni majd az igazolványba csak jobbat.
Tudna valaki infót arról, hogy hol tudok beszerezni olyan leírást K1 1000 gixxerhez amit elvileg minden új mocihoz adnak.
Tudjátok futómű beállítás malyik bigyó mit villog stb.
Fénymásolt is jó lenne, persze magyarul mert az angolt kicsit töröm
Nekem volt ez a tipus. legnagyobb gondom az volt,hogy bepattogott a hátulja gyári beállítással féktávon.Keményítve szarabb,lágyítva se jobb. (gyári állás a szervizkönyvbe) Utcára még az a legjobb.
Lehet , hogy már néhány emberkének ismerős a kérésem de rendületlenül futóműbeállítási adatokat keresek 2001-es évjáratú1000-es gixxerhez széria futóműre.
MINDEN tapasztalat érdekel.
Én eddíg bármire ültem téptem neki ökör módjára. Egyenlőre nem érzem, hogy gyorsabb tudnék lenni számmottevőleg egy 1000-essel, mint most a 600-asommal. Majd ha egyszer... vagy sem...
láttam, fogtam, néztem egyet élőben.
még jobban tetszik.
szóval 2 év múlva, vagy jövőre 2 milláért veszek egyet majd... ha addigra rá merek ülni... :o)
most nem mernék. így vagyoka zx10-el is.
gyáva vagyok
A motort semmiképp nem küldik a németekhez, csak a cserealkatrészt. Ami így is hamarabb itt van, mint ha a magyar kereskedőnél rendeled be (nem olajszűrőre meg ilyen szarokra gondolok).
Én bevállaltam, meghozták, eddig a Cosmo korrekt volt. Belecsúsztam ugyan egy visszahívásba, de ezt szerdán már cserélik (fúvóka).
Mondjuk ha ezzel a SUZUKI-val is csak annyi gondom lesz két év alatt, mint az előző kettővel (semmi), akkor pont lesz@rom.
Ha a Magyar Suzuki kereskedőjétől vásárolsz akkor nem kell küldeniük a motort!A legtöbb esetben a szerelő dönti el hogy garanciális-e a probléma!Ha nem értenénk egyet a véleményével,akkor lehet reklamálni a Magyar Suzukinál!Nálunk ha valami bele tartozik azt ki is cserélik szó nélkül!Nem kell rá várni!Csak a hibás alkatrészt kell megőrizni!És ha kérik akkor visszaküldeni!
A garanciális dolgokat most is Németországben (pontosabban a németekkel telefonon) intézik és azzal úgy hallottam nincs gond. Itt tényleg csak az a kérdés, hogy mi van, ha beáll a csőd...
Na és ugye azt se nagyon szabad elfelejteni hogy az a bizonyos értékesitő majd mennyire lesz segitőkész egy garos probléma esetén ha ezt Németországban kell érvényesíteni még akkor is ha már formálisan is de EU tagok vagyunk!Ne haragudj de nekem az a 300000 ft nem biztos hogy megér ennyi bizonytalanságot!Tudd hogy a kuplunk javitással azért vacakoltak mert az nem tartozik a garos dolgok közé ugyanúgy mint a hátsó gumi sem(megjegyzem sajnos ez nagy baj )Ha viszont nagyobb a gáz amit nem úszol meg 40e-ből mint az ominózus barátod akkor viszont felvetődik a kérdés hogyan is tovább!Mert nem a Cosmo motorra alapozva a dolgot sőt még nem is motoros értékesitőre,találkoztam már olyan dologgal aminek hasonló módon kellet volna érvényesíteni a garanciáját a kereskedőnek,de mivel ez neki tul macerásnak tünt,mindenféle hülye kifogást keresett arra hogy miért nem fog ez menni!Abban viszont igazad van hogy nagy a hiány a K5-ösböl a Magyar szalonokban,de csak megbírkóznak hamarosan ezzel is a Magyar Suzukinál!Szerintem legalább is!
A garancia bevállalásról akkor beszélj így, ha PONTOSAN tudod, hogyan megy.
A garanciát nem úgy vállalja be, hogy amögött nincs semmi. Ugyanis ameyik német vagy osztrák nagykereskedőtől veszi, azok meg neki adnak garanciát. Konkrétan Suzukira és Kawasakira január 1-től 3 éves TELJES KÖRŰ gari van, ami pl. jobb, mint amit hazai hivatalos márkakereskedőtől kapsz. Pontosan ezt a garanciát kapod te is ettől a hazai kereskedőtől.
A garanciáról általában: van egy jó haverom, aki K4-est vett hivatalos magyar márkakereskedőtől. Az 1000-es szervizen már jelezte, hogy csúszik a kuplungja. Megnézték, majd mondták neki, hogy kurva sokat egykerekezik,mert a lamellák szét vannak kopva - ez nem garanciális. A srác magyarázta, hogy ilyet ő nem is tud (tényleg nem herélte a motort). Na végül szétszedték teljesen, mert így elindulni sem tudott a szervizből. Kiderült, hogy az automatikus kopás-utánállítót a gyárban szerul állították be, így folyamatosan csúszkált a kuplungja. A kereskedő nem akarta kicserélni, mivel kopó alkatrész, de beismerték, hogy ezt nem a srác tette tönkre. A Suzuki Magyarországnál személyesen beszélt a motoros részleg vezetőjével, aki megígérte, hogy orvosolják a problémát. Nem tették, így az USA-ból rendelt kuplung szettet és beszereltette máshol 40eFt-ért. Szóval a hivatalos garancia is érhet ennyit... nem mondom persze, hogy ez az általános helyzet.
Az viszont biztos, hogy az a kereskedő (direkt nem írom ki), aki a németektől hozza a motort és ott is érvényesíti a garanciát, elmondta, hogy a németek nem szaroznak: ha valamit cserére bejelentenek, azt eddig rendesen cserélték. Mondjuk nekik könnyű: csak SUZUKI-ból 3000db-ot nyomnak el évente, úgyhogy a gyár is másképp áll hozzájuk - áttételesen pedig a ehhez a hazai kereskedőhöz is.
És még valami: megkapod a motort pl.300eFt-al olcsóbban. Na most ebből a pénzből (ha folyamatosan szopatnak is a garanciával) elég sok mindent meg lehet javíttatni...
Az árról pedig, amin alig nyernek: elég nagy ellentét van most az ilyen hivatalos és nem hivatalos kereskedések közt. Egyféle marketingstratégia, hogy olyan alacsonyan tartják az árat, hogy alig nyernek rajta, ezzel betéve a hivatalosaknak. Akiknek megjegyzem egy jó ideig még erős problémái lesznek az 1000-ek eladásával, mivelhogy nem kapnak (vagy alig). Éspedig azért, mert az Európába szánt mennyiség nagy részét megvették a németek (akiktől most a nem hivatalos kereskedő tud hozni, a hivatalos meg nem).
Egyébként tökre nem ilyennek képzeltelek el, inkább olyan JAB-osabbnak . Egyébként mivel foglalkozol, ha nem titok? Csak, hogy olyan sok motorod van az újságokban.....
Tudna valaki infót arról, hogy hol tudok beszerezni olyan leírást K1 1000 gixxerhez amit elvileg minden új mocihoz adnak.
Tudjátok futómű beállítás malyik bigyó mit villog stb.
Fénymásolt is jó lenne, persze magyarul mert az angolt kicsit töröm
Mert ha nem akkor valószínű azért pattog be....
MINDEN tapasztalat érdekel.
Ha olcsóbbanakartok új motort venni, akkor írjatok, vagy hívjatok!!!
Minden van rendelésre!! Több szátezerrel a bolti ár alatt! EU Garanciával
R6 2005. 2.300.000 HUF (regadóval, rendszámmal, fóliásan, dobozban)
R6 2005 Rossi 2.580.000 HUF (regadóval, rendszámmal, fóliásan, dobozban)
R1 2005. 2.950.000 HUF (regadóval, rendszámmal, fóliásan, dobozban)
GSX R600 2005 -2.220.000
GSX R750 2005 -2.500.000
GSX R1000 2005 -2.950.000
www.eladomotorok.com
Ha nincs behozzuk!
Hívjatok 30/ 200 9172
_________________
Ha jó motort akarsz olcsón, keress meg!!
még jobban tetszik.
szóval 2 év múlva, vagy jövőre 2 milláért veszek egyet majd... ha addigra rá merek ülni... :o)
most nem mernék. így vagyoka zx10-el is.
gyáva vagyok
Én bevállaltam, meghozták, eddig a Cosmo korrekt volt. Belecsúsztam ugyan egy visszahívásba, de ezt szerdán már cserélik (fúvóka).
Mondjuk ha ezzel a SUZUKI-val is csak annyi gondom lesz két év alatt, mint az előző kettővel (semmi), akkor pont lesz@rom.
eleg erdekes dolgokat hallottam a cosmorol
A garanciát nem úgy vállalja be, hogy amögött nincs semmi. Ugyanis ameyik német vagy osztrák nagykereskedőtől veszi, azok meg neki adnak garanciát. Konkrétan Suzukira és Kawasakira január 1-től 3 éves TELJES KÖRŰ gari van, ami pl. jobb, mint amit hazai hivatalos márkakereskedőtől kapsz. Pontosan ezt a garanciát kapod te is ettől a hazai kereskedőtől.
A garanciáról általában: van egy jó haverom, aki K4-est vett hivatalos magyar márkakereskedőtől. Az 1000-es szervizen már jelezte, hogy csúszik a kuplungja. Megnézték, majd mondták neki, hogy kurva sokat egykerekezik,mert a lamellák szét vannak kopva - ez nem garanciális. A srác magyarázta, hogy ilyet ő nem is tud (tényleg nem herélte a motort). Na végül szétszedték teljesen, mert így elindulni sem tudott a szervizből. Kiderült, hogy az automatikus kopás-utánállítót a gyárban szerul állították be, így folyamatosan csúszkált a kuplungja. A kereskedő nem akarta kicserélni, mivel kopó alkatrész, de beismerték, hogy ezt nem a srác tette tönkre. A Suzuki Magyarországnál személyesen beszélt a motoros részleg vezetőjével, aki megígérte, hogy orvosolják a problémát. Nem tették, így az USA-ból rendelt kuplung szettet és beszereltette máshol 40eFt-ért. Szóval a hivatalos garancia is érhet ennyit... nem mondom persze, hogy ez az általános helyzet.
Az viszont biztos, hogy az a kereskedő (direkt nem írom ki), aki a németektől hozza a motort és ott is érvényesíti a garanciát, elmondta, hogy a németek nem szaroznak: ha valamit cserére bejelentenek, azt eddig rendesen cserélték. Mondjuk nekik könnyű: csak SUZUKI-ból 3000db-ot nyomnak el évente, úgyhogy a gyár is másképp áll hozzájuk - áttételesen pedig a ehhez a hazai kereskedőhöz is.
És még valami: megkapod a motort pl.300eFt-al olcsóbban. Na most ebből a pénzből (ha folyamatosan szopatnak is a garanciával) elég sok mindent meg lehet javíttatni...
Az árról pedig, amin alig nyernek: elég nagy ellentét van most az ilyen hivatalos és nem hivatalos kereskedések közt. Egyféle marketingstratégia, hogy olyan alacsonyan tartják az árat, hogy alig nyernek rajta, ezzel betéve a hivatalosaknak. Akiknek megjegyzem egy jó ideig még erős problémái lesznek az 1000-ek eladásával, mivelhogy nem kapnak (vagy alig). Éspedig azért, mert az Európába szánt mennyiség nagy részét megvették a németek (akiktől most a nem hivatalos kereskedő tud hozni, a hivatalos meg nem).