Tévedtem, a gépkönyvbe 6500-as max fordulat van írva
Néha már félek hogy nem vagyok túl finom a géphez, ma is eléggé erősen meghajtottam a vasat a fordulatszámhatáron belül. Állandóan rágyorsítottam, majd hagytam had essen vissza a fordulat, majd megint rágyorsítottam. Nem akartam huzamosabb ideig egy fordulatszámon haladni, mert az nem használna.
Már várom hogy mi fog előbújni a motorból 8000 felett ahogy mondják. De azt majd csak az 1000-es szervíz után fogom megsasolni.
A max. fordulat feléig nyugodtan forgathatod!
A kis sebességnél/ kis fordulatszámnál való váltás pedig néha hangos kattanással jár.
Nem kell finoman váltani! Mindig határozott "erős" mozdulattal, hogy bent legyen az a fokozat.
A kupplung nélkül (csak felfele) váltáshoz tudni kell megfelelően a gázkarral tehermentesíteni a váltót.
Néha én is tolok 1-2 őt felfele kupplung nélkül, főleg amikor sok motoros jön szembe és állandóan intek!
Gépkönyvbe 6000-ig van írva, azért csak addig húzom. A váltásnál meg a nagy hang zavar, amikor kattan egyet. Bárhogy is próbálom finoman, az alsóbb fokozatok hangosak. Párszor löktem kuplung nélkül is, akkor érezhetően finomabban vált.
Ma már 409 km-en áll az óra
Meg a riasztót is beleszerelték, nagyon jó és hangos kütyü. Kicsit elfáradtam, rossz utakon motoroztam, sajnáltam is a vasat. A váltót még darabosnak érzem, főleg az alsóbb fokozatokat. Ti hogy járattátok a vasat? Megmondom őszintén, ma kicsit erőszakosabb voltam vele, intenzívebb kigyorsításokat csináltam, persze csak 6000-ig.
De már 8 után bemérdesedik a kutyus!
Nehéz lesz 10e körül újra elengedni a gázt!
Néha már félek hogy nem vagyok túl finom a géphez, ma is eléggé erősen meghajtottam a vasat a fordulatszámhatáron belül. Állandóan rágyorsítottam, majd hagytam had essen vissza a fordulat, majd megint rágyorsítottam. Nem akartam huzamosabb ideig egy fordulatszámon haladni, mert az nem használna.
Már várom hogy mi fog előbújni a motorból 8000 felett ahogy mondják. De azt majd csak az 1000-es szervíz után fogom megsasolni.
Sajnálom,hogy ilyen szomorú események kovácsolnak össze minket!
Vigyázzatok magatokra!
A kis sebességnél/ kis fordulatszámnál való váltás pedig néha hangos kattanással jár.
Nem kell finoman váltani! Mindig határozott "erős" mozdulattal, hogy bent legyen az a fokozat.
A kupplung nélkül (csak felfele) váltáshoz tudni kell megfelelően a gázkarral tehermentesíteni a váltót.
Néha én is tolok 1-2 őt felfele kupplung nélkül, főleg amikor sok motoros jön szembe és állandóan intek!
Te gyól vagy?Hazzaértél rendesen?
7000-ig adhatsz neki, nyugodtan!
Ilyen "alacsony" fordulatszámnál akadozhat a váltás kissé. A 1000-es olajcsere után jobb lesz.
Már csorgok elfelé a pallón...
Részvétem
Meg a riasztót is beleszerelték, nagyon jó és hangos kütyü. Kicsit elfáradtam, rossz utakon motoroztam, sajnáltam is a vasat. A váltót még darabosnak érzem, főleg az alsóbb fokozatokat. Ti hogy járattátok a vasat? Megmondom őszintén, ma kicsit erőszakosabb voltam vele, intenzívebb kigyorsításokat csináltam, persze csak 6000-ig.
El sem tudod képzelni,hogy háényféle módozatot ismerek!
Hogy ki ne süsselek!
DE KÖZZEL GYÁRTAM?
motormotormotormotormotormotormotormotormotormotormo
tormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormot
ormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormoto
rmotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotor
motormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotorm
otormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormo
tormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormot
ormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormoto
rmotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotor
motormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotorm
otormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormo
tormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormot
ormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormoto
rmotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotor
motormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotorm
otormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormo
tormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormot
ormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormoto
rmotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotor
motormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotorm
otormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormo
tormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormot
ormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormoto
rmotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotor
motormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotorm
otormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormo
tormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormot
ormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormoto
rmotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotor
motormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotorm
otormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormo
tormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormot
ormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormoto
rmotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotor
motormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotorm
otormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormo
tormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormot
ormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormoto
rmotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotor
motormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotorm
otormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormo
tormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormot
ormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormoto
rmotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotormotor
motormotormotormotormotor
EZ EGY MOTOROS OLDAL!
Megoldottam a matek egyenleted....És -116 lett a vége!
/egész szám!/
NYERTEM?
De adzz eéleett megyen tovvvvvááábbbb!/HAYABUSÁN!
Lesza....-ok mán minden negatíve híret!
Örülgyünk mán valami gyó hírnek Tesók!