Akkor rendben, bár a rutinpálya séta ennek a motornak!
Szóval 8-9000 alatt (is) tökéletes közlekedési eszköz, ettől lett igazából GSR és nem a csak 9000 felett használható GSX-R.....még ha a blokk onnan is van, persze áthangolva.
A lépcsőket meglépve azért lesznek meglepetések, de csak óvatosan!
Nincs reális ár. Használt motornál az állapota az, ami döntő. Ha ehhez párosul szerviztörténet, extra felszerelések, akkor jó gazdára utalhat. De persze át kell nézni a motort....
Mostanában egyre jobban tartják az árukat, talán mert kevesebb van belőlük vagy drágultak az új motorok.
Egy biztos, ami autóknál is igaz.
A jó motor/autó drága! Drágább, mint a többi hasonló eladó motor/autó.
Kezdő motornak sok.
De igazából fejben dől el minden, hogy mit méret/tudsz.
Amúgy 8500 felett van egy lépcső és 10500 körül.
Ha mértékét tudsz tartani és sokat fejlődsz, akkor egyébként simán jó a GSR.
Ha az elején 9000 alatt maradsz, nagyon kezes, megszokható. Aztán sok km után léphetsz feljebb...ott nem árt már tudni mi fog történni! :)
Most csinálom a motoros jogosítványt és GSR-600-at nézegettem kezdőmotornak. Vegyes vélemények vannak ezzel kapcsolatban, hogy 9-10 ezres fordulat alatt kezelhető, fölötte "jön meg az ereje". Nektek mi a véleményetek erről?
Plusz mi a véleményetek erről az egyedről? Mikre érdemes figyelni? Ahogy visszaolvastam azon a véleményen voltatok, hogy nincsenek nagyon típushibái.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsr_600/suzuki_gsr_600_magyar_2_tulaj_leovince_sportkipufogo-14121381
Mint ha ma lenne . Kellemes kép
Na, ez milyen rég volt.....
Alakulok , erősödöm , fogok még motorozni ..............
Üdv:
YikeSS
Szóval 8-9000 alatt (is) tökéletes közlekedési eszköz, ettől lett igazából GSR és nem a csak 9000 felett használható GSX-R.....még ha a blokk onnan is van, persze áthangolva.
A lépcsőket meglépve azért lesznek meglepetések, de csak óvatosan!
Nincs reális ár. Használt motornál az állapota az, ami döntő. Ha ehhez párosul szerviztörténet, extra felszerelések, akkor jó gazdára utalhat. De persze át kell nézni a motort....
Mostanában egyre jobban tartják az árukat, talán mert kevesebb van belőlük vagy drágultak az új motorok.
Egy biztos, ami autóknál is igaz.
A jó motor/autó drága! Drágább, mint a többi hasonló eladó motor/autó.
A tanfolyamon ezzel a típussal mentem rutin pályán, ott nyílván nem jön ki az ereje, de kezelhetőnek tűnt.
A kérdésem második feléhez tud hozzászólni valaki? Mennyi a reális ár egy 2008-as jó állapotú egyedért?
...mit mersz/tudsz*
...mértéket*
De igazából fejben dől el minden, hogy mit méret/tudsz.
Amúgy 8500 felett van egy lépcső és 10500 körül.
Ha mértékét tudsz tartani és sokat fejlődsz, akkor egyébként simán jó a GSR.
Ha az elején 9000 alatt maradsz, nagyon kezes, megszokható. Aztán sok km után léphetsz feljebb...ott nem árt már tudni mi fog történni! :)
Most csinálom a motoros jogosítványt és GSR-600-at nézegettem kezdőmotornak. Vegyes vélemények vannak ezzel kapcsolatban, hogy 9-10 ezres fordulat alatt kezelhető, fölötte "jön meg az ereje". Nektek mi a véleményetek erről?
Plusz mi a véleményetek erről az egyedről? Mikre érdemes figyelni? Ahogy visszaolvastam azon a véleményen voltatok, hogy nincsenek nagyon típushibái.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsr_600/suzuki_gsr_600_magyar_2_tulaj_leovince_sportkipufogo-14121381
Előre is köszönöm!
Üdv, C.K.
Gsr 600 hoz nincs valakinek esetleg haszmálati utasìtása?Nagyon megköszönném
A kérdésedre a válasz: kizárt dolog mer' nem tudom!
amúgy vannak még közös gurulások ?
Azé' a tiednek sem gördül már az első számjegye!
adatlap … nem is tudtam h így eljárt feletted az idő ...
és helyette másik van most ?