Sajátomról tudok mondani adatokat : lánc - lánckerekek közel 50 ezer Km , de ha nem mosom nagynyomású mosóval bízva az O gyűrűkben akkor sokkal többet elment volna ......
hátsó fékbetét kb 50 ezernél cseréltem .....
első fékbetét még eredeti , első - hátsó féktárcsák jók
jelenleg 68 ezer + Km van benne ................................................................és nagyon szeretem
Ez tényleg nagyon használat függő. A gyári után eddig mindig D.I.D láncot tetettem fel, viszont az első alkalommal kb 12-15e-et bírt (már nem emlékszem pontosan), másodjára talán 30e-et is. A különbség az volt, hogy az egyiknél irdatlanul elverte a szerelő a nittelőszemet, ami aztán egy idő után nem is mozgott rendesen (emiatt kellett cserélni), a másiknál viszont normálisan nittelte össze. A lánc ápolását hasonlóképpen végzem mindig, tehát ezzel nem függ össze. Amúgysem hsizem, hogy a kenegetés számottevően befolyásolná az élettartamot, hiszen az igazán fontos kenés nem a láncszemek felületén van, hanem benne a láncszemben, amit ugye az O, X vagy egyéb formájú gyűrű tart benn. Ettől függetlenül szorgosan kenegetem illetve tisztítom én is.
Fékbetét, féktárcsa főleg pedig hatványozottan használat függő. Én a motorféket és visszaváltást preferáló típus vagyok, így nekem 70.000km után is gyári mindkét féktárcsa, illetve az első fékbetétek is, a hátsó már lett cserélve.
Sziasztok!
GSR600 gyakorlati felhasználásából szeretnék infót kérni.
Mennyi km után esedékes a lánc lánckerék cseréje?
Illetve a fékbetét, féktárcsa kb. mennyi km -t bírnak? (tudom használat függő) de szeretnék valami támpontot.
Szív, azért alsó tartományban sem olyan rossz, de a lovak 6-7 ezres fordulat felett jönnek valóban. Egyszerű az olajcsere. Mint bármilyen más motoron. https://www.facebook.com/Dodor... Olajból azt használom igen, de ki mit. Meg én a gyári cuccokra esküszöm. 12000 km-ként érdemes ellenőrizni / beállítani a szinkront.
Köszönöm szépen az infókat :) Próbálok tájékozódni, de eddig mindenki jót mondott nagyrészt a gépről. Nincs kihegyezve (nem is arra való) de egész kezes, kényelmes gép ahogy hallottam. Fura lesz biztosan hogy drz-hez képest drágább hozzá minden és alsó tartományban nem húz annyira de alapvetően ezt tudomásul vettem :) Elvileg megtaláltam itt amit írtál róla, pont @Sukhoi27-nek címezted :D Kb ugyan az mint a DRZ-E-mnél volt. Olaj+olajszűrő folyamat cserélve volt nálam is, én otthon csináltam magam mindig, nem tudom ennél a típusnál ha nem vagyok egy nagy motorszerelő, mennyire nehéz olajat cserélni? :) Még a drazséba is Motul 5100 10W40et raktam de ha jól láttam te is azt mondtad hogy ebben is az való gyárilag. Fékfolyadék, hűtővíz alap hogy csere vásárlás után biztos ami biztos alapon. Ami fura az a pillangószelep ezt milyen időközönként kell ellenőriztetni / beállítani?
Hello, típus hibáról konkrétan nem tudok. Nagyon megbízható motor. De ettől függetlenül ha valaki nem szervizelte normálisan, vagy széthajtotta, vagy sokat egy kerekezett mondjuk, lehet szar állapotúba is bele futni, de az nem a motor hibája. Én 3 éve vettem az enyémet, akkor volt benne 38 ezer km. Azóta rendszeres szervizt kap, gyári cuccokkal, láncot, gumit cseréltem. Azóta megcsináltattam a telókat, kormány csapágyat is cseréltettem ekkor, szelephézag ellenőrzés is volt. Olyan dolgok amik általában minden motoron kell előbb utóbb. 52 ezernél nekem még gyári értéken belül voltak pl a szelep hézagok. Olajat + szűrőt minden 6000-nél cserélek, levegő szűrő meg gyertya 12 ezrenként. Igazából más költségem nem volt vele. Mondjuk ha össze számolnám elég nagy összegek, de ez ezzel jár. Korábban írtam miket érdemes szerintem megnézni vásárlás előtt.
Üdvözlet Urak! :) Új motor vásárláson gondolkodom és szeretnék érdeklődni a GSR 600 felől. Vannak gyári hibák ami ha előjött akkor megtudok tekinteni egy motor megnézésekor? Esetleg pro kontra dolgok? :) Tetszik a típus és eddig jókat olvastam róla. Főként napi autópályázásra szeretném használni (40+40 km napi szinten) de azért a 2 személyes túrázást sem vetném meg. Válaszaitokat előre is köszönöm!
GSR 600 komplett motor alkatrészei eladók.Nem csak ami a képeken látható,blokk is (13ekm) hivatalosan beépíthető.
Tel:70-3179083,üzenetet nem figyelem.
Gurultunk 1850-et 4 nap alatt. Első nap szállást foglaltunk, aztán irány a tenger egy fürdésre, aztán laza séta, otthon 3 niksicko
Másnap Fužine, Rijeka, Opatia, aztán le Krajig aztán haza, indult az élő tüzes grillparti
3. napon digóland, átmentünk Velencébe, szerettem odafele a kanyarokat, ez egész naposra sikerült a 4 órás bámészkodás, kaja, vizibuszozás és a forgalom miatt. Aztán a negyedik nap összecuccoltunk és 9 után irány Crikvenica-Senj-Karlovac karikával indultunk haza, nem kapkodtuk el, egy uccsó pancsi a tengerben, pár jó falat, meg természetesen a Plodine, ahol elmaradhatatlan sörfelpakolás az itthoniaknak
Sajátomról tudok mondani adatokat : lánc - lánckerekek közel 50 ezer Km , de ha nem mosom nagynyomású mosóval bízva az O gyűrűkben akkor sokkal többet elment volna ......
hátsó fékbetét kb 50 ezernél cseréltem .....
első fékbetét még eredeti , első - hátsó féktárcsák jók
jelenleg 68 ezer + Km van benne ................................................................és nagyon szeretem