Sziasztok, szeva barim
Para tanárurnak jelentem. A CSOPORT LÉTSZÁMA 6 FŐ, NEM HIÁNYZOTT SENKI. a gurulás északra megfelelő
Picit azé hűs volt, de jól esett motorozni
Végül is 2/A lett Parasáig, régi kettes Letkésig, majd 2/A haza 260as karika és egy jó meleg kaja
Hát a lánckerék fölött lévő műanyag védő.3-4 csavar tartja.
Nem egy nagy szám levenni de televan szutyokkal és láncspray zsírral.Lehet z kapott be egy kavicsot bár valószínűtlen.
Gurulás jó volt és hideg.
És átbasztak mer aszondták kezdésnek téli sebességet mennek.
És guvadt a szemem mint a csigának 180-al.
Na ha én azt tudnám, hogy mit és hogyan kell levenni... Bezzeg ha női bugyiról lenne szó...
Akkor jövő héten elugrom a szervízbe...
Gurulás nektek jó volt ma?
18 e egy erősebb motoron.............lehet megnyúlt.Le kell csekkolni a feszességet.
Neke akkor adott ki hangot mikor már nem egyenesedtek ki a láncszemek és össze vissza kezdtek állni a kopás miatt.
Le kéne venni az első lánckerék védőjét és kidzsuvázni.Majd katt kép róla.
És lehet tövább törpölni.
Passz... 18ezren túl van a lánc, nem volt még utánállítva, de ősszel, szezon végén volt kötelező szervizen, akkor nem piszkálták meg elvileg... azóta mentem max. 500km-t.
Menet közben semmi gond nem volt, ment ahogy kell.
Van értelme nemcsak üresben próbálgatni a hangot? 1-2-3 pl. kuplung behúzással? Nagy hülyeséget kérdeztem?
Szevasztok, remélem sokan megjáratták ma a motorjukat és kiéhezett lelküket.
Lenne egy műszaki kérdésem a gurukhoz... Ahogy tologattam a motort és állványra téve láncfújás közepette tekergettem a hátsó kereket fura hangot hallok.
Az első (motortérnél) lánckeréktől kattogó hang, lényegében minden láncszem áthaladása során. Ez mitől lehet?
Szép jó napot mindenkinek!
Még új vagyok itt fent, tavaly nyáron vettem a kis gsr-em.
Olyan kérdésem lenne, hogy tud e valaki hozzá emberi nyelven lévő használati utasítást, mert ami van azt nézegetni tudom, de nem értek belőle egy mukkot sem.
Előre is köszönöm, ha valaki tud ebben segíteni nekem.
Jó időt és széles utat mindenkinek!
Üdv.: Bazsy
180 az tényleg téli tempó, ismerhetnéd már a brigádot.
Ha a KGB nem jött volna, még csak Gödnél járnánk most
Para tanárurnak jelentem. A CSOPORT LÉTSZÁMA 6 FŐ, NEM HIÁNYZOTT SENKI. a gurulás északra megfelelő
Picit azé hűs volt, de jól esett motorozni
Végül is 2/A lett Parasáig, régi kettes Letkésig, majd 2/A haza 260as karika és egy jó meleg kaja
Nem egy nagy szám levenni de televan szutyokkal és láncspray zsírral.Lehet z kapott be egy kavicsot bár valószínűtlen.
Gurulás jó volt és hideg.
És átbasztak mer aszondták kezdésnek téli sebességet mennek.
És guvadt a szemem mint a csigának 180-al.
Akkor jövő héten elugrom a szervízbe...
Gurulás nektek jó volt ma?
Neke akkor adott ki hangot mikor már nem egyenesedtek ki a láncszemek és össze vissza kezdtek állni a kopás miatt.
Le kéne venni az első lánckerék védőjét és kidzsuvázni.Majd katt kép róla.
És lehet tövább törpölni.
Menet közben semmi gond nem volt, ment ahogy kell.
Van értelme nemcsak üresben próbálgatni a hangot? 1-2-3 pl. kuplung behúzással? Nagy hülyeséget kérdeztem?
Lenne egy műszaki kérdésem a gurukhoz... Ahogy tologattam a motort és állványra téve láncfújás közepette tekergettem a hátsó kereket fura hangot hallok.
Az első (motortérnél) lánckeréktől kattogó hang, lényegében minden láncszem áthaladása során. Ez mitől lehet?
Még új vagyok itt fent, tavaly nyáron vettem a kis gsr-em.
Olyan kérdésem lenne, hogy tud e valaki hozzá emberi nyelven lévő használati utasítást, mert ami van azt nézegetni tudom, de nem értek belőle egy mukkot sem.
Előre is köszönöm, ha valaki tud ebben segíteni nekem.
Jó időt és széles utat mindenkinek!
Üdv.: Bazsy
Most kezdjük a Kulcsi Alkoholisták Szezonnyitó lerészegedését ! ,
vagy ez vagy az
Haza értem, na mi a pálya, ki merre mikor hol találkozunk?