Nem is kell egy fékbetét cseréhez szétszedni a féknyerget...azt egyáltalán nem kell szétszedni.
Hátrafelé ki lehet húzni oszt kész.
A mozgás, kopogás.... attól lehet, hogy a fékbetét talán kisebb, mint ami benne volt gyári.
Mondjuk ezt nem tartom valószínűnek.....
A másik ok, hogy a rezgéscsillapító lemezke nem került vissza a betétek fölé, ami egy rugóacél és leszorítja a betéteket.
Fékbetét csere elött ez nemvolt.Lehetséges az,hogy amikor rakta ba a betéteket,nagyon benyomta a dugattyut,és beragadt?Más gondolom nemlehet,mert szét nem szedte a féknyerget.
Ha a kormányt forditom teljesen jobbra,aztán balra,hallatszik a fémes koppanás.Ugy tudnám illusztrálni,mint akkor dölne át a másik oldalra.Ha egy picit behuzom a féket,akkor elsönek koppan egyet,ha tovább huzom,akkor kezd el fogni.Kézzel is birom mozgatni a fékbetétet .Fogalmam sincs mit baszhatott el a szerelö
ez a fullos segéd!
Térdelt is?
IMOT München
Hátrafelé ki lehet húzni oszt kész.
A mozgás, kopogás.... attól lehet, hogy a fékbetét talán kisebb, mint ami benne volt gyári.
Mondjuk ezt nem tartom valószínűnek.....
A másik ok, hogy a rezgéscsillapító lemezke nem került vissza a betétek fölé, ami egy rugóacél és leszorítja a betéteket.
De majd jön gino kolléga.
Ezt látni köll sajnos.