Köszi az infókat, meg a segítséget.. a mosolygás tényleg a tegnap sör hatása :D Esztergom környékén lakom, a Prop-Tech et ajánlották Esztergom-kertvárosban. Van vkinek vmilyen tapasztalata? köcc
begurulsz egy szervizbe és 2 perc alatt kiolvassák. ha szépen mosolyogsz még fizetned sem kell nekem lambdaszonda hiba volt. amúgy a kézikönyv szerint 2féle van, az egyik amivel továbbmehetsz, én mentem több ezret vele, a másikkal azonnal szerviz.
Az FI, és elsősorban injektorhibára utal, de lehettséges, hogy csak valami meglazult, külön életet él valamelyik pillangószelep, és hiába új, el is tömődhetett valamelyik fej. Szakszervíz, de ami megbízható, kókler van a nevesek között is. Bár nekem akkor is az FI világított, mikor nem volt rajt a immo antennája, bár lehet attól, hogy letiltotta... OKOSABBAK, HOL VAGYTOK? Jaa, mindenki valamelyik kocsma pultját veri a söréért
Sziasztok! Kigyulladt a műszarfalon az 'F1' égő, ez mit jelent? Nem mindig csinálja, csak itt-ott. Még új a vas, nem nagyon értek hozzá :) kösz a segítséget!
GRKrisz! megtaláltam neked a kulturált reggelizési kellékedet, hogy még se nézzenek alkoholistának mikor reggel kispohárból iszod a Jegert! ISKOLA tej Kriszbácsinak !
Na most akkor ez érdekes.Mert az akksitöltö azt jelezte,hogy felvan töltve,viszont egy deka töltés nemvolt benne.Lemerülve sosem hagytam,mindig inditottam,és járattam a motort a télen.De hogy egyik pillanatban semmi,aztán televan,feszültség meg nemcsökken.Érdekes.Igy még azt sem tudnám kijelenteni szerény tudásom alapján,hogy zárlatos lenne.De van nállam jobban hozzáérö ember is:)
Hali.
Az akkumulátor rossz: ● Amennyiben az akkumulátort töltőre téve a töltő visszajelzője azt mutatja, hogy az akku nem veszi a töltést.
● Ha az akkumulátor cellái a 24 órás töltés során 12 óra elteltével nem pezsegnek. (Ha egy cella nem pezseg, akkor zárlatos az akku; Az akku akkor van
feltöltve, ha az összes cella pezseg és az akku tetejére kiült a gyöngysav. Zártrendszerű akku esetében a sav állapota nem ellenőrizhető).
● Ha az akkumulátor nem indít, de meg van benne a 12V feszültség akkor az akku csak le van merülve. (Ha csak 10V van benne az akku zárlatos.)
(● Ha az akkumulátort 4 - 5 hónapon keresztül áram nélkül, lemerült állapotban tartják, akkor az akku nagy valószínűséggel tönkremegy.
Srácok, ha valakit érdekelne a tavaszi szardíniai motorozás (nem túrának mondanám, mert megint inkább levinnénk a motorokat), az szóljon! Vagy a március 15-ei hosszú hétvégét vagy az április végi/május eleji hosszú hétvégét használnánk fel (1 hét kb. az egész).
Megoldottam a gyári kipufogo dolgot,megtaláltam zacsiban a leflexelt fület,és visszaheggesztettem.A buli tegnapelött ott kezdödött,hogy hazaértem,és "szagot" éreztem.Láttam hogy nincs höhézag,igy cselekedni kellett.Mostmár pompa
Nem tárolós az ECU a motorban, tehát csak a hiba fennállásakor lehetséges a kiolvasás.
De rég voltam itt.
Nekem bárhova mentem ha körbeért a fejemen a vigyor akkor is fizetnem kellett.
Javítása: csere
Az akkumulátor rossz: ● Amennyiben az akkumulátort töltőre téve a töltő visszajelzője azt mutatja, hogy az akku nem veszi a töltést.
● Ha az akkumulátor cellái a 24 órás töltés során 12 óra elteltével nem pezsegnek. (Ha egy cella nem pezseg, akkor zárlatos az akku; Az akku akkor van
feltöltve, ha az összes cella pezseg és az akku tetejére kiült a gyöngysav. Zártrendszerű akku esetében a sav állapota nem ellenőrizhető).
● Ha az akkumulátor nem indít, de meg van benne a 12V feszültség akkor az akku csak le van merülve. (Ha csak 10V van benne az akku zárlatos.)
(● Ha az akkumulátort 4 - 5 hónapon keresztül áram nélkül, lemerült állapotban tartják, akkor az akku nagy valószínűséggel tönkremegy.
Gino,kis help kéne.2hete inditom motort,szépen beindult.Rá 3 napra inditom,semmi,lemerült.Rátöltök aksival 24orát,csutak üres volt,egy izzo nemvilágitott rola.Letettem,elövettem most hétfön,ráprobálom,pöcc-röff indult.Zárlatos lenne?2napja feszültség mérö rávan kötve,semmiféle feszültségveszteséget nemmmutat.Ölet?
Állítólag új mindenre kiterjedő adattartalmú rendszámra akarják cserélni mindenen ezek a parasztok