Szerintem most nem döntöttem rosszul. "Rosszul" elvégre a GSR esetében sem döntöttem, mert szerettem azt is.
Azt, hogy nyomatékszegény lenne a CB azért nem hinném. Alig nehezebb a GSR-nél és jóval alacsonyabb fordulaton kb. 35 Nm-rel többet tud, mint a GSR, aminek kb. 64 Nm a maximális nyomatéka.
Persze elhiszem, hogy egy V2-es, szintén ezres Tuono robbanékonyabb, de abban a tartományban, ahol én használni szoktam a motorokat, egészen biztos vagyok abban, hogy jóval erősebb lesz a CB 1000R, mint a GSR.
jah...meg naon visszafojtották....nekem hiányzott a tüz
kérdezte a hapi a teszt végén...írjuk a papírt
á mondom maradok a Tuncinál
De amugy hibátlan volt a vas....csak a nyomaték azt eldugták a japók
Az utód pedig egy új, 2010-es gyártású ABS-es Honda CB 1000R lesz
Egy-két héten belül már itthon lehet az új paripa. Nagyon várom már a pillanatot, de azért mindig egy fájó érzés megválni a motorunktól, nem volt ez másként az SV-vel sem. Fura egy érzés, mikor az ember kitolja a garázsból, de tudja, hogy ez volt az utolsó alkalom, hogy ezt megtehette
Ugyanakkor ott van az öröm, a várakozás, vágyakozás, csak nehéz kivárni, míg ténylegesen haza is kerül az utód.
Amint itthon a gép, jönnek a képek is
Tavasz előtt semmiképpen nem terveztem a váltást, de kaptam egy tényleg kedvező ajánlatot és úgy gondoltam, hogy ezt nem szabad kihagynom. Az is nagyban befolyásolta döntésemet, hogy ijesztő az, ami a forinttal történik. A többi kiszemelt - Triumph Street Speed Triple, Ducati Monster 1100, KTM Superduke - pedig van annyira egzotikus modell, hogy idehaza nincsenek beragadt készletek. Az árfolyam miatt pl. már most 3,5 milla egy Speed Triple, jövőre ráadásul emelkedik az Áfa és az átírási illeték/forgalomba helyezés költsége, az Euró/HUF árfolyam pedig ki tudja, hol lesz majd tavasszal.
A CB 1000R amúgy is a kiszemelt motorok között volt, ráadásul most még számos más tényező is mellette szólt, így őt választottam
a képen látható bukósisak SHOEI MULTITEC L 59- 60 as méretű de annál kicsit nagyobb---gyünyürű-karcmentes állapotban eladó 30 000ft ért !
A bolti ára 110 000 ft !
érdeklődni lehet-30 973 08 69
vagy gabor8181@freemail.hu
-kihajtható-behajtható-amit csak kívánsz.....postai úton is--!
EZ A GECI GÉP CSUPA VIRNYA
hámozd ki
Más: a díííííííííííííííííííííííííszes ivós társaságnak! Én speciel annyira ki vagyok IDEGILEG
Ha Gr....barátom nem pont mértéktelenül fogja prezentálni az alkoholt Én magamévá teszem
ha te még akkor motorozol
én aztatat í rtam a puhos társaságnak...hogy hétfőn ha az idő is engedi ntibébit
egy rövid guriga? nekem pl....elvonás i t t zedem az asót...moszusüneteim lettek x pedig én nov végén motorztam...siófok-bp 4-5 fokban... össze is kaptam..középfül gyuszót most szedem az a ntibébit legalább nem leszek TERHES
Szia Tybee!
Azért nem maradtam öreg autó nélkül! Az Alfa után volt 3 db E30-as BMW-m! Igaz ezek még nem oldtimer kategória,hanem csak youngtimer de már ezek sem tucat autók! De most megint valami öreget szeretnék venni! Lehet Peugeot 504, Capri, Volvo Amazon! De ez csak terv! Nem tehetek róla többre tartom a régit,mint a mai új gépeket! Túrázni pedig megyek jövőre,igérem!
Majd jön egy jó kis Tiszai árvíz.Mikor még volt Kapcsolatom a Tiszabútor Szolnoki részével mondták a hölgyek hogy ott áll a víz a gyár mellett.
Na jó azóta se gyár se víz.
Szerintem most nem döntöttem rosszul. "Rosszul" elvégre a GSR esetében sem döntöttem, mert szerettem azt is.
Azt, hogy nyomatékszegény lenne a CB azért nem hinném. Alig nehezebb a GSR-nél és jóval alacsonyabb fordulaton kb. 35 Nm-rel többet tud, mint a GSR, aminek kb. 64 Nm a maximális nyomatéka.
Persze elhiszem, hogy egy V2-es, szintén ezres Tuono robbanékonyabb, de abban a tartományban, ahol én használni szoktam a motorokat, egészen biztos vagyok abban, hogy jóval erősebb lesz a CB 1000R, mint a GSR.
Sebaj...............majd jövőre.
kérdezte a hapi a teszt végén...írjuk a papírt
á mondom maradok a Tuncinál
De amugy hibátlan volt a vas....csak a nyomaték azt eldugták a japók
Mondjuk,én mentem vele....nekem nőcis
mármint gyenguszka
Eldőlt a GSR utód kérdése. Ha valakit érdekel, mostantól már Budapesten tekinthető meg a GSR:
http://karasna.honda.hu/used_bikes/view/2468
http://www.hasz
naltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr600_gsr_600-5323889
Az utód pedig egy új, 2010-es gyártású ABS-es Honda CB 1000R lesz
Egy-két héten belül már itthon lehet az új paripa. Nagyon várom már a pillanatot, de azért mindig egy fájó érzés megválni a motorunktól, nem volt ez másként az SV-vel sem. Fura egy érzés, mikor az ember kitolja a garázsból, de tudja, hogy ez volt az utolsó alkalom, hogy ezt megtehette
Ugyanakkor ott van az öröm, a várakozás, vágyakozás, csak nehéz kivárni, míg ténylegesen haza is kerül az utód.
Amint itthon a gép, jönnek a képek is
Tavasz előtt semmiképpen nem terveztem a váltást, de kaptam egy tényleg kedvező ajánlatot és úgy gondoltam, hogy ezt nem szabad kihagynom. Az is nagyban befolyásolta döntésemet, hogy ijesztő az, ami a forinttal történik. A többi kiszemelt - Triumph Street Speed Triple, Ducati Monster 1100, KTM Superduke - pedig van annyira egzotikus modell, hogy idehaza nincsenek beragadt készletek. Az árfolyam miatt pl. már most 3,5 milla egy Speed Triple, jövőre ráadásul emelkedik az Áfa és az átírási illeték/forgalomba helyezés költsége, az Euró/HUF árfolyam pedig ki tudja, hol lesz majd tavasszal.
A CB 1000R amúgy is a kiszemelt motorok között volt, ráadásul most még számos más tényező is mellette szólt, így őt választottam
Mindenkit elr ángatott "anyu" sopingolni
Mindjá béteszem az aksit...oszt csapatok 1 jót a tajgán
A bolti ára 110 000 ft !
érdeklődni lehet-30 973 08 69
vagy gabor8181@freemail.hu
-kihajtható-behajtható-amit csak kívánsz.....postai úton is--!
Amazon....
De a 190-es a legtutibb! A korát sejteti az is, hogy még biztonsági öv sincs benne.
hámozd ki
Más: a díííííííííííííííííííííííííszes ivós társaságnak! Én speciel annyira ki vagyok IDEGILEG
Ha Gr....barátom nem pont mértéktelenül fogja prezentálni az alkoholt Én magamévá teszem
én aztatat í rtam a puhos társaságnak...hogy hétfőn ha az idő is engedi ntibébit
egy rövid guriga? nekem pl....elvonás i t t zedem az asót...moszusüneteim lettek x pedig én nov végén motorztam...siófok-bp 4-5 fokban... össze is kaptam..középfül gyuszót most szedem az a ntibébit legalább nem leszek TERHES
Azért nem maradtam öreg autó nélkül! Az Alfa után volt 3 db E30-as BMW-m! Igaz ezek még nem oldtimer kategória,hanem csak youngtimer de már ezek sem tucat autók! De most megint valami öreget szeretnék venni! Lehet Peugeot 504, Capri, Volvo Amazon! De ez csak terv! Nem tehetek róla többre tartom a régit,mint a mai új gépeket! Túrázni pedig megyek jövőre,igérem!
Na jó azóta se gyár se víz.