szerinted van olyan cég aki átfejt 208 liter olajat,csak hogy literenként 200 forintot nyerjen?
hát nem!
maszeknál előbb elő fog fordulni,mint egy nagy cégnél,ugyanis az alkalmazott igencsak leszarja mennyit keres a cége.0 forint pluszért meg sem mozdul.
Az hogy a márkaszervíz drágább egyrészt a rezsióradíj miatt van,de nagyobb részben a gyári alkatrészek árai miatt.Ami gyári lengőkarban 42000 ft,az utángyártottban 16000.De a gyárit nem is dobod ki 20.000 km után.Sokakat viszont ez nem érdekel,csak az,hogy most a felét fizette.
de ha kifizetek 4,2 l olajat akkor ne 3,8 l vigyek el , az neked mindegy hogy a maradék tapétéval mit csinálok az a lényeg hogy annyit kapjak amit fizetek , és nem érdekel mi az előirás , akkor ha annyira 4,2 litert akar eladni , a maradékot akkor töltse bele egy flakonba és jó lesz tartalékba , azért nem szólnék de nem rokonom nekem a szervíz hogy othagyjak 3-4 decit minden alkalommal
Persze, bocs....aki tele van lével!
Ha elromlik a 200.000 forintos TV-d, te nem viszed el szerelőhöz. (hátha pár ezer forintos alkatrész+munkadíj)
Hanem veszel másikat?
Ne nevettess....
Ha egy szervíz, egy javítást a norma idő alatt(amit fel tud számolni) végez el, akkor egál van.
Ha hamarabb és ezt nem azt jelenti, hogy nem csinálja meg vagy rosszul, akkor az az ő nyeresége.
Ha tovább tart, mint a norma idő, akkor pedig az ő baja....
Mint mondtam, hogy ez mindegy téren/szakmában így van.
Ha neked a házad tetejét x összegért y nap alatt elvállalja egy ács, nem fog kevesebbert kérni, ha hamarabb végez és ki kell fizetned azt az anyagot is, amiket ő levág innen-onnan.
Ne kelljen már példáloznom mindig...
Ez a téma sajnos körülveszi napjainkat.
Én nagyobb kaja vásárlásnál nem nézem meg a blokkot ,így nem idegelem magamat!
Régen megnéztem, nem ért annyit.
hát igen , de ha 3 méteres hosszabitot veszem meg akkor a 3 méterest viszem haza ! miért nem a ténylegesen betöltött menyiséget fizetteik ki ? talán nem jó a mennyiség mérő a pisztolyon !? köszi a tippeket hogy mire vigyázzon aki lédig olajat vesz , de nem ez a jéghegy csúcsa , mindig az van a hordóban a mit a vevő fizet !?
Te most az autós szakmát fikázod, de nagyomm átbaszás van pl. a szórakoztató elektronika javításban, számítógép javításban....stb.
Ott néznek igazán hülyének!
Ami 2.5 óra normaidős, az nincs kész 20 perc alatt!
Vagyis ha nincs elvégezve, akkor!
Egy motorból csere alkalmából nem tud kifojni az összes olaj, mert a blokk oldalán és a csatornákban is marad. Ezért meg bele kevesebb.
(Ha neked egy 2.5 méteres hosszabítóra van szükséged, de csak 3 méteres van, akkor veled ne fizetessék ki a maradék 0.5 métert? kell 1.7 m2 tapéta, de csak 2 m2-t lehet venni, akkor mi van? ..és még sorolhatnám! Ez mindenhol így van, csak mással.)
biztosan jól látjátok ????????????? ha valaki nem született autós zseni azt feltétlenül le kell húzni , azért mert ő esetleg másban profi fizessen mindig duplán a szervízekben , látjátok oda jutottunk ahonnét indultunk , a kör bezárult !
Igen.
Nem akarom ismételni magam, hogy miért.
Vannak a gyár által megadott normaidők, amiket felszámolnak. Többnyire belefér a tényleges munka, főleg a fiatalabb autóknál, mert ott még nincs szívás csavarokkal, korrozió...stb.
Nem olcsók a VW alkatészek!
A szervíz a saját norma óradíját felszámolja, és igazából egy futóműállítás is kéne a gömbfej csere után!
Ezt a szerelőd az udvaron csinálja?
hát nem!
maszeknál előbb elő fog fordulni,mint egy nagy cégnél,ugyanis az alkalmazott igencsak leszarja mennyit keres a cége.0 forint pluszért meg sem mozdul.
Az hogy a márkaszervíz drágább egyrészt a rezsióradíj miatt van,de nagyobb részben a gyári alkatrészek árai miatt.Ami gyári lengőkarban 42000 ft,az utángyártottban 16000.De a gyárit nem is dobod ki 20.000 km után.Sokakat viszont ez nem érdekel,csak az,hogy most a felét fizette.
Ha szart tesznek bele, ők írják alá, vállalják a továbbiakat. Ha történik vele valami.
Ha lejár a GSR-ről a gari, tudsz venni másikat?
Most pont az autós/motoros szakmást szúrtátok ki fikázni.
Ez mindenhol így van, nem értitek meg?
Mindenhol ki kell fizetned a megkezdett munkaórát, litert, métert.....stb.
Ha szólsz előre, hogy a maradék olajat kéred, odaadják.
Mosd ki csont szárazra a motort és akkro 4.2 liter fog belemenni!
Ha elromlik a 200.000 forintos TV-d, te nem viszed el szerelőhöz. (hátha pár ezer forintos alkatrész+munkadíj)
Hanem veszel másikat?
Ne nevettess....
Akkor ott miért nem reklamáltok!?
Ha hamarabb és ezt nem azt jelenti, hogy nem csinálja meg vagy rosszul, akkor az az ő nyeresége.
Ha tovább tart, mint a norma idő, akkor pedig az ő baja....
Mint mondtam, hogy ez mindegy téren/szakmában így van.
Ha neked a házad tetejét x összegért y nap alatt elvállalja egy ács, nem fog kevesebbert kérni, ha hamarabb végez és ki kell fizetned azt az anyagot is, amiket ő levág innen-onnan.
Ne kelljen már példáloznom mindig...
Én nagyobb kaja vásárlásnál nem nézem meg a blokkot ,így nem idegelem magamat!
Régen megnéztem, nem ért annyit.
Ott néznek igazán hülyének!
Vagyis ha nincs elvégezve, akkor!
Egy motorból csere alkalmából nem tud kifojni az összes olaj, mert a blokk oldalán és a csatornákban is marad. Ezért meg bele kevesebb.
(Ha neked egy 2.5 méteres hosszabítóra van szükséged, de csak 3 méteres van, akkor veled ne fizetessék ki a maradék 0.5 métert? kell 1.7 m2 tapéta, de csak 2 m2-t lehet venni, akkor mi van? ..és még sorolhatnám! Ez mindenhol így van, csak mással.)
Nem akarom ismételni magam, hogy miért.
Vannak a gyár által megadott normaidők, amiket felszámolnak. Többnyire belefér a tényleges munka, főleg a fiatalabb autóknál, mert ott még nincs szívás csavarokkal, korrozió...stb.
Nem olcsók a VW alkatészek!
A szervíz a saját norma óradíját felszámolja, és igazából egy futóműállítás is kéne a gömbfej csere után!
Ezt a szerelőd az udvaron csinálja?