Na akkor még mindig olajcsere:
A gépkönyv utasítása szerint szűró cserével például előír 4,6 l kenőolajat egy autónál.
A szerelő a gyakorlata és tapasztalata alpján beleönt 4,1 l olajat .A nivópálca , ha van a müszerfalon olajszint lámpa ,vagy a digit kijelző jó szintet.Ez akkor el van tökéletesen végezve.
Ugyan mit találok a munkalapra írva.
Ki tudja a választ ???
De érdekesség még a norma idők meghatározása is.
Ha 20 perc alatt kész, de 2,5 óra van rá .... na akkor fog patron a nyomtatóban
aha. És a nagyobb szervíz azért drága, mert fent kell magát tartani, mert nagy, mi?
Az a baj, hogy bal első gömbcsukló csere VW 60.000 saját szerelőm 30.000. És garival, a legjobb minőségű alkatrésszel.
én igen. Amikor a 30.000-es olajszervizemet 55.000-ért csinálták meg, Ugyanez Miskolcon meg 26.000 volt VW-ben.....ez egy Golf IV volt.
És amikor egy nagyszervízre a Passatomra mondtak 160.000-et, a szerelőm meg 90-ért megcsinálta......
Én lezárom azzal, hogy körül kell nézni, meg kell nézni, akár ismerős ajálással!
Olyan szervízbe kell menni, amiben megbízol!
Ez kiderül a szervíz kinézetéből, lepusztult vagy nem....milyenek a munkafelvevők...stb.
vazee te .... , én viszem az olajat és azt önti bele a szemem elött , hadjuk az egészet , olvass már a szerviztapasztalatokról a fórumokon , siralmas a helyzet !!!
A gépkönyv utasítása szerint szűró cserével például előír 4,6 l kenőolajat egy autónál.
A szerelő a gyakorlata és tapasztalata alpján beleönt 4,1 l olajat .A nivópálca , ha van a müszerfalon olajszint lámpa ,vagy a digit kijelző jó szintet.Ez akkor el van tökéletesen végezve.
Ugyan mit találok a munkalapra írva.
Ki tudja a választ ???
De érdekesség még a norma idők meghatározása is.
Ha 20 perc alatt kész, de 2,5 óra van rá .... na akkor fog patron a nyomtatóban