Így igaz, te mondtad :) Nem is azt akartam mondani, hogy én voltam az okos, hanem csak ki akartam hangsúlyozni, hogy jó döntés volt.
A lábtartóval nagyon elégedett vagyok. Nincs az a vibráció, ami bizonyos fordulatszámnál a gyárival érezhető volt és nekem jobban bejön ez a "direkt" kapcsolat, mint az a gumis megoldás. Egy másik pozitív velejárója a cserének az lett, hogy szerintem kb. 1 centivel lejjebb került a lábtartómagasság (tudott, mutattam is, hogy a gumi hiánya miatt alacsonyabban van a lábad), így nekem kényelmesebb lábtartást biztosít, azaz kevésbé kell behajlítanom a lábam.
Nem utolsó sorban pedig jobban is tetszik. Már eljátszottam a gondolattal, hogy lehet le kéne cserélni a hátsót is a látvány kedvéért. Az SV-n hátul gyárilag is olyan kis filigrán lábtartó volt, szerintem a GSR stílusához is jobban illene, mint ezek a "féltéglák" :)
Mai program : Jakabszálláson voltunk , Kék Fény Motoros Klub által szervezett találkozó és rendőr oktatók által vezetett oktatás és még sok progi..................................................................
.........
A nap fénypontja a 84 éves ! Bálind Mátyás a több mint 10 millás fullos DUCATI-val .Ő motor versenyző volt 1989-ig sok első hellyel
Nekem ok, bár szerintem a 11 óra mér jó lenne Viszont nem tudom mikor voltál utoljára arrafele, de eléggé szétbombázták most Diósgyőrt a villamos-project miatt, eléggé kacifántos kijutni a Bükk felé. A villamos végállomásnál be kell menni hátra a kis utcákba, tiszta labirintus
Szóval, szerintem úgy kéne menni, hogy ne legyen már túlságosan hideg, de ne is nagyon későn, mert a tapasztalataim azt mutatják, hogy délután nagyobb az eső esélye a Bükkben.
Azt mondom, hogy várjunk egy kicsit, miként alakul a hőmérséklet, aztán úgy 12-13 óra körül találkozhatnánk pl. a majális park parkolójánál.
sehun senki?
A lábtartóval nagyon elégedett vagyok. Nincs az a vibráció, ami bizonyos fordulatszámnál a gyárival érezhető volt és nekem jobban bejön ez a "direkt" kapcsolat, mint az a gumis megoldás. Egy másik pozitív velejárója a cserének az lett, hogy szerintem kb. 1 centivel lejjebb került a lábtartómagasság (tudott, mutattam is, hogy a gumi hiánya miatt alacsonyabban van a lábad), így nekem kényelmesebb lábtartást biztosít, azaz kevésbé kell behajlítanom a lábam.
Nem utolsó sorban pedig jobban is tetszik. Már eljátszottam a gondolattal, hogy lehet le kéne cserélni a hátsót is a látvány kedvéért. Az SV-n hátul gyárilag is olyan kis filigrán lábtartó volt, szerintem a GSR stílusához is jobban illene, mint ezek a "féltéglák" :)
mi Alméval & waspival csapattunk egy lájtos karikát még az orrcám is leégett úgy sütütt a nap
a pinásokkal majd külön leszámolok a b eszóláásokért
Gergő, ugye hogy nem volt hülyeség, hogy viszonylag korán mentünk :) Azóta szinte egyfolytában esik.
Mai program : Jakabszálláson voltunk , Kék Fény Motoros Klub által szervezett találkozó és rendőr oktatók által vezetett oktatás és még sok progi..................................................................
.........
A nap fénypontja a 84 éves ! Bálind Mátyás a több mint 10 millás fullos DUCATI-val .Ő motor versenyző volt 1989-ig sok első hellyel
Hova viszed?
a későn indulók csatlakozhatnak valahol Zsámbék-Máriahalom-Héreg-Malomvölgy-Hármashatár hegy- Citadella-Pataki Cukrázda
12.30 tól
Szóval, szerintem úgy kéne menni, hogy ne legyen már túlságosan hideg, de ne is nagyon későn, mert a tapasztalataim azt mutatják, hogy délután nagyobb az eső esélye a Bükkben.
Azt mondom, hogy várjunk egy kicsit, miként alakul a hőmérséklet, aztán úgy 12-13 óra körül találkozhatnánk pl. a majális park parkolójánál.
Üdv
Peti