Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Köszi a választ, esetleg ha a csöbe lesz egy bugyborék az felszál a tartályba elvileg.
Na igen....jogos.
Viszont ha a motor K8-as és nem volt még cserélve fékfolyadék akár le lehetne cserélni is a folyadékot és légteleníteni.
Én megtenném..................most tartottam a 4. légtelenítésnél 2 hét alatt a sok varia miatt.
Szia!

Elméletileg nem tud lelevegősödni, mert a levegő nem megy le a fékekhez... meg ugye "üresen" nem is húzogatja az ember a fékkart.
Szívd le a tartályból, de maradjon a csőben -feltételezem, hogy a cső egyforma a kétféle tartálynál.- Cseréld le csak a tartályt, azaz a régi összekötő csőre rakd az új tartályt -ha jó rá- , a cső tele van fékfolyadékkal, majd öntsd fel az új tartály fékfolyadékkal. Nem szabad levegősnek lennie ettől.
Ezekbe a keletnémet járművekben a tankban van egy pálcika, amivel tudod, méricskélni köll a nyálat!
Kizárásos alapon vasárnap, de az meg nekem kérdéses még, mivel 1 hónapja várom az átiratást, vagy legalább az eredetvizsgát , győrbe is úgy mentem már, hogy se forgalmi, se műszaki...
az első telómat is légyszi
Szia Gino! Elég régen beszéltünk, azt kérdezném hogy elsö fékolaj-tartályt cserélnék akkor csak simán leveszem a régit, utána felszerelem az újat és áttöltöm az olajt és ennyi. Nem lesz levegös a fékrendszer?
Írtam a biztosítónak a héten, de nagy a kuss. Majd rájuk szállok. Laci benzinjét is behajtom... Ha már annyit mászkáltunk miatt.a.. Szegény Yikess a dobozai miatt plusz 500km-be került emiatt
oda lett locsolva a telefon az mp4 a tölt a pendrájv mellé és azzal lett felgyújtva az 1500
Nem került még fel! Majd értesítelek
de genya vagy ez az első és az utcsó nap volt a 10ből szerintem kiloptátok a benzint
Hát holnap ballag a húgom Kőszegen. Vagy holnap este fele, vagy vasárnap, mert szombaton nem leszek itthon.
Ebből állt az egész napunk...minden nap... Lacinak benzint szerezni...
Oké, már csak az a kérdés, hogy mikor
,,,,,,,,,,,,, de benzinre már nem jutott ............
Lábát hátrakötötte a kezét meg be a kabátba és kéreget?
Ügyes!
lófaszt siet, kéreget a kocsik között mint a Blahán szokta
mit gondoltok miből nan a béjemvé
Ott a pont nálad amit Én írtam 805 az B-KING sorrrrrry

A modern mûvészet találkozása a versenytechnológiával

Sportos motor eredeti, újszerû stílusban, és verhetetlen komfortélménnyel. A GSR-600 és ABS-es verziója, a GSR-600 A egy könnyen használható, 600 köbcentis motorkerékpár. A kiemelkedô teljesítmény, a leghaladóbb csúcstechnológia és a trendteremtô divat keveréke. A legjobb összteljesítményt nyújtó motor a kategóriájában, az egyedülálló Suzuki-technológia tökéletes terméke. Stílus és kényelem, kombinálva egy valódi „street-fighter” jellemzôivel.



Motor típusa: Négyütemü, négyhengeres, vízűtéses, DOHC

Hengerűrtartalom: 599 cm3

Furat x Löket: 67,0 x 42,5 mm

Teljesítmény: 98 / 12.000 Le/ford.

Nyomaték: 64,7 / 9600 Nm / ford.

Sebességváltó: 6-sebességes mechanikus

Tengelytáv: 1.440 mm

Szabadmagasság:130 mm

Ülésmagasság: 785 mm

Menetkész tömeg: 208 / 213Kg

Gumiabroncs mérete: -Első: 120/70 R17

Gumiabroncs mérete: -Hátsó: 180/55 R17

Üzemanyagtank kapacitása: 16,5 L
Amúgy ha jól emlékszem 785 cm körüli a GSR ülésmagassága
Nekem most lent van a földön a garázsban az ülése a GSR-nek....
Hát mit mondjak... elég alacsony!

Nem kimondottan az ülésmagasságra gondoltam csak amúgy, hanem a motor felépítményére.... az magas
BMW Ülésmagasság: 800 - 815 mm. (állítható!)
GSR Ülésmagasság: 805 mm

De remélem soha nem lesz olyan alacsony mint most a tied
Jó est!