Viszont ha a motor K8-as és nem volt még cserélve fékfolyadék akár le lehetne cserélni is a folyadékot és légteleníteni.
Én megtenném..................most tartottam a 4. légtelenítésnél 2 hét alatt a sok varia miatt.
Elméletileg nem tud lelevegősödni, mert a levegő nem megy le a fékekhez... meg ugye "üresen" nem is húzogatja az ember a fékkart.
Szívd le a tartályból, de maradjon a csőben -feltételezem, hogy a cső egyforma a kétféle tartálynál.- Cseréld le csak a tartályt, azaz a régi összekötő csőre rakd az új tartályt -ha jó rá- , a cső tele van fékfolyadékkal, majd öntsd fel az új tartály fékfolyadékkal. Nem szabad levegősnek lennie ettől.
Kizárásos alapon vasárnap, de az meg nekem kérdéses még, mivel 1 hónapja várom az átiratást, vagy legalább az eredetvizsgát , győrbe is úgy mentem már, hogy se forgalmi, se műszaki...
Szia Gino! Elég régen beszéltünk, azt kérdezném hogy elsö fékolaj-tartályt cserélnék akkor csak simán leveszem a régit, utána felszerelem az újat és áttöltöm az olajt és ennyi. Nem lesz levegös a fékrendszer?
Írtam a biztosítónak a héten, de nagy a kuss. Majd rájuk szállok. Laci benzinjét is behajtom... Ha már annyit mászkáltunk miatt.a.. Szegény Yikess a dobozai miatt plusz 500km-be került emiatt
Ott a pont nálad amit Én írtam 805 az B-KING sorrrrrry
A modern mûvészet találkozása a versenytechnológiával
Sportos motor eredeti, újszerû stílusban, és verhetetlen komfortélménnyel. A GSR-600 és ABS-es verziója, a GSR-600 A egy könnyen használható, 600 köbcentis motorkerékpár. A kiemelkedô teljesítmény, a leghaladóbb csúcstechnológia és a trendteremtô divat keveréke. A legjobb összteljesítményt nyújtó motor a kategóriájában, az egyedülálló Suzuki-technológia tökéletes terméke. Stílus és kényelem, kombinálva egy valódi „street-fighter” jellemzôivel.
Motor típusa: Négyütemü, négyhengeres, vízűtéses, DOHC
Én megtenném..................most tartottam a 4. légtelenítésnél 2 hét alatt a sok varia miatt.
Elméletileg nem tud lelevegősödni, mert a levegő nem megy le a fékekhez... meg ugye "üresen" nem is húzogatja az ember a fékkart.
Szívd le a tartályból, de maradjon a csőben -feltételezem, hogy a cső egyforma a kétféle tartálynál.- Cseréld le csak a tartályt, azaz a régi összekötő csőre rakd az új tartályt -ha jó rá- , a cső tele van fékfolyadékkal, majd öntsd fel az új tartály fékfolyadékkal. Nem szabad levegősnek lennie ettől.
Ügyes!
mit gondoltok miből nan a béjemvé
A modern mûvészet találkozása a versenytechnológiával
Sportos motor eredeti, újszerû stílusban, és verhetetlen komfortélménnyel. A GSR-600 és ABS-es verziója, a GSR-600 A egy könnyen használható, 600 köbcentis motorkerékpár. A kiemelkedô teljesítmény, a leghaladóbb csúcstechnológia és a trendteremtô divat keveréke. A legjobb összteljesítményt nyújtó motor a kategóriájában, az egyedülálló Suzuki-technológia tökéletes terméke. Stílus és kényelem, kombinálva egy valódi „street-fighter” jellemzôivel.
Motor típusa: Négyütemü, négyhengeres, vízűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom: 599 cm3
Furat x Löket: 67,0 x 42,5 mm
Teljesítmény: 98 / 12.000 Le/ford.
Nyomaték: 64,7 / 9600 Nm / ford.
Sebességváltó: 6-sebességes mechanikus
Tengelytáv: 1.440 mm
Szabadmagasság:130 mm
Ülésmagasság: 785 mm
Menetkész tömeg: 208 / 213Kg
Gumiabroncs mérete: -Első: 120/70 R17
Gumiabroncs mérete: -Hátsó: 180/55 R17
Üzemanyagtank kapacitása: 16,5 L
Hát mit mondjak... elég alacsony!
Nem kimondottan az ülésmagasságra gondoltam csak amúgy, hanem a motor felépítményére.... az magas
GSR Ülésmagasság: 805 mm
De remélem soha nem lesz olyan alacsony mint most a tied