Igen, arra gondoltam csak elég húzós ára van... a martin nem tetszik, így valószínűleg Mastek lesz, még sem 2 kiló , a gyári dobot meg nem akarom belezni, bár megvan a tökéletes hangzáshoz szükséges metszeti rajz, méretek
olajszűrő: HF 138 vagy enneka más gyártói megfelelője
gyertya: NGK CR9E vagy DENSO U27ESR-N....... CR9E elég bele, nem kell az irídiumos, felesleges és drágább
levegőszűrő: HFA 3613 , de a vehetsz gyárit is, azonos árban van
fékolaj: DOT 4
A teljes hűtőrendszer 2.8 liter (keverve)...... (én nem cseréltem, minek)
Én is most megyek 18 ezres szervízre,de kéne 1-2 infó!
az olaj típust már tudom,és eddig is repsol volt nekem benne!
De kéne olajszürő típus,levegőszűrő típus,gyertya típus( mert 12ezernél nem lett cserélve) és hogy milyen fékfolyadékot és hűtőfolyadékot vegyek!és honnan tudnám ezeket a dolgokat beszerezni!segítségeteket köszönöm!
Gino!
a múltkori válaszod,h figyeljem a fogyasztást,én nem vettem észre különbséget.szóval nem attól kormol a kipufogó,igazából lehet hogy ez csak természetes kormolás,nem veszélyes!
A repsol teljesen szintetikus, 10W-40 elmegy benne, de az 50-es jobb melegben és talán olcsóbb is.... meg több helyen forgalmazzák.
A Motul meg Technoszintetikus és észterbázisú, mint a legtöbb versenyolaj.
Mindkettő nagyon jó a motorba/nak.
Holnap délben arra járok, de egy gs 500-sal a forgalmi vizsgámat teszem le. Ha minden oké és a motort is sikerül átíratnom a jövőhéten megejthetjük a találkozót.
http://www.youtube.com/watch?v...