Castrol-t ne tegyél bele...... ismeretlen eredetű az az olaj.
A Motul 5100 teljesen megfelel mindig és mindenkor ls minden körülmények között! Ha pedig könnyen hozzá is jutsz, ne gondolkozz máson.
Az 5100-es folyamatos pályázást is kiszolgál akár egy busában is, gyakorlat igazolja.
Használd bátran!
A Motul már megvan rendelve, tehát elsőre az fog belekerülni. Gondoltam Repsolra is, de ahonnan rendeltem a cuccokat a barátomnak, ott nincs Repsol.
Egyébként én is úgy gondoltam, hogy jó bele az 5100-es is.
Nem arról van szó, hogy nem fogom egyszer-egyszer odacsavarni neki, de nem vagyok az a fajta, aki tartósan kemény igénybevételnek tenné ki a motort, én inkább az a "vigyázok a dolgaimra" fajta emberke vagyok :)
Annyit tudok, hogy az SV-be a szervizben Castrolt tettek, ráadásul nem is valami olcsó fajtát (tehát nem Actevo). A szerelő a szemem láttára bontotta ki a flakonokat. Szóval ez ment bele az 1.000-es és 6.000-es szervizkor. Utána már nem hordtam a szakszervizbe és kétszer Valvoline Durablend 4T került bele, egyszer pedig (nem sokkal az eladás előtt) 7100-es Motul (ajándékba kaptam attól a barátomtól, akit már az előbb is említettem).
A lényeg, hogy a Valvoline-nal és a Motul-lal is sokkal finomabb volt a váltó, mint a Castrollal.
Innentől kezdve mindig volt bennem némi fenntartás a Castrollal szemben, bár lehet, hogy az is tök jó olaj.
Motulról azonban szinte csak jót olvastam, hallottam, míg a Castrollal kapcsolatos vélemények sokkal jobban megoszlanak.
Dehogynem fogod,egy kisebb egyenes csak úgy kivánni fogja, hogy huzasd Én Repsol-t tettem bele, szerintem (és még páran igy vannak vele) jobb mint a Motul.
Mivel egy barátomnak fékbetétet és fékfolyadékot kellett rendelnie, így rögtön rendeltem olajat és szűrőt az ezres szervizhez. Motul 5100-est mellett döntöttem, mert bár először a 7100-es felé hajlottam, úgy gondoltam, hogy még úgysem fogom keményen igénybe venni a blokkot (amúgy sem szoktam), ráadásul 6 ezernél úgyis újból csere, tehát csak 5 ezer km-t megyek majd azzal az olajjal.
Ugye nem volt rossz választás a Motul 5100 (10W-40)?
A Motul 5100 teljesen megfelel mindig és mindenkor ls minden körülmények között! Ha pedig könnyen hozzá is jutsz, ne gondolkozz máson.
Az 5100-es folyamatos pályázást is kiszolgál akár egy busában is, gyakorlat igazolja.
Használd bátran!
A Motul már megvan rendelve, tehát elsőre az fog belekerülni. Gondoltam Repsolra is, de ahonnan rendeltem a cuccokat a barátomnak, ott nincs Repsol.
Egyébként én is úgy gondoltam, hogy jó bele az 5100-es is.
Nem arról van szó, hogy nem fogom egyszer-egyszer odacsavarni neki, de nem vagyok az a fajta, aki tartósan kemény igénybevételnek tenné ki a motort, én inkább az a "vigyázok a dolgaimra" fajta emberke vagyok :)
Annyit tudok, hogy az SV-be a szervizben Castrolt tettek, ráadásul nem is valami olcsó fajtát (tehát nem Actevo). A szerelő a szemem láttára bontotta ki a flakonokat. Szóval ez ment bele az 1.000-es és 6.000-es szervizkor. Utána már nem hordtam a szakszervizbe és kétszer Valvoline Durablend 4T került bele, egyszer pedig (nem sokkal az eladás előtt) 7100-es Motul (ajándékba kaptam attól a barátomtól, akit már az előbb is említettem).
A lényeg, hogy a Valvoline-nal és a Motul-lal is sokkal finomabb volt a váltó, mint a Castrollal.
Innentől kezdve mindig volt bennem némi fenntartás a Castrollal szemben, bár lehet, hogy az is tök jó olaj.
Motulról azonban szinte csak jót olvastam, hallottam, míg a Castrollal kapcsolatos vélemények sokkal jobban megoszlanak.
Utána is nyugodtan használhatsz Motul 5100-as olajat, nagyon jó az! A 7100-es meg felesleges is már bele, hidd el.
Mivel egy barátomnak fékbetétet és fékfolyadékot kellett rendelnie, így rögtön rendeltem olajat és szűrőt az ezres szervizhez. Motul 5100-est mellett döntöttem, mert bár először a 7100-es felé hajlottam, úgy gondoltam, hogy még úgysem fogom keményen igénybe venni a blokkot (amúgy sem szoktam), ráadásul 6 ezernél úgyis újból csere, tehát csak 5 ezer km-t megyek majd azzal az olajjal.
Ugye nem volt rossz választás a Motul 5100 (10W-40)?
Üdv
Peti