nem nem tudom az értékeket, és mivel nem értek nagyon hozzá, nem piszkálom, nem akarom elbaszcsizni.... viszont azt már észrevettem hogy ha kanyarodom, nagyon behintázik a segge...nem túl feszes a futóműve, kicsit olyan wartburgos... , nem mint azt audim, azzal derékszögben tok kanyarodni....
de ez még tavaly volt,,,azóta 10.000ret mentem........de hülye vagy krézi....nem én estem,,,olvasd át mégegyszer,amit a Macinak írtam......az esés emlékeztetett arra,hogy ne feszegessem a határaimat
Persze, de én egy optimális szitura gondoltam amikor minden adott hozzá! Ezeket be lehet állítami magadnak is! Vagy nemtudod az értékeket, azokravagy kiváncsi?
minden gyári nekem,,,csak az ellenkormányzás és a progressivitás a lényeg,,,,,meg hogy úgy terelgesd magad alatta motort,mint ha kenyeret vajaznád,,,, de nem okoskodom,vannak itt jobbak
itt porosodok almádiban....gyere bármikor,csak csörögjél elötte,,,aztán 2 óra múlva már úgy mész haza,hogy újjáértelemheted a motorozást,,,,garantálom,,,,,számom az adatlapomon,,,keress nyugodtan
Csá! Saját magadnak kell tudnod, h vannak azok a bizonyos határok. Mindannyianmásképp motorozunk a határokat mindenki magának lövi be, probálgassad szép apránként, és nesiessvele! Én így jutottam el idáig!
nos ha van vki aki sívesen megosztaná velem tapasztalatait, és tanácsot adna, hogy s, miként kell még a biztonság határain belül dönteni a gépet a kanyarban, nagyon szivesen venném!
monnyuk nem olvastam végig az igaz,csak feltűnt egy mondat oszt 1ből rákérdeztem