'Meg ugye kell valami kiemelő, mert nem fér be az indexek közé a rendszám." ez így nem egészen fedi a valóságot he ! az enyémen befért.....lehet az én vasam egyedi?
Hát én azt nem tudhatom, hogy te mire vagy képes egyedül...
Szét kell szedni az egész hátulját, hogy a kezedbe tudd fogni a hátsó részt.
10-12 mm csillag/dugókulcs, nagy csillagcsavarhúzó, kicsi lapos vagy hegyes hosszú végű fogó (a bowdent kiakasztani az ülészárnál) , 14 mm-es villás a hátsó indexeket levenni.
Meg ugye kell valami kiemelő, mert nem fér be az indexek közé a rendszám.
Én rezgő fűrésszel vágtam le, a dekopír durva és nem is tudod feltámasztani.
lehet valaki sunyiban kicserélte?
Valaki meg tudná mondani a gyári légszűrő típusát?
Hát én azt nem tudhatom, hogy te mire vagy képes egyedül...
Szét kell szedni az egész hátulját, hogy a kezedbe tudd fogni a hátsó részt.
10-12 mm csillag/dugókulcs, nagy csillagcsavarhúzó, kicsi lapos vagy hegyes hosszú végű fogó (a bowdent kiakasztani az ülészárnál) , 14 mm-es villás a hátsó indexeket levenni.
Meg ugye kell valami kiemelő, mert nem fér be az indexek közé a rendszám.
Én rezgő fűrésszel vágtam le, a dekopír durva és nem is tudod feltámasztani.
Milyen szerszámok kellenek a rendszámtábla átalakításhoz a dekopíron kívül? Mennyi idő kb?
Érdemes nekiugranom egyedül?