Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne hazudj!
Simán előttem mentem az M7-esen pestről....emléxel? Ric is velünk volt...
Ezek szerint egy körön kettőt ver rád a kék ?
hmm.... akkor tényleg gyorsabb
mikor mindig?eddig kék gsrt sosem láttam magam elött,csak mögöttem, a tükörbe nézve...........
Jók a hallomásaid...
az a francia nyelvű,az valójában román......
Levél elküldve .
Neem? azta...... pedig azt hittem e!
Elvétve volt ilyen esemény, mert még problémának sem nevezném.
Majdnem, hogy említésre sem méltó.
Tehát mindegy milyet keresel.
Ezt nem is tudtam a Grafit színűről!
Csak azt hallottam,hogy a kék mindig gyorsabb.
Gino, mi a különbség a workshop meg a service manual között? Nem kötözködésből, tényleg nem tudom. Próbáltam "ráguglizni", de nem jöttem rá. Több minden van benne? Mert ebben az angolban is ugye a motor egységei szinte alkatrészekre szét vannak szedve, szervíz értékek, csavarokhoz nyomatékok, kábelezés, stb.
Oké köszi szépen! Igaz most is szedek egyet ami a linkben volt!
nyugodtan..azok jobban össze vannak rakva...főleg a grafit színű,mint az enyém...látod már közel 70 ezer van benne
Tehát bátran mazsolázhatok a K6-osok közül is!
Ez megnyugtató.
Hoppá Téves .
nem neked írtam,,,,előzmény gombra klikk rá
nem neked írta

nekem K6 van de az enyém sem csinált ilyesmit
Ha az lennék nem kérdeznék!
Köszi a kimerítő választ .
Akkor ha már motort keresek a K7 est részesítem előnyben.
Persze ha találok elfogadhatót.
megvan kire hasonlítok,,,,,pontosabban ő reám.....ö is cukimuki édibédi bábu bébis cukormázas fundánszeletelt mókusfácánfüttyös bogárkarika....NOPARA
baromságról....asszonyomnak is gsrje van és az övén sem apasztalt sem rángatást,sem leállást...tökéletes motor......üzenem a szerkesztőknek,,,,
te valami okoska vagyol?
Ha te a 60 sok ezer kilométeren nem tapasztaltad akkor ezek miről írnak?
nem is hasonélítok rá,meg Dopemanra sem,,,csak magamra hasonlítok....de arra nagyon ,vagy nem de az biztos
Ami előfordult néhány embernél (K6) az az, hogy lámpánál gázelvétel után leállt néha a motor. Ezek többsége orvosolható volt az alapjárat kicsi megemelésével. Volt olyan, hogy nem lett megoldás és elvétve csinálta még. Szervizben hibamentes a motor.
K7-nek más kicsit az elektronikája, talán picit finomabb. Leállásról nem tudok.
Ez az ideges rángatás új dolog számomra...
Azt páran említették, hogy 0 gázról nem tudtak egészen finoman gázt adni, hanem hirtelen, majdnem, hogy "rántás" szerűen indul meg. Ez nem hiba...ezt okozhatják egyéb körülmények is...pl. melyik fokozat, sebesség...stb.