Ricardo, megkérhetnélek egy nagy szivességre?
Ennek a bukónak a cover kitjét keresem (plexitakaró) ami a képen van.
Magyarországon nem kapható pont ez, kb 3 hónap míg megrendelik. Osztrákban hátha van suomy kereskedő.
Pontos típusa a bukónak: Suomy Explorer Gold Ben Bostrom Laguna Seca replika.
Vagy nem járkálsz osztrákiában boltok közelében?
segáz, csak felvonultunk, gsr-t sem nagyon láttam, nemhogy még innen vki eljött
azé vagyok ritkán, mert még mindig nincs otthon gépem, a hétköznapokat meg osztrákiában töltöm (kivéve az e hetiket), ahol egyelőre még szintén nincs net.
Üdvözlöm a Kiccsaládod, különösképp a legifjabbat, remélem minden OK
jelentem ma/pillanat Pesten vagyok és full szabad egészen 4 óráig
valaki igazán ráérhetne moccozni, meg igazán elvihetne valami fasza kajáldába, mert k*rva éhes vagyok
Abdul, Nektek marha szar lehetett... jó sokat mentetek
bővebb élménybeszámolót kérünk, ha majd 5 nap után felébredsz
Csatlakozok kykee tesóhoz a mondandóban. Én 95 kg vagyok és 185 kg, de nincs bajom a Gsr kezelésével, talán a képeken látszik
Fogyasztása városban kb 6-7 liter, máshol meg ahogy húzod neki. olyan 140 km/h felett kezd el jobban benzint zabálni. Nagyon kezes gép, többen itt GSR-el kezdték a pályafutásukat. Viszont haladóknak is megfelel, 100 paci azért nem kevés. Megvétel után ajánlom a gumik lecserélését valami jobbra. (Én a kykee féle vágott slicket használom, istenkirály)
Hali espista!
1000nél,majd 6000kmként van szervíz.Terhelésváltásokat ki lehet küszöbölni gázfröccsel.
100+ ban vagyok én is de nem lehet észre venni teljesítménycsökkenést.
Nekem benne van egy 50es a gsrben,eddig a 6.ik fokozat ment el,és az első kerékagycsapágyat kellett cserélnem.Ezek a nagy igénybevétel miatt fordúlhatott elő,esetleg a szervízben elöforduló figyelmetlenség miatt.Ezt sajnos már nem tudom meg pontosan.
Egyébként nagyon jó motor,ideális a városi forgalomban.
Alsó tartományban is könnyen kezelhető,de 11000 fordulaton tiszta vadállat.
Fogyasztása 5.5től,14L ig terjed,de ez csak a csuklódtól függ
HA most kellene vennem mocit,a GSRt vagy a Kawasaki z750et választanám.
Sziasztok!
Tervezem a motorom lecserélését és az egyik ami tetszik az a GSR600. Van esetleg valaki aki 100+ kg és 196 cm? Milyen tapasztalatok vannak a kényelemmel meg a terhelésváltási reakciókkal, mert ezekről hallottam negatívumokat? Mennyire szervízigényes a motor? Hány km-enként van kötelező? Előre is kösz az infókat. Üdv: Simi
Ennek a bukónak a cover kitjét keresem (plexitakaró) ami a képen van.
Magyarországon nem kapható pont ez, kb 3 hónap míg megrendelik. Osztrákban hátha van suomy kereskedő.
Pontos típusa a bukónak: Suomy Explorer Gold Ben Bostrom Laguna Seca replika.
Vagy nem járkálsz osztrákiában boltok közelében?
segáz, csak felvonultunk, gsr-t sem nagyon láttam, nemhogy még innen vki eljött
azé vagyok ritkán, mert még mindig nincs otthon gépem, a hétköznapokat meg osztrákiában töltöm (kivéve az e hetiket), ahol egyelőre még szintén nincs net.
Üdvözlöm a Kiccsaládod, különösképp a legifjabbat, remélem minden OK
jelentem ma/pillanat Pesten vagyok és full szabad egészen 4 óráig
valaki igazán ráérhetne moccozni, meg igazán elvihetne valami fasza kajáldába, mert k*rva éhes vagyok
Abdul, Nektek marha szar lehetett... jó sokat mentetek
bővebb élménybeszámolót kérünk, ha majd 5 nap után felébredsz
Csatlakozok kykee tesóhoz a mondandóban. Én 95 kg vagyok és 185 kg, de nincs bajom a Gsr kezelésével, talán a képeken látszik
Fogyasztása városban kb 6-7 liter, máshol meg ahogy húzod neki. olyan 140 km/h felett kezd el jobban benzint zabálni. Nagyon kezes gép, többen itt GSR-el kezdték a pályafutásukat. Viszont haladóknak is megfelel, 100 paci azért nem kevés. Megvétel után ajánlom a gumik lecserélését valami jobbra. (Én a kykee féle vágott slicket használom, istenkirály)
1000nél,majd 6000kmként van szervíz.Terhelésváltásokat ki lehet küszöbölni gázfröccsel.
100+ ban vagyok én is de nem lehet észre venni teljesítménycsökkenést.
Nekem benne van egy 50es a gsrben,eddig a 6.ik fokozat ment el,és az első kerékagycsapágyat kellett cserélnem.Ezek a nagy igénybevétel miatt fordúlhatott elő,esetleg a szervízben elöforduló figyelmetlenség miatt.Ezt sajnos már nem tudom meg pontosan.
Egyébként nagyon jó motor,ideális a városi forgalomban.
Alsó tartományban is könnyen kezelhető,de 11000 fordulaton tiszta vadállat.
Fogyasztása 5.5től,14L ig terjed,de ez csak a csuklódtól függ
HA most kellene vennem mocit,a GSRt vagy a Kawasaki z750et választanám.
Tervezem a motorom lecserélését és az egyik ami tetszik az a GSR600. Van esetleg valaki aki 100+ kg és 196 cm? Milyen tapasztalatok vannak a kényelemmel meg a terhelésváltási reakciókkal, mert ezekről hallottam negatívumokat? Mennyire szervízigényes a motor? Hány km-enként van kötelező? Előre is kösz az infókat. Üdv: Simi
Egyébként fasza
Na milyen volt, remélem fasza.
Felkerült a láncvédő, szerintem jó lett