2007. juniusi. A seb.valto gumi meg van kopva, illetve a labtartobol kiallo femcsonkbol is kopott valamennyi a jobb oldali egy kicsit jobban ha jol emlekszem. A gumi olyan mintha egyenletesen lenne kopva, de majd csinalok kepeket.
három szintű oktatás van, az első a fékezés, választható a GSR. A második szint a kanyarodás, ott csak GSR van azt hiszem, aztán a harmadik a pályázás, ott meg GSX-R és GSR.
1.45Mft ert vettem, amikor megneztem teljesen hibatlannak lattam, mentem is vele probakort, csak hat kezdo motoros vagyok, es egyaltalan nem szakerto. Most egyebkent gyari gumik vannak rajta.
egy szakszervízben, ahol mérnek neked kompressziót, megmondják, gyári-e még a fékbetét, milyen állapotban van. Érdemes lenne olajat cserélni benne, még ha nincs is itt a periódusa, a gumikat is meg kéne nézni, mi van rajta, bár Attiláék emlékeim szerint azokat azonnal cserélték tapadósra a Ringen. Végig kéne nyalni, volt-e borítva.
De kifoghattál jót is, és a GSR nem kopik olyan könnyen el, ne szomnorkodj. Mennyiért vetted?
hello gsr-es barátok!most értem haza a motorozásból,de majdnem otthagytam a fogam,mer egy köcsög autos faszán befékelt előttem pedig kurvára nem volt rá semmi oka,szemből jöttek tehát jobbról kerültem el mert má nem tudtam megállni.
hülye. AZt mondtam, hogy a 2800 alatt annyit kapott mint a tiéd 45 alatt. Tehát lehet, hogy semmi baja, mint a tiédnek, de az is lehet, hogy valami barbár szétvágta. Főleg, hogy nem is egy ember vezette, haenm egy év alatt vagy 100.
Mi?
Ezt nem értem,hogy miért mindig az én motoromat hozod fel,mintha valami rossz példa lenne!
Az enyén nagyon is egyben van Pisti is megmondta,hogy a váltót leszámítva kifogástalan a block,semmi elváltozás nincs belül!De a váltó is cserélve van igy perfekt a gép!
A tied lehet többet kapot kevesebb kilóméter alatt ,mint az enyém nálam
ha már megvette mindegy, de lehet kérni értékcsökkenést, mert nem utcai, rendeltetésszerű célra használták a motort, amit az eladó nem mondott meg előtte.
2800 az nem lenne sok ringből, ha be lett volna rendesen járatva, itt ez a kérdés.. Én utánajárnék mint mezei emberke, érdeklődnék a mostani motorkészletről, a motorok felhasználási területéről, bejáratási szokásokról..
Hát, lehet, hogy a km valós, de az mind ring, ott pedig azért kapott annyit, mint a kykee-é amiben 45.000 van. Szal nem volt jó vásár. Bocs, hogy rossz hírt hozok.
Én az R1-ben 22.000 km-nél cseréltem gyertyát feleslegesen mert gyárilag irídiumos volt benne és még tökéletes állapotban volt. Levegőszűrőt 18.000-nél cseréltem én is ahol a legjubban áramlott befelé a levegő ott meg volt feketedve, lehet szerintem inkább 15.000 km kellett volna cserélni.
Srácok, ki cserélt már a vason levegőszűrőt és gyertyát? Hány km-t bírtak ki ezek, vagy a kötelező periódusban cseréltétek? (gyertya 12.000km, szűrő 18.000km)
A haverom GSR-je elado. 2006.03. havi, kek, kb 6000km van benne, igazabol 1.5 szezont hasznalta csak, azt is keveset, mert vett egy BMW GS1200-at. Ha erdekel valakit, akkor jelentkezzen. Nincs meg meghirdetve sehol.
Másrészt: nem hallanak meg a gyári kipuffal, tegyél fel valami hangosabbat, és járj mindig refivel!
De kifoghattál jót is, és a GSR nem kopik olyan könnyen el, ne szomnorkodj. Mennyiért vetted?
Ezt nem értem,hogy miért mindig az én motoromat hozod fel,mintha valami rossz példa lenne!
Az enyén nagyon is egyben van Pisti is megmondta,hogy a váltót leszámítva kifogástalan a block,semmi elváltozás nincs belül!De a váltó is cserélve van igy perfekt a gép!
A tied lehet többet kapot kevesebb kilóméter alatt ,mint az enyém nálam
Nekem már volt mind!
12.000km-enként gyertyacsere,18.000km-enként szűrőcsere ajánlott!GYertya az kevesebbet a szűrő többet bír
Jobb ha nem tudja az eloeletet a motornak...
Ha nem kellene eladnom,akkor nem is vennék másikat helyette!