Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

reggelt.bocsi.
jóóóó regelt!szép napot mindenkinek!
hát ez eddig nem valami sok,10 moci?
Emlékeztetésül....

Két időpont lehetséges, április 5 (szombat) vagy április 6 (vasárnap).
Március közepén szavazásra bocsájtom a két időpontot.


Sopron-Fertő tó Klán Túra 2008



Találkozás:
8:00 órakor, Budaörsi AGIP kútnál (M1-M7 kivezető szakaszán)

Útvonal:

Budaörs, 7-es út Martonvásár, Velence, Sukoró, Pákozd, Székesfehérvár, 8-as út, Csór, Várpalota, Veszprém

Táv: 110 km
Érkezés kb. 10 óra
Pihenő: 30 perc


Veszprém, 8-as út, Márkó, Herend, Városlőd, Devecser, Somlóvásárhely, Tüskevár, Karakó, Jánosháza, 84-es út, Káld, Gérce, Hegyközség, Sárvár

Táv: 90 km
Érkezés kb. 12 óra
Pihenő: 30 perc


Sárvár, 84-es út, Rábapaty, Zsédeny, Tompaládony, Simaság, Újkér, Lövő, Sopronkövesd, Nagycenk, Kópháza, Sopron

Táv: 60 km
Érkezés kb. 13 óra 30 perc
Pihenő + Ebéd: 90 perc


Sopron, Sopronkőhida, Fertőrákos, Fertő tó kikötő, Balf, Fertőboz, Hidegség, Fertőhomok, Hegykő, Fertőszéplak, 85-ös út, Fertőszentmiklós, Kapuvár

Táv: 45 km
Érkezés: kb. 16 óra
Pihenő:30 perc


Kapuvár, 85-ös út, Csorna, Enese, Győr, 1-es út, Gönyü, Komárom, Tata

Táv: 110 km
Érkezés 18 óra 30 perc
Pihenő:30 perc


Tata, Tatabánya, Bicske, Budapest

Táv: 70 km
Érkezés 20 óra 15 perckor.



Összesen megtett kb. 500 km



Jelentkezők:

1. Gino
2. Ze
3. kykee
4. ricardo
5. fndi
6. nopara
7. reet (ha nem februárban akartok menni )
8. Maci
9. hayabusagirl
10.Tutis (ha nem jön közbe valami, de úgy intézem hogy ne) + lehet 1db asszony + lehet 1 db cimbi (ZX10R-el)
11.
én sajna nem tudok menni sehova mert a gyerkőcre nincs aki vigyázzon itthon majd legközelebb.inkább elmegyek vele állatkertbe vagy valahova
Bizony, itt is kukucskál a napocska :) Még fél óra és vége a melónak, aztán tolom is ki a garázsból kis tüzest.
jó reggelt,na,micsoda szép időnk lesz ma
Csak akkor tudod megcsinálni magadnak, ha éles fejű a fúród. Különben elcsúszik, hiába pontozod be előtte. Én is így kezdtem, befogtam a kormányt a helyére csak fordítva hogy a lyuk része legyen felül. Nekiálltam fúrni a bepontozott helyet, de mivel szar a fúróhegy, így csúszott szélre. persze először kisebbel kell kifúrni a későbbi hibák javítása miatt. De én nem bajlódtam vele, após kb 3 perc alatt kész volt. A szerelés része is egyszerű, adja magát minden, csak a sorrendet kell betartani..A vezetékek mostmár megfeszülnek egy kicsit, de ha leszedném a tankot, akkor lehetne rajtuk engedni egy kicsit, szerintem neked is lehet majd az ABS miatt engedni rajta..Ja és először állítsd be az üléspozíciódat, csak utána fúrkálj
Amúgy minden gyári kormányosnak mondom hogy nem hülyeség a kormánycsere, melegen ajánlom. Sokkal jobban lehet terelgetni a vasat, én a gyári kormánynál azt vettem észre hogy nehéz vele tartani az ívet, táncolt az eleje egy kicsit. Ez mostmár megszűnt, sokkal könyebben íven lehet tartani..
Bukógombám nekem van eladó GSR-re, 7500 a pár..
Kicsit fel kell polírozni, de amúgy fain cucc.
Dehogy esélytelen... valami kicsi esély mindig van.
aha, szal esélytelen, hogy magamnak megcsináljam.
pontosan..Informatikus vagyok
Tudom, mire gondoltál.....
Annak, gépi állványos fúró a neve.
alul satus az álló fúró..Apósnak van ilyenje...
22mm
lent van a mélygarázsban, 5 emelettel lejjebb. Majd holnap, gurulás után.
Szerintem 22 mm, de ne vedd biztosra.
Menj ki, mérd meg. Van neked is!
mennyi is a gyári kormány átmérője?
Ha áll a furó, akkor hogyan fúrtál vele? A kormányt forgattad?
neked van olyanod otthon?
álló fúróval.
igen,Tatabánya felől...
Tata
hogy érted az errőlt?