184 Le min.9500 ford.
235 kg száraz súly.
2 teljesítmény állítható.
1: vaddisznó
2: ha bekapcsolják a Drive Mode Selektort a tankon lévő kapcsolóval akkor 5500 ig vadbarom onnan lomhán húz.
Teszt: a vb superbikok 280 at tudnak.
A B- KING tuning nélkül alapban 260 ig megy. Hoppá
Ekső kerék:120/70
Hátsó:200/50
Hogy tetszik skacok?
Szerintetek mennyitér a kutyum? (Nem eszmei értek mert az felbecsülhettlen) hanem mocskos anyagi értelemben ........
2006 februári 12.000 km és némi horzsolás van a gépen ...
Majd később ha tényleg reális keretek közé kerül a dolog leírom, hogy miért kérdem......
hja, a kipuffon még csak csak lehetne alakítani, mer télleg randa. Ami igazán nem tess, az a bumszli féktartály elöl...
amúgy pofás lenne, meg izmos is
Óóó, Ti X-lábúak! Hisz azt sem tudjátok hány méterre van a 11-es pont a kaputól!
De nem, én nem veszem el más elöl a kenyeret és nem megyek ki pályára akkor, amikor menedzserek figyelnek a lelátóról
Mikor nézegettem a motorokat sasoltam felé.
Érdekes koncepció! Jól sikerült? Vagy inkább gyenguci próba?
Motorrevü teszt.
Bocsi kiegészítés. Mackó üzemmódban 60 LE kapcsol le.
184 Le min.9500 ford.
235 kg száraz súly.
2 teljesítmény állítható.
1: vaddisznó
2: ha bekapcsolják a Drive Mode Selektort a tankon lévő kapcsolóval akkor 5500 ig vadbarom onnan lomhán húz.
Teszt: a vb superbikok 280 at tudnak.
A B- KING tuning nélkül alapban 260 ig megy. Hoppá
Ekső kerék:120/70
Hátsó:200/50
Hogy tetszik skacok?
Mi újság NYUGATon ?
Szia Reet !
Szolnokon K6-os ezüst , kereskedésben 1,4 milla irányáron .
2006 februári 12.000 km és némi horzsolás van a gépen ...
Majd később ha tényleg reális keretek közé kerül a dolog leírom, hogy miért kérdem......
amúgy pofás lenne, meg izmos is
De nem, én nem veszem el más elöl a kenyeret és nem megyek ki pályára akkor, amikor menedzserek figyelnek a lelátóról