Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A GS500 (esetleg f) mennyit megy végre?
hát nemtom... érdekes de szer rosszul írták

de nekem 130-as van és a sima gép nem a burkolt

Andás!! Te hol laksz?
Egyébként most néztem a http://www.szuzuki-motor.hu-n, hogy a sima GS 500-on 140-es a hátsó gumi, de az F-en 130-as. Érdekes
Én arra lennék kíváncsi, hogy a CBF 500-at vajon meg lehet-e venni 25 kw-s papírral
Zsivány jók az öccázasok tanúlni... Én honda párti vaok de motoroztam együtt gs-el is és totál jól ment a gép .. Hangra tök ugyan az ha ugyan olyan dob van rajta... Hát nekem nem veszi fel kerékre még 9ezerről se nem kuplungal... Amikor direkt akartam csinálni akkor nem de 1x menekülősre kellett fogni mert éppen beférős volt egy kereszteződésben és 1ből kettőbe kuplungoltam amikor megemelte egy 15centire magát... Meg is lepődtem mert amúgy nem szokta, pláne nem 2esben... A gumifüstölés az minden gond nélkűl megy csak költséges... A stopi még nem jött össze mert mindig megcsúszik a gumi... Valszeg én vagyok a béna de a motor is kicsit hosszú ehhez a művelethez de ügyesebbek tuti meg tudják csinálni...
oks jó malackodást
Kösziaz infókat,majd mégduncsizunk, de most tépek aludni, me holnap sajnos cocát-vágunk


CSumi
ja én is a bnőmmel megyek túrázgatni és bírja a gyűrődést
Főleg ha még a sátort is a hátára nyomom
de komolyan lehet vel menni két személlyel
úgy 150 km egyhuzamba ami nem hangzik soknak elsőra de két személlyel elég
meg tudod NŐK meg kell álni sokszor
nemtom do hogy nem éri meg az biztos
200?

Mi kerül ennyibe?
igen hallkan muzsikál azzal
ÉS valóban kár hogy az nem krómozott nemtom miért
tuti szebben mutatna de ha veszel rendszert akkor orvoslod vele Kb 200 ropi
talán megnyugszik

kérdés:a kipufi leömlö miért nem kromozott? mint pl a banditon?
mégegy kérdés: a gyári kipufival nagyon csendes?
nem igazán erre tervezték de újságokban megcsinának vele mindent de azok már tapasztaltabbak és nem félnek a perectől mivel nem saját
kuplung segítségével lehet azt mondják de hamar tönkrevágja
GUMIFÜDTÖSLÉS azt lehet korlátlanul de voltam vele a ringen is igaz lehagytak
Laza 200 KM!
Asszonkám kérdezi, hogy ugye ezzel a motorral nem lehet örültködni?pl egykerék,stb
Zalakarostól??? hát mondjuk, én szigetszentmiklósi vok
Ja meg mondok róla rosszat is: a váz gyenge főleg ilyen utakon de a rugó előfeszítéssel lehet orvosolni egy kicsit nem sokat
De ennyi pénzért mit is várunk nem tehetnek bele egy gixer vázat, nemde?
Meg őszintén enyi pézért nagymotort ami még jól is megy... és újjanon értem az árát
Persze az ár növekedésével nagyobb gépet nagyobb teljesítménnyel és tudással kapsz, ez igaz
Ezeken mártúl vagyok, letöltöttem őket (a hangokat különösen élvezte a barátnőm )
Ti messze vagytok Zalakarostól?
majd körülnézünk
de amúyg van fent kép a mocimról egy pár oldallal előrébb
és tettek fel Finster csöves cbf500 hangot is. Halgasd meg baromi jók
Az enyémnek is ilyemi a hangja igaz nekem nem ovál dob van nem összeségében hasonló
A kereskedők nem tudom miért akarnak mindíg rábeszélni a
Banditra?! Mire eldöntöm végre,hogy GS500, addigra jönvalaki, s azt mondja szutyok, vegyél Banditot!
Most ugy érzem nekem tökéletesen bejön az 500-as !
Nektek milyen szinű van?
Ja meglenne olyan kérdésem is, hogy van egy PIAGGIO NRG POWER -om, nem tudtok esetleg vkit, akinek kellene egy illen 50-es gépsárkány?
mármint a menetszél úgy 130 felett kezd zavaró lenni mivel nem hasalva mész vele nemde
Hűha... NA csak ajánlani tudom mivel jó kis gép keveset fogyaszt, jól megy lehet vele túrázni mivel eléggé kényelemes. a teljesítménye: hát nem rossz de lehetne jobb, mármint először naygon gyorsnak meg erősnek tűnik de idővel megszokni. igaz ez mindegyiknél így van. Kezdő mocinak tényleg jó Ár/tudás tekintetében is. Nincs vele semmi gond pöccre indul, jó fékek stb.
gyorsulása: gyári adat 6,2 s de azért ennél kicsivel jobb.
menetszél: NAGY 130 fölött hosszú távon kicsit zavaró de ezeknél ez a "Feeling" plexim nincs úgy hogy erről nemtok mondani

Bandithoz vizsonyítani?? hát nemtom más kategória nagyobb, erősebb, sornégyes süvítős de tuti jobban megy mivel erősebb...
Ennek a fenntartása nem sok nyitott dobbal kimondottan jó élvezetes a hangja.
fogyasztása kevés ált 4 alatt. Megbízható gép de szerintem a mai gépek mind

összeségébne egy jó motor de szerintem a Bandit is más más kategórai mindkettő másért jó

De szerintem az ár nagyban meghatározza a dolgokat
köszi


Neked is van Gs500-ad?
a gyorsulása 100-ra 5,5mp ezt a totalbike tesztbe irják
Napersze hajlok a GS500 fele, az ára miatt is.
De pl mennyire zavaró rajt a menetszél? Mert ugyi én sem fejidomosban gondolkodok. S mennyit ér rajta a plexi, de persze a kissebik?!
Sziu

Mostanában szeretnék mocit venni, s nem tudom eldönteni, milyet?
A helyzet az, hogy semmilyen tapasztalatom nincs még nagymociból, a jogsit is csak most csinálom, de az idő miatt egy kicsit szüneteltetem.
Tudom, hogy sokan a GS500-at előnyben részesitik, mondván remek tanulómotor. Ez rendben is van, nem szeretnék mindjárt egy 100le feletti géppel kezdeni, meg különben sem vagyok az a tépetős tipus, de szeretem, ha van alattam erő. (pl kocsival sem lépem tul a határokat, de ha kell megyek de NORMÁLIS keretek közt pl120-150km/h).
Tehát GSF650,vagy GS500?
A Te mocid pl mennyi idő alatt van 100km/h-n?
Éninkább turázásra használnám, s valószinü 2 személlyel, de vele járnék dolgozni is, ami napi 50km?
Szerinted?