Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pacikó!
Ha minden jól megy, akkor holnap Gödöllő mellett megyek el. Tudsz dobni valami elérhetőséget?
Tel:70/229-7745 ? mail: bakker02@gmail.com
Köszi előre is!
Ne hagyd magad, ha rá akarnak beszélni a szervízban, hogy a gyári hang a ZÜÜÜÜÜM ZÜÜÜÜM ZÜÜÜÜM!
ez lemaradt...


az enyém hangja meg ZÜÜÜM - ZÜÜÜM - ZÜÜÜÜM
Erik - Darázs!


Segitsetek!
Valamivel vegyétek fel a bandit alapjárati hangját - mert nagy gyanum van hogy biza nem egyenletes az adagolás.....
A minap néztem egy szervízes riportot és ha jól emlékszem 12000nél volt egy gigszer.....és biza a 4 hengerből 2 szarul volt belőve......
Az enyém kicsit zakatolos - és lehet hogy ezért zabál annyit?
A GS-nél is volt helyzet, és ahog ybelettek lőve ott a karbik rögtön megszünt.......
Szóval kellene egy hanganyag (mp3).... igy tudok a szervizbe mire hivatkozni.

Dobtok nekem mailben vagy MMS-be egyet?


Mert szerintem igy kellene szólnia.....ZÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ
Na hali.

A gyertyához megy ez a kis dobozka.

A másik fele itt a csatlakozóval van összekötve.
Igaza van a Kedves Papának!
Tessék ottan tanulni! Persze nem kockafejűnek lenni, de azért a kegyelem, az kegyelem... Oszt a végin jön a döfés, meg a nyögés, ha állisalag internyúzva apróságra nem emlékez az ész.

Maci sem volt eminens, de azért tud, és szerény szegény!

Nem mááááá', hogy okoskodni akarok, de a szűrő, mint egy spka szokott lenni a csövek körül.
Tehát, szűrő lepattint, cső levág, szűrő visszapattint, és már van is lelki béke!

Oszt jónapot!
Próbálkozni lehet
Ugyan olyan lusta disznó és nehézfejű( vagy, mint anyád! Mé nem tanultá?! ) El foglak tiltani a gátló tényezőtől! Az a meglátásom, hogy csak hátráltat.
Csak vissza ne szivárogjon...
Utálom a sört de ha ezt találta ki, muszáj lesz elmenni vele A 2ért akár még iszom is egy pohárral
Jaaa, értem, akkor rendben van az is, helyes, gratula . Sör? Namindegy, ha azt szeresse, akkor sörözzél csak vele egyet .
Cicek!

De, elvileg sikeres lett, megvan a minimum pontszám, de a tegnapi nap erősebben sikerült. Bízzunk a tanár jóindulatában Meg abban, hogy a közös sörözés majd megteszi a hatását, és jól fog fogni a tolla jegybeíráskor
Sziaaa Dooorcsi !
Nyah, ezek szerint a múltkori nekifutás az sikeres volt, a mai meg nem...?
Szijja mindenki !
Érdekes ez a tartalékra-tekerés. Nekem egyszer, tavaly, még amikor nem tudtam, mennyit esz Pöfi meg ilyenek, az Árpád híd kellős közepén, a belső sávban sikeredett hörögve-rángatva belassulni, örültem, h ki tudtam vánszorogni a szélsőbe, mert közben meg folyamatosan túrtak le az útról . Ott tartalékra tettem, oszt irány az benzinkút.
Egyébként azóta 300 km körül tankolok, 11-13 l között megy bele ... Az nem rossz asszem .
Azzal még nem is dicsekedtem, hogy alig találtam meg acsapot! Szerencsére jó oldalon keresgéltem! Ez is majd rutinná fog válni, úgy látom elég hamar, ha ilyen sűrűn lehet odanyúlkálni!
Sziasztok!

Köszi a drukkot mára is, asszem nem voltatok annyira aktívak Baj az nemvan, mert lebizniszeltük a tanárkával

nyusz! örülök, hogy gyógyultnak nyilvánítottak

Ennyi.
Na itt az igazság, én is így szoktam, 200km-nél alapból áttekerem, aztán megyek itatni.
Teddy!

Nem is mesélted, hogy pornóztál is!

Teddy Sex

Van jobb! 250nél átfordítod és így nem fog leállni a lámpánál. Aztán valamikor 300körül elmész tankolni..
Akkor lecsípema csapot,és kész
Na azért nem áll le egyből, csak először úgy 1400rpm, aztán következő megállás 1200rpm, aztán 1000, ilyenkor már rájövök, hogy tartalékra kell tenni. Amúgy amikor először jött ez a jelenség, akkor valóban álltam a sor előtt, észrevettem, hogy eléggé lement az alapjárat, de hát mit csináljak, ott hirtelen... majd jött a zöld, gáz, kuplung fel, motor leáll, anyázás, félrehúzódás... aztán ránéztem a km-számlálóra... 220... ja, akkor egy csavarás a csapon, indít, minden pöpec...
Igen de szűrő van a tetején és akkor pont azt csiped le
Ismered a vbiccet: Bácsi ágaskodik asétabotjába mert túl hosszú. -Bácsi miért nem vág le a bot aljából egy pár centit?
Hát fiam, azért mert nekem fellül hosszú
De az előbbi gondolattal nem oldódik meg semmi.
Hiszen, a minden marad a régiben. A kamion is, az előzés is, meg a leállás is... csak a napi szálálód fog 300-at mutatni, amikor jön a jelenség.

Figyeld a jeleket, megszokod, és nem lesz kellemetlenség.