Gondolkozok egy 350-es DR megvételén és szeretnék néhány infót kérni róla. Főleg technikai adatok érdekelne. Súly, lóerő, nyomaték. Fontos lenne még a vég- és az utazó sebességet is tudni mert néha elmennénk túrázni is. Endurózást mennyire bírja? Ilyesmik érdekelnek.
Hali DRZ-sek.
Lenne pár ELADÓ cuccom!
Lámpa DRZ-400 S-SM-re összes kütyüvel 25 e ft.
Kormány magasító 7e ft 28mm kormányhoz.
Légterelők gyönyörű gyári állapotúak 10e ft.
érd.06-20-5-636-213
végülis meg
96os évjárat volt
szinte minden hónapban kellet valamit cserélnem rajta
kopó alkatrészekeket
japánból hozták és én voltam itt az elsö gazdája
szerintem ott csak használták és nem vettek rá semmit sem
eröbe elég jó volt,könnyü volt,strapabiró! estem vele nagyokat de sose lett semmi baja hütönek kormánynak dekniknek
megcsapot a 4T láz és azért cseréltem le
Üdv. nektek.
A hétvége el lett szarva , szimering csere az első fogaskerék mögött, felcsavart egy bálamadzagot és még a takarólmez mögé is bebújt a szimeringhez és persze kinyirta "ömlik" az olaj.
érd, hogy a futóművet hogyan kell beállítani , hogy számomra jó legyen?
en szep 6 tol kezdem jogsikat
drzét ebböl vettem
jó lenne ha 2motorom lenne
de ezt ki teheti meg
megyek majd
Gondolkozok egy 350-es DR megvételén és szeretnék néhány infót kérni róla. Főleg technikai adatok érdekelne. Súly, lóerő, nyomaték. Fontos lenne még a vég- és az utazó sebességet is tudni mert néha elmennénk túrázni is. Endurózást mennyire bírja? Ilyesmik érdekelnek.
Előre is köszönöm,
Dani
milyen faja pedig
Lenne pár ELADÓ cuccom!
Lámpa DRZ-400 S-SM-re összes kütyüvel 25 e ft.
Kormány magasító 7e ft 28mm kormányhoz.
Légterelők gyönyörű gyári állapotúak 10e ft.
érd.06-20-5-636-213
matrica lelett szedve a hütöidomról
96os évjárat volt
szinte minden hónapban kellet valamit cserélnem rajta
kopó alkatrészekeket
japánból hozták és én voltam itt az elsö gazdája
szerintem ott csak használták és nem vettek rá semmit sem
eröbe elég jó volt,könnyü volt,strapabiró! estem vele nagyokat de sose lett semmi baja hütönek kormánynak dekniknek
megcsapot a 4T láz és azért cseréltem le
a régi TSR 200-asom, drz 400 -asom, edzésen-és edzés után
A hétvége el lett szarva , szimering csere az első fogaskerék mögött, felcsavart egy bálamadzagot és még a takarólmez mögé is bebújt a szimeringhez és persze kinyirta "ömlik" az olaj.
érd, hogy a futóművet hogyan kell beállítani , hogy számomra jó legyen?