Hát gerle, említettem, kilehet venni kerkékre. De azért azon már dolgozni is kell. 5.-be lehet kivenni, és pumpálni kell az első telókat miközben mész vele, és ha már addig pumpátad, hogy egy picit emelkedik, akkor már sima ügy. DE ezt nem én csináltam, csak láttam haveromat. De neki a drz-jén soprt kipufogó volt. Én még nem peróbáltam. AMúgy a Ktmet én is hallodtam, hogy szervízigényes, én sem ajánlom. A Drz-re igaz meg azt írják hosszú. Én még nem vettem észre, hogy túl hosszú lenne. Szervízelni sem kell, láncot kell sprayzni, meg a légszürőt nézni. De ez minden motornál így van. A Fogyasztása változó. 3litert írnak rá. NAh jah összejön a 3 liter, ha szépen mész és városban:D Terepen már eszi az 5öt. SuperCrosson szinte semmit, mert legtöbb helyen nem tudod 3.ba felrakni pályán:D Amúgy szerintem midegyik K-s drz-nek szép hangja van gyáriag, szóval én nem változtatok rajta. Másik meg az, hogy 55ezer a sport kipufogó, amihez nem adnak papírt, mert nem utcai használatra van, ami rendőr ügyben gázos. Másik legnagyopbb baj a Drz-vel, az E-vel, hogy ugye SportEnduro. De, ha menni akarsz vele jogsival városban, készülj fel, hogy drága buli lesz, Ugyanis az E-s drz nem mehet forgalomban úgy ahogy van. Felkell szerelni normális lámpákkal, visszapillantó, enduro gumi, duda(mi a ráknak?). ÉS csak így mehetsz vele ki.Plusz alapban nem viheszt vele 2 személyt, szóval ha azt akarsz vizsgáztatni kell. Ennyi erőből vehetsz Drz S-t de az csak 40Le:D és nehezebb mint az E.
De te tudod
a drz közül a gyári kipuffosoknak a k7esnek van a legszebb hangja
és eléggé elterjedt a drz--talán mert egy megbizható dipus...
100km/h nál még egykeró? hogy csinálod? hanyadikban?
CSináljunk olyat, hogy mindenki elmeséli személyes tapasztalatát a Drz-ről, valamint, hogy hol motorozott vele, és szerinte milyen volt. Így aki szeretne ilyen motort venni, azt könnyebben hozzásegítsük a vásárláshoz:D Csak, hogy ne haljon meg a fórum!!!!!!!!!!!
Motoros üzletben dolgozom.
Pontosabban Honda Karasna XIII-ker váci ut.40.
Ha pont ez kell akkor azt hiszem már nem kapható csak más fajta. 15000,-huf-20000,-huf ig.
Kép majd kicsit késöbb mert egy kipufogosnál van bizományba.
Az s-re csak leömlövel 1-üt tudod felrakni mert ugy tudom hogy az E rendszere a toldásnál már vastagabb.De nem biztos.
A képen egy picit látható ha van jobb képem othon akkor fel rakom.
Szia Balázs.
Nekem van egy elado kipufdobom összekötövel rozsdamentes polirozott.
25,000,-huf az ára.
Én vettem akrapovic-ot és ezért adom el.
Van hozzá ha kell elsö leömlö csö is E betüs höz.
Balázs: www.drzclub.hu
Itt nézegess a fórumok között.
Néha szokott lenni
MEllesleg a gyári kipufogója is elég hangos szerintem, de ha kiveszed a kipufogóból a szikrafogót jobb lesz hidd el. Nekem sincs már benne
CSak tudod gerle, ez a motor igazság szerint nem supercross pályára termett. De lehet vele baromkodni. Én Supercross pályán 3. félgázzal röpködök, azt még bírja:D Alföldre lehet majd megyek jövőre, vannak ott rokonaim, remélem lesz vmi kis pálya arra:D
Igen, K7es, teljesen gyári, még nem nyúltam hozzá, de tervezek rá egy Finster dobot tavasszal. Egy kerék? Hát még gyakorolgatom, tudod nincs kedvem még eldobni, szóval csak okosan, de biztosan állítom, hogy fellehet venni egy kerékre 100km/h-nál. Ezt leteszteltük, Igaz kicsit pumpálni kell, de felveszi. Amúgy alapban 3.-ban áll még ki. Ha van még esetleg kérdésed szívesen válaszolok
Nekem is drz-m van,és nincs forgalomban:D de nem adom el:D Mocskos jó motor, terepen nagony jó, néha feltévedek vele cross, vagy supercross pályára, és ott is állja a helyét. A motor hangja eszméletlen, de ha kimész vele motorozni a papírját a kipufogóról ne hagyd otthon:D MErt sokan ennyiért is feljelentenek, hogy hangos a motor. De mivel gyors is, hamar lellehet vele lépni. És íme itt egy kép a kincsemről.
Nekem 1 hete van drz-m. Még nem mentem vele 500km-t de már most imádom,szerintem elég erős gép, és mivel 4t így könnyen is motorozható,nem fogyaszt túl sokat. Csak kellene valami kipufogó rá,mert most gyári van rajta (megfúrva) elég pelenka a hangja.
De te tudod