Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mivan?
jobban járnál vennél valami kdxet vagy rmxet
crmet ne
egyébként vagy ezen a héten vagy jövőhéten megy szerelőhöz, (megjött a fizi 50 péz ) ha ennyi nem tekarja be akkor leadom vasba
nemmondod?
igy hogy nem müködöképes a motorod úgy semmit
kiváncsi vagyok hogy mit ér
szerintem nem érdemes minden motorra rakni
minek?
ezek szerint házilag is lehet ilyet csinálni , lehet hogy unalmas perceimben összedobok 1et, csak azt kéne tudni, hogy pontosan hova kell rakni és mi köti össze
2. és 3. kép
én már leszürtem a tapasztalatomat mind a 2motorrrol
xren nincs semmi ami sérülni tudna
az nagyon bejött rajta
meg hogy érezhetöen könnyeb az enyémnél
és eröbe semmi különbség sincs
csak a drz lágyabb
és kezelhetöbb
Vasárnap gyertek ti is Kakucsra!
Képviseltessük már magunkat mi DRZ-s pilóták is!
Lesz egy csomó KTM, Berg meg hasonló ISMERETLEN járművek
KAKUCS délután 14.00 Vasárnap!
Én mentem mind2 -vel de érzetre is és papíron is erőseb a DRZe de lehet hogy még az S-es is erősebb érzetre biztos mármint nekem
néhány gép amin van még
akkó meg?
én se tudtam hogy miért,de most már tudjuk
elférne a gépemen egy ilyen.
az is power bomb
csak másfajta
nem úgy hee, csak hogy mijét javítja, miben lessz jobb,
de egyébként a képen nem az van mint amit mendei belinkelt
bazzeg akkor mindjárt figok 1 darab csövet és varom felfele ívvel
DRZ-re is buknak a csajok? a spirált bedobhatnád,ha már erre karikázol....
gyengébb lesz a motor
mire jó a tuning?
A DUAL POWER ( POWER BOMB )egy olyan szerkezet, ami legalább olyan egyszerű mint amilyen hatékony!

A leömlőhöz egy adott helyen egy plusz csődarabot hegesztenek, aminek az átmérője - mind külső, mind belső - megegyezik a leömlő elején mért átmérővel.

Ennek a csőnek a segítségével a motor hangja jelentősen halkabbá válik (kb. 1 db. ) , ugyanakkor javul a motor teljesítménye minden fordulatszám tartományban.

Azonban nem minden motor reagál hasonlóan a DUAL POWER ( POWER BOMB )-re!
Némely motornál ugyanúgy emelkedett a maximális teljesítmény, mintha normál XRACING kipufogó dob lenne rajta, de a teljesítménygörbe a közép és alsóbb sebességtartományokban jobban emelkedett.

Némely motornál viszont egyenletesen emelkedett a nyomatékgörbe, mind az alsóbb, mind a felsőbb tartományokban, ezzel is elősegítve, hogy azt az előnyt, amit a DUAL POWER ( POWER BOMB ) kipufogószett ad hasznosítani tudják mind a versenyeken, mind a mindennapi vezetés közben.



Ne felejtsd el, hogy csak egy komplett kipufogórendszerrel érhetsz el kimagasló teljesítménynövelést!
és az mire jó
Bomba,tuning
Sztem meg DRZ E sokkal erősebb nemcsak papiron hanem érzésre is!Az XR 400 sztem kb ugy megy mint egy S-es,igaz gyengébb de sokkal könnyebb...ezért...De amugy nagyon jo moci az XR400..igénytelenebb a DRZnél és jobban tudod gyepálni terepen,mivel nincs hűtő stb...nekem ez a tapasztalatom!