Típushibák:
eséskor a fékpedál/váltókar beüti az oldaldekniket, a hűtő összenyomódik. (2db deknivédő + 1 hűtővédő alu-ból =20e ft)
Régebben mondtak olyat, h a generátor is meg szokott hibásodni (itt a fórumon talán még nem is volt ilyen). Tudod ellenőrizni, ha jár a motor pár tized V-al nagyobb a fesz az akksi kapcsain.
Ha megvetted a gyűjtás forgórész csavarjait kötelező beragasztani (ez 1500ft= 5ml loctite).
A motor bal oldalán van a legszűrőház fedele, azt leveszed, és megnézed a légsz. szivacsot és a ház belsejét, h mennyire tiszta. Ha a légszűrőszivacs koszos, nem olajos (száraz), a ház koszos, poros, akkor már megetsz is haza
Az E-ket azért jobban ütik terepen, ott a futóművet is át kell nézni rendesen.
5000ért már vehetsz a trionyxban